Przetargi.pl
Świadczenie usługi przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw bieżących i awaryjnych systemów instalacji pożaru, systemów oddymiania, dźwiękowych systemów ostrzegania, stałego urządzenia gaśniczego na gaz FM-200 i drzwi przeciwpożarowych w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego (nr postępowania 25/CG/2016)

Uniwersytet Łódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 90-136 Łódź, ul. Narutowicza 68
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 635 43 54 , fax. 42 635 43 26
  • Data zamieszczenia: 2016-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Łódzki
    ul. Narutowicza 68 68
    90-136 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 635 43 54, fax. 42 635 43 26
    REGON: 00000128700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw bieżących i awaryjnych systemów instalacji pożaru, systemów oddymiania, dźwiękowych systemów ostrzegania, stałego urządzenia gaśniczego na gaz FM-200 i drzwi przeciwpożarowych w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego (nr postępowania 25/CG/2016)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw bieżących i awaryjnych systemów instalacji pożaru, systemów oddymiania, dźwiękowych systemów ostrzegania, stałego urządzenia gaśniczego na gaz FM-200 i drzwi przeciwpożarowych w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego.1. Szczegółowy wykaz obiektów Uniwersytetu Łódzkiego został wskazny w Załącznik nr 1 do SIWZ Usługa konserwacji i napraw urządzeń polegać będzie na a/ dokonaniu przeglądu wszystkich instalacji i systemów przeciwpożarowych zainstalowanych w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego, wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ w okresie pierwszych 30 dni realizacji przedmiotu zamówienia b/ przedstawieniu Zamawiającemu uwag i wniosków odnośnie istniejącego stanu technicznego urządzeń c/ dokonaniu niezbędnych napraw po pierwszym przeglądzie. d/ dokonywaniu przeglądów konserwatorskich - raz w kwartale - polegających na kontroli i konserwacji centralek pożarowych,kontroli i konserwacji linii dozorowych w tym czyszczenie czujek,sprawdzeniu poprawności połączeń w centralkach i liniach dozorowych,wprowadzeniu w pętli dozorowej 25% elementów w stan alarmu,sprawdzeniu zadziałania klap (okien) dymowych i systemów oddymiania,sprawdzeniu zadziałania drzwi przeciwpożarowych (kurtyn),sprawdzeniu zadziałania przycisków ROP i przewietrzania,kontroli i konserwacji stałego urządzenia gaśniczego na gaz FM-200,kontroli dźwiękowego systemu ostrzegania zgodnie z PN-EN 60849:2001P,niezwłocznym usuwaniu usterek podlegających naprawie w ramach konserwacji. 2. Poprzez czynności kontrolno - konserwatorskie central, linii dozorowych, przycisków ROP i czujek Zamawiający rozumie,odczytanie zawartość pamięci zdarzeń przy użyciu komputera, w celu zorientowania się z przebiegiem pracy centrali,,przetestowanie wszystkich lampek sygnalizacyjnych i sygnalizatora akustycznego centrali,wprowadzeniu w pętli dozorowej 25% elementów w stan alarmu,ocenę wizualną stanu technicznego czujek (stopień zabrudzenia, skorodowania, trwałego zanieczyszczenia) i ręcznych ostrzegaczy pożarowych,sprawdzenie działania połączenia ze Stacją Monitorowania Alarmów,sprawdzenie stanu akumulatorów 3. Poprzez czynności kontrolno - konserwacyjne klap (okien) dymowych i systemów oddymiania Zamawiający rozumie,ocenę wizualną stanu technicznego klap (okien) dymowych ze zwróceniem uwagi na stopień zabrudzenia, skorodowania, trwałego zanieczyszczenia wraz z siłownikami i przyciskami oddymiania i przewietrzania,sprawdzenie zadziałania systemów oddymiania poprzez uruchomienie zarówno z centrali sygnalizacji pożaru poprzez czujkę jak i przez wciśnięcie przycisku oddymiania i przewietrzania 4. Poprzez czynności kontrolno - konserwatorskie dźwiękowego systemu ostrzegania Zamawiający rozumie ocenę wizualną stanu technicznego głośników w każdym pokoju oraz w korytarzach, szaf z akumulatorami do dźwiękowego systemu ostrzegania i szafki z mikrofonem strażaka, sprawdzeniu zadziałania dźwiękowego systemu ostrzegania poprzez uruchomienie zarówno z centrali sygnalizacji pożaru poprzez czujkę jak i przez mikrofon strażaka, sprawdzenie stanu akumulatorów dźwiękowego systemu ostrzegania 5. Poprzez czynności kontrolno - konserwatorskie stałego urządzenia gaśniczego na gaz FM-200 Zamawiający rozumie kontrolę i konserwację centralki IGNIS-1520, test czujników ciśnienia, test systemu sterowania gaszeniem, sprawdzanie elektrycznych głowic sterujących, kontrola węży giętkich, przegląd stanu dysz, dokonywanie wpisów do Karty Systemów Ochrony Przeciwpożarowej (Centralny Rejestr Operatorów) UWAGI: Zamawiający wymaga aby wszystkie próby były uzgadniane z kierownikiem administracji danego obiektu lub intendentem gmachu, w przypadku, gdy obiekt podłączony jest do monitoringu pożarowego, powiadomienia również Stacji Monitorowania Alarmów o przeprowadzanych w obiekcie próbach. 6.Poprzez naprawy Zamawiający rozumie usuwanie usterek w instalacjach alarmu pożaru, systemów oddymiania, dźwiękowych systemów powiadamiania, stałego urządzenia gaśniczego i drzwi przeciwpożarowych,montaż elementów i materiałów w Pawilonie BUŁ wymienionych w Załączniku nr 2c do SIWZ wraz z podłączeniem do istniejącej centrali Polon-4800 oraz konfigurację, uruchomienie i sprawdzenie całego systemu, wymianę uszkodzonych elementów instalacji alarmu pożaru, systemów oddymiania, dźwiękowych systemów powiadamiania i drzwi przeciwpożarowych, wymienionych w Załączniku nr 2b do SIWZ będącym jednocześnie arkuszem cenowym, które będą możliwe do wykonania przez Wykonawcę a nie przez autoryzowany serwis producenta.7. Przez wymianę Zamawiający rozumie demontaż uszkodzonego elementu, dostawę oraz montaż nowego elementu, podłączenie i uruchomienie oraz sprawdzenie całego systemu. W ramach usługi naprawy montowane elementy winny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym tzn. winny posiadać certyfikaty lub inne dokumenty firm, których urządzenia są zainstalowane w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego, co Wykonawca zobowiązany jest udowodnić na każde żądanie Zamawiającego. UWAGA: Wszelkie inne naprawy, które będą konieczne do wykonania w czasie trwania umowy i które będą wymagały wymiany lub montażu nowych elementów systemu, innych niż wymienione i wycenione w załączniku 2b do SIWZ (dot. to m.in. elementów SUG na gaz FM-200), będą realizowane na podstawie odrębnego zlecenia Zamawiającego po przedstawieniu przez Wykonawcę szczegółowej kalkulacji cenowej. Kalkulacja cenowa będzie wynikać z cennika Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia naprawy spoza zakresu umowy innej firmie, jeżeli zaproponowana cena naprawy odbiegać będzie od cen rynkowych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 12 - miesięcznej gwarancji na elementy/części systemów wymieniane w ramach usługi naprawy. Prawidłowym warunkiem określenia ceny konserwacji w Załączniku nr 2a do SIWZ oraz stworzenia cennika napraw wg Załącznika nr 2b do SIWZ jest wnikliwe zapoznanie się wykonawców z faktycznym stanem technicznym instalacji na poszczególnych obiektach i uwzględnieniem kosztów związanych z usuwaniem awarii, które mogą wystąpić w okresie objętym umową konserwacyjną (kwoty te muszą być zawarte w cenie konserwacji). Stałe koszty konserwacji i napraw urządzeń przeciwpożarowych ustalone dla każdego obiektu będą wypłacane w całości tylko w przypadku zapewnienia sprawności całej instalacji, potwierdzonej zapisami w Książce przeglądów technicznych i kontroli systemu alarmu pożarowego oraz protokołem z konserwacji kwartalnej dla każdego obiektu wymienionego w Załączniku nr 1 do SIWZ według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach