Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na wykonanie robót remontowych sanitariatów w budynku Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Nowym Belęcinie

Zespół Szkół - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Nowym Belęcinie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-120 Krzemieniewo, Nowy Belęcin 30
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5366161 , fax. 065 5366161
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Nowym Belęcinie
    Nowy Belęcin 30 30
    64-120 Krzemieniewo, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5366161, fax. 065 5366161
    REGON: 30035197700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na wykonanie robót remontowych sanitariatów w budynku Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Nowym Belęcinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: - Wykonanie demontażu urządzeń sanitarnych w sanitariatach na I piętrze - Rozbiórka ścianek działowych w sanitariatach na I piętrze - Skucie płytek ściennych i posadzkowych w sanitariatach na I piętrze - Wymiana stolarki drzwiowej z poszerzeniem otworów drzwiowych w sanitariatach na I piętrze - Licowanie ścian płytkami w sanitariatach na I piętrze - Izolacja posadzek i posadzka z płytek gresowych w sanitariatach na I piętrze - Dostawa i montaż ścianek sanitarnych SANIPOL w sanitariatach na I piętrze - Dostawa i osadzenie naświetli okiennych w sanitariatach na I piętrze - Wymiana kratek wentylacyjnych i montaż wentylatorów łazienkowych w sanitariatach na I piętrze - Osadzenie luster w sanitariatach na I piętrze - Wymiana instalacji wodnej - Wymiana instalacji sanitarnych - Montaż urządzeń sanitarnych - Wymiana częściowa instalacji elektrycznej w sanitariatach na I piętrze - Wymiana osprzętu elektrycznego w sanitariatach na I piętrze - Wykonanie robót malarskich w sanitariatach na I piętrze - Wykonanie nowego przyłącza kanalizacji sanitarnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 62 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy), - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy), - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy), - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy), - zobowiązują się do udzielenia 5 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonychdokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedłoży następujące oświadczenia i dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku), - oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - oświadczenie, ze znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w niniejszej SIWZ i że akceptuje je bez zastrzeżeń, - oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty wskazanego w SIWZ i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty zawrzeć umowę, - oświadczenie, że Wykonawca posiada wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i znane są mu warunki prowadzenia robót, - oświadczenie, że zobowiązuje się do udzielenia min. 5 letniej rękojmi oraz gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - dokument potwierdzający, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania przynajmniej dwie roboty polegającą na wykonaniu robót remontowych ogólnobudowlanych na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. brutto. Dokument winien zawierać wartość , datę i miejsce wykonania robót oraz potwierdzać, że roboty zostały wykonane należycie, - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - kosztorys ofertowy przygotowany zgodnie z przedmiarami robót. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzemieniewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach