Przetargi.pl
przetarg nieograniczony na Budowę chodnika dla pieszych, zatok autobusowych, peronów przystanków autobusowych, placów postojowych i zjazdów do posesji w centrum wsi Wiśniew - etap 2

Urząd Gminy Jakubów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-306 Jakubów, Jakubów 55
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7579190 , fax. 025 7579190
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jakubów
    Jakubów 55
    05-306 Jakubów, woj. mazowieckie
    tel. 025 7579190, fax. 025 7579190
    REGON: 00054437800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jakubow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przetarg nieograniczony na Budowę chodnika dla pieszych, zatok autobusowych, peronów przystanków autobusowych, placów postojowych i zjazdów do posesji w centrum wsi Wiśniew - etap 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - budowa chodnika dla pieszych, zatok autobusowych, peronów przystanków autobusowych, placów postojowych i zjazdów do posesji w centrum wsi Wiśniew - etap 2 polegające na wykonaniu: a/ robót przygotowawczych b/ robót ziemnych c/ robót rozbiórkowych d/ krawężników i obrzeży e/ chodników i zjazdów f/ odwodnienia g/ inwentaryzacji powykonawczej w jednostkach miary i ilościach podanych w załączonym do niniejszej specyfikacji przedmiarem robót (jednostki miary i ilości podane w przedmiarze są zgodne z kosztorysem) oraz zgodnie z projektem budowlanym. Inwestycja realizowana będzie w miejscowości Wiśniew gmina Jakubów na działkach o numerach ewidencyjnych 1219, 1143, 246, 247, 248/1, 252/1, 252/2, 1068, 1072, 1074, 878/6, 878/5, 1284.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty, załącznik do niniejszej specyfikacji 2. Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, oraz o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych - Załącznik do niniejszej specyfikacji; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 9. Kosztorys ofertowy - zgodnie z przedmiarem robót, uwzględniający wszystkie elementy robót niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 10. Podpisany projekt umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jakubow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach