Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na zadanie p.n.: Usługa ochrony mienia i konserwacji systemów alarmowych.

Starostwo Powiatowe w Trzebnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Księdza Dziekana Wawrzyńca Bochenka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3120901 , fax. 071 3120111
  • Data zamieszczenia: 2012-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy
    ul. Księdza Dziekana Wawrzyńca Bochenka 6 6
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3120901, fax. 071 3120111
    REGON: 93195233000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na zadanie p.n.: Usługa ochrony mienia i konserwacji systemów alarmowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa ochrony mienia i konserwacji systemów alarmowych. Część I 1.Monitorowanie systemów alarmowych w obiektach Starostwa Powiatowego w Trzebnicy przy ul. Ks.Dz.W.Bochenka 6; ul. Leśnej 1; ul. Solnej 6 oraz obiekt Orlika w Skokowej przy ul.Kościelnej 2.Konserwacja systemów alarmowych, telewizji dozorowej oraz kontroli dostępu w obiektach Starostwa Powiatowego w Trzebnicy przy ul. ks.Dz.W.Bochenka 6; ul. Leśnej 1; ul.Solnej 6 oraz obiekt Orlika w Skokowej przy ul.Kościelnej Część II 1.Ochrona fizyczna mienia na terenie obiektu położonego w Żmigrodzie przy ul. Poznańskiej 8. Kod CPV - 79710000-4, 79711000-1, 50340000-0, 50700000-2 Przedmiotem zamówienia są: Część I 1. monitorowanie lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie położonym w Trzebnicy przy ul. Solnej 6, poprzez : a) całodobowe monitorowanie lokalnego systemu alarmowego Abonenta drogą GPRS GSM przez Centrum Monitorowania Alarmów, w tym przyjmowanie informacji o stanie naruszenia systemu alarmowego monitorowanego obiektu i przekazywanie jej osobom upoważnionym przez Abonenta oraz Policji i Straży Pożarnej, b). ochronę bezpośrednią obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej, która po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu obiektu, podejmie czynne działania interwencyjne, c). czas dojazdu i podjęcie interwencji przez grupę interwencyjną wyniesie : w porze nocnej tj. od godziny 19.00 do godziny 6.00 do 10 minut, a w porze dziennej tj. od 6.00 do 19.00 do 15 minut. 1. Na czas obowiązywania umowy Zleceniobiorca użycza Abonentowi nadajnik GPRS -1 kpl. wraz z kartą SIM z aktywacją. 2. Po zakończeniu trwania umowy Abonent zwróci urządzenia w stanie nie pogorszonym. 3. W przypadku utraty lub uszkodzenia urządzeń wymienionych w pkt. 1 Abonent zobowiązuje się do pokrycia kosztów związanych z zakupem nowych urządzeń. 2. monitorowanie lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie położonym w Skokowej przy ul. Kościelnej Orlik, poprzez : a). całodobowe monitorowanie lokalnego systemu alarmowego Abonenta drogą GPRS GSM w tym przyjmowanie informacji o stanie naruszenia systemu alarmowego monitorowanego obiektu i przekazywanie jej osobom upoważnionym przez Abonenta oraz Policji i Straży Pożarnej, b). ochronę bezpośrednią obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej, która po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu obiektu, podejmie czynne działania interwencyjne, c). czas dojazdu i podjęcie interwencji przez grupę interwencyjną wyniesie : w porze nocnej tj. od godziny 19.00 do godziny 6.00 od 10 do 15 minut, a w porze dziennej tj. od 6.00 do 19.00 od 15 do 20 minut. 1. Na czas obowiązywania umowy Zleceniobiorca użycza Abonentowi nadajnik GPRS - LX 20 - 1 kpl. wraz z kartą SIM 2. Po zakończeniu trwania umowy Abonent zwróci urządzenia w stanie nie pogorszonym. 3. W przypadku utraty lub uszkodzenia urządzeń wymienionych w pkt. 1 Abonent zobowiązuje się do pokrycia kosztów związanych z zakupem nowych urządzeń. 3. monitorowanie lokalnych systemów alarmowych zainstalowanych w obiektach położonych w Trzebnicy przy ul. Ks. Dz. W Bochenka 6 i Leśnej 1, poprzez : a). całodobowe monitorowanie lokalnego systemu alarmowego Abonenta drogą telefoniczną - GSM - GPRS w tym przyjmowanie informacji o stanie naruszenia systemu alarmowego monitorowanego obiektu i przekazywanie jej osobom upoważnionym przez Abonenta, b). ochronę bezpośrednią obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej , która po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu obiektu, podejmie niezwłocznie czynne działania interwencyjne, c). czas podjęcia interwencji w porze dziennej tj, od 6.00 do 19.00 wynosić będzie od 10 do 15 minut, a w porze nocnej tj. od 19.00 do 6.00 wynosić będzie od 5 do 10 minut, d). dokonywanie codziennie pomiędzy 22.00 a 6.00, jednego prewencyjnego podjazdu przez grupę interwencyjną pod obiekt przy ul. Leśnej 1. 2. Działania grupy interwencyjnej zmierzać będzie do udaremnienia powstania szkody na osobie lub mieniu Abonenta. Na czas obowiązywania umowy Zleceniobiorca użycza Abonentowi kartę SIM z aktywacją Po zakończeniu trwania umowy Abonent zwróci użyczoną kartę SIM. W przypadku utraty lub uszkodzenia karty SIM wymienionej w pkt. 1 Abonent zobowiązuje się do pokrycia kosztów związanych z wydaniem duplikatu karty. 4. konserwacja urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz CCTV zainstalowanych w obiektach Zamawiającego w Trzebnicy przy ul. Ks.Dz.W.Bochenka 6 oraz przy ul.Leśnej 1. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania technicznych czynności konserwacyjnych urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz CCTV, poprzez : a). sprawdzenie i wyregulowanie centrali, czujek, manipulatorów, sygnalizatorów zasilania awaryjnego oraz pozostałych urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz CCTV wymienionych w dzienniku konserwacji, b). wymiany niesprawnych elementów na elementy sprawne technicznie, c). sprawdzenie parametrów linii, stanu zasilania awaryjnego - pomiaru napięć w punktach kontrolnych, d). sprawdzenie poprawności działania całego systemu poprzez wywoływanie próbnego alarmu w obecności osoby upoważnionej przez Zleceniodawcę, e). sporządzenie protokołu z czynności konserwacyjnych. Wykonawca będzie dokonywał konserwacji urządzeń systemu sygnalizacji włamań i napadu oraz CCTV raz na kwartał. Czynności konserwacyjne, nie obejmują : a). uszkodzeń mechanicznych oraz elektrycznych instalacji, spowodowanych ingerencją osób niepowołanych, b). uszkodzeń spowodowanych innymi wypadkami losowymi oraz wadami i uszkodzeniami powstałymi w wyniku eksploatowania w warunkach niezgodnych z instrukcja obsługi systemu sygnalizacji włamań i napadu. c). uszkodzeń spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, d). kosztów zakupu baterii, akumulatorów i innych elementów systemu włamania i napadu oraz CCTV itp. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do odpłatnego dokonywania napraw urządzeń i instalacji systemy sygnalizacji włamania i napadu oraz CCTV, określonych w punkcie powyższym, zgłoszonych przez Zamawiającego lub stwierdzonych podczas czynności konserwacyjnych. Do obowiązków Zamawiającego należy : a). zabezpieczenie urządzeń systemu sygnalizacji włamań i napadu oraz CCTV przed dostępem i manipulacją osób niepowołanych, b). na każde żądanie konserwatora udostępnić mu urządzenia będące przedmiotem konserwacji, Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięcia usterek, które wystąpią w pracy systemu sygnalizacji włamań i napadu oraz CCTV, w okresie do 24 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia. W okresie pomiędzy zgłoszeniem konieczności dokonania naprawy a jej wykonaniem, bez względu na to, która z umawiających się stron zgłosiła taką konieczność, Zamawiający zabezpieczy swoje mienie we własnym zakresie. Obowiązek ten może przejąć Wykonawca na podstawie odrębnej umowy z Zamawiającym. 5.konserwacja urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu zainstalowanych w obiekcie Zleceniodawcy w Skokowej przy ul. Kościelnej Orlik Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania technicznych czynności konserwacyjnych urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu, poprzez : a). sprawdzenie i wyregulowanie centrali, czujek, manipulatorów, sygnalizatorów zasilania awaryjnego oraz pozostałych urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu, wymienionych w dzienniku konserwacji, b). wymiany niesprawnych elementów na elementy sprawne technicznie, c). sprawdzenie parametrów linii, stanu zasilania awaryjnego - pomiaru napięć w punktach kontrolnych, d). sprawdzenie poprawności działania całego systemu poprzez wywoływanie próbnego alarmu w obecności osoby upoważnionej przez Zamawiającego, e). sporządzenie protokołu z przeglądu konserwacyjnego Wykonawca będzie dokonywał konserwacji urządzeń systemu sygnalizacji włamań i napadu raz na pół roku. Czynności konserwacyjne, nie obejmują : a). uszkodzeń mechanicznych oraz elektrycznych instalacji, spowodowanych ingerencją osób niepowołanych, b). uszkodzeń spowodowanych innymi wypadkami losowymi oraz wadami i uszkodzeniami powstałymi w wyniku eksploatowania w warunkach niezgodnych z instrukcja obsługi systemu sygnalizacji włamań i napadu. c). uszkodzeń spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, d). kosztów zakupu baterii, akumulatorów i innych elementów systemu alarmowego itp. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do odpłatnego dokonywania napraw urządzeń i instalacji systemy sygnalizacji włamania i napadu, zgłoszonych przez Zamawiającego lub stwierdzonych podczas czynności konserwacyjnych. Do obowiązków Zamawiającego należy : a). zabezpieczenie urządzeń systemu sygnalizacji włamań i napadu przed dostępem i manipulacją osób niepowołanych, b). na każde żądanie konserwatora udostępnić mu urządzenia będące przedmiotem konserwacji, Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięcia usterek, które wystąpią w pracy systemu sygnalizacji włamań i napadu, w okresie do 24 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia. W okresie pomiędzy zgłoszeniem konieczności dokonania naprawy a jej wykonaniem, bez względu na to, która z umawiających się stron zgłosiła taką konieczność, Zamawiający zabezpieczy swoje mienie we własnym zakresie. Obowiązek ten może przejąć Wykonawca na podstawie odrębnej umowy z Zamawiającym. 6.konserwacja urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu zainstalowanych w obiekcie Zamawiającego w Trzebnicy przy ul. Solnej 6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania technicznych czynności konserwacyjnych urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu, poprzez : a). sprawdzenie i wyregulowanie centrali, czujek, manipulatorów, sygnalizatorów zasilania awaryjnego oraz pozostałych urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu, wymienionych w dzienniku konserwacji, b). wymiany niesprawnych elementów na elementy sprawne technicznie, c). sprawdzenie parametrów linii, stanu zasilania awaryjnego - pomiaru napięć w punktach kontrolnych, d). sprawdzenie poprawności działania całego systemu poprzez wywoływanie próbnego alarmu w obecności osoby upoważnionej przez Zleceniodawcę, e). sporządzenie protokołu z przeglądu konserwacyjnego Wykonawca będzie dokonywał konserwacji urządzeń systemu sygnalizacji włamań i napadu raz na pół roku. Czynności konserwacyjne, nie obejmują : a). uszkodzeń mechanicznych oraz elektrycznych instalacji, spowodowanych ingerencją osób niepowołanych, b). uszkodzeń spowodowanych innymi wypadkami losowymi oraz wadami i uszkodzeniami powstałymi w wyniku eksploatowania w warunkach niezgodnych z instrukcja obsługi systemu sygnalizacji włamań i napadu. c). uszkodzeń spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, d). kosztów zakupu baterii, akumulatorów i innych elementów systemu alarmowego itp. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do odpłatnego dokonywania napraw urządzeń i instalacji systemy sygnalizacji włamania i napadu, określonych w punkcie powyższym, zgłoszonych przez Zleceniodawcę lub stwierdzonych podczas czynności konserwacyjnych. Do obowiązków Zamawiającego należy : a). zabezpieczenie urządzeń systemu sygnalizacji włamań i napadu przed dostępem i manipulacją osób niepowołanych, b). na każde żądanie konserwatora udostępnić mu urządzenia będące przedmiotem konserwacji, Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań zmierzających do usunięcia usterek, które wystąpią w pracy systemu sygnalizacji włamań i napadu, w okresie do 24 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia. W okresie pomiędzy zgłoszeniem konieczności dokonania naprawy a jej wykonaniem, bez względu na to, która z umawiających się stron zgłosiła taką konieczność, Zamawiający zabezpieczy swoje mienie we własnym zakresie. Obowiązek ten może przejąć Wykonawca na podstawie odrębnej umowy z Zamawiającym. Część II Usługa ochrony mienia na terenie obiektu Zamawiającego położonego w miejscowości Żmigród przy ul. Poznańskiej nr 8, na następujących warunkach: Ochrona fizyczna, polegająca na dozorze mienia Zamawiającego przez jednego nie licencjonowanego pracownika w następującym systemie: Praca w godzinach od 20:00 do 08:00 od poniedziałku do niedzieli, Ochrona ma polegać na dozorze przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem oraz przeciwdziałaniu skutkom pożaru. Przez włamanie rozumie się bezprawne wtargnięcie do strzeżonych obiektów osób nieupoważnionych, pozostawiające ślady włamania zewnętrznego oraz zabór mienia Mienie Zamawiającego obejmujące zewidencjonowane środki trwałe znajdujące się na terenie obiektu, zostaną przyjęte przez Wykonawcę do dozoru na podstawie stosownego protokołu, aktualizowanego każdorazowo zgodnie ze stanem faktycznym. W przypadku stwierdzenia faktu włamania, kradzieży z włamaniem, zniszczenia bądź uszkodzenia dozorowanego przez Wykonawcę mienia jest on zobowiązany natychmiast powiadomić Zamawiającego (telefonicznie oraz mailowo) i ustalić termin, w którym strony protokolarnie dokonają wskazania braków, uszkodzeń w mieniu według spisu z natury i porównania z faktycznym stanem po zaistnieniu w/w zdarzeń. W przypadku nieprzystąpienia przez Wykonawcę do spisywania protokołu, protokół jednostronnie sporządzi Zamawiający. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 79710000-4 - usługi ochroniarskie - 79711000-1 - usługi nadzoru przy użyciu alarmu - 50340000-0 - usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń audiowizualnych i optycznych - 50700000-2 - usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.trzebnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach