Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na wykonanie utwardzenia terenu wraz z instalacją odprowadzenia wód opadowych z przeznaczeniem na plac manewrowy u Zamawiającego

Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21-300 Radzyń Podlaski, ul. Lubelska 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 343 16 32 , fax. 83 343 16 32
  • Data zamieszczenia: 2015-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.
    ul. Lubelska 5 5
    21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 83 343 16 32, fax. 83 343 16 32
    REGON: 06062721200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzok-adamki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka komunalna Kodeksu Spółek Handlowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na wykonanie utwardzenia terenu wraz z instalacją odprowadzenia wód opadowych z przeznaczeniem na plac manewrowy u Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu utwardzenia terenu o powierzchni 757,80 m2 wraz z instalacją odprowadzenia wód opadowych z przeznaczeniem na plac manewrowy w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. 2. Miejsce realizacji inwestycji: Biała 185 b, 21-300 Radzyń Podlaski 3. Przedmiot zamówienia obejmuje 1) przygotowanie terenu pod budowę, usunięcie warstwy ziemi o grubości do 15 cm, 2) mechaniczne wykonanie koryta na całej powierzchni utwardzenia, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, 3) utwardzenie placu - wykonanie konstrukcji nawierzchni składającej się z a) warstwy odsączającej o grubości 10 cm z piasku, b) podbudowy o grubości 12 cm z chudego betonu (spełniający wymogi określone w normie PN-EN 206:2014-04 dla klasy wytrzymałości C8/10 dawniej B10 lub równoważny), c) warstwy nawierzchniowej o grubości 20 cm z betonu drogowego (spełniający wymogi określone w normie PN-EN 206:2014-04 dla klasy wytrzymałości C25/30 dawniej B30 lub równoważny) z dodatkiem środka uszczelniającego, z wypełnieniem szczelin dylatacyjnych masą asfaltową zalewową (warstwa górna o grubości 5 cm) 4) wykonanie murku oporowego z prefabrykowanych elementów żelbetonowych typu L o wysokości 2,50 m i stałej grubości ścian 20 cm, 5) wykonanie odprowadzenia wód opadowych wg następujących wytycznych a) montaż zbiornika żelbetowego na wodę ociekową o pojemności 10 m3 w gotowym wykopie, z przykryciem płytą typu ciężkie i dwoma włazami rewizyjnymi 40T, b) odprowadzenie wód opadowych poprzez kraty ściekowe przykanalikiem z rur kanalizacyjnych PCV fi 160 mm, poprzez 2 studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowych o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu do zbiornika żelbetowego wskazanego w lit. a, c) umieszczenie studni rewizyjnej z kręgów betonowych fi 1200 mm na trasie przykanalika, d) połączenie zbiornika żelbetowego do zbiornika istniejącego rurami kanalizacyjnymi PCV fi 160 mm, e) zasypanie wykopów, f) wykonanie ścieków z elementów betonowych o szerokości 50 cm i grubości 20 cm na podsypce cementowo-piaskowej, g) wymagana całkowita szczelność układu odprowadzani wód opadowych. 6) uporządkowanie terenu wokół wykonanego planu manewrowego (humusowanie z obsianiem). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w 1) mapie Plan sytuacyjny utwardzenia terenu stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ, 2) zgłoszeniu budowy z dnia 5 marca 2015r., stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ, 3) obmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, 4) niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 5. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z warunkami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, jak również zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną oraz warunkami określonymi w niniejszej SIWZ. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z 1) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.), 2) ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r., Nr 92, poz. 881 ze zm.). 8. Roboty budowlane muszą być wykonane z materiałów posiadających certyfikaty zgodności lub deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane. 9. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi minimum 24 miesiące, licząc od daty podpisania przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy protokołu odbioru końcowego robót budowlanych (bez zastrzeżeń), a w przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru końcowego wad nadających się do usunięcia - od daty usunięcia tych wad. 10. Jeśli w dokumentacji przetargowej (w tym - w dokumentacji technicznej), wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Warunki wniesienia wadium - wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) być wystawione na: Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. (ul. Lubelska 5, 21-300 Radzyń Podlaski). 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia żądania, zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP; 3) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP każdego z tych Wykonawców. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku bankowego 27 8046 0002 2001 0104 1163 0002 z dopiskiem: Wadium do przetargu na wykonanie placu manewrowego - Znak sprawy: 2/ZP/2015 6. Zamawiający dopuszcza składanie do oferty dokumentów z ust. 3 pkt 2-5 tylko w formie oryginałów. Dowody wniesienia wadium należy umieścić w ofercie. 7. Warunki zwrotu wadium - Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczył oferty wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego oferta zostaje odrzucona. 9. Termin ważności wadium musi być zgodny z terminem związania ofertą. 10. Warunki zatrzymania wadium - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1) jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP, lub informacji, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Żądanie ponownego wniesienia wadium - Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oferowany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zzok-adamki.bip.lublin.pl/index.php?id=6&tryb=&p0=&p1=&p2=
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach