Powiat Białogardzki - Starostwo Powiatowe w Białogardzie ogłasza przetarg
- Adres: 78-200 Białogard, Plac Wolności 16-17
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3120901 , fax. 94 3120911
- Data zamieszczenia: 2012-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Białogardzki - Starostwo Powiatowe w Białogardzie
Plac Wolności 16-17 16-17
78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3120901, fax. 94 3120911
REGON: 33092083100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-bialogard.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY na adaptację i remont budynku przy Placu Wolności 16 - 17 w Białogardzie na siedzibę Starostwa Powiatowego - etap III - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji i remontu budynku zlokalizowanego przy Placu Wolności 16 - 17 w Białogardzie na siedzibę Starostwa Powiatowego - etap III. Przewidywany zakres robót do wykonania: Piwnica - Dotyczy pomieszczeń : 1.27 - korytarz na klatce schodowej do kotłowni, -1.30, -1.31, -1.32, -1.33, -1.34, -1.35, -1.36, -1.37, -1.38: 1. POSADZKI - uzupełnienie chudego betonu w pomieszczeniach jw., - zastosować izolację poziomą - 2 x papa na lepiku, - folia PCV, - styropian twardy gr. 5cm, - wylewka betonowa gr. 4-6cm z zatopioną siatką stalową, - wylewka samopoziomująca, - płytki grysowe, 2. PRZEMUROWANIA - zamurowanie otworów okiennych w pomieszczeniach -1.34 i -1.35 wg rysunku A-1, - zamurowanie otworów w ścianach w pomieszczeniach -1.34 i -1.32, 1.36 i -1.31 wg rysunku A-1, - wstawienie okna (szyby antywłamaniowe ) i parapetu zewnętrznego i wewnętrznego wraz z obróbką w pomieszczeniu -1.32, - wykonanie otworu drzwiowego wraz z jego obróbką oraz likwidacja skrzydła drzwiowego w pomieszczeniu -1.32 wg rysunku A-1, - rozebranie ścianki działowej w pomieszczeniu -1.30 i montaż dwóch nadproży wraz z montażem ościeżnic oraz drzwi antywłamaniowych i ich obróbką wg rysunku A-1, - poszerzeniem otworów drzwiowych do szerokości 1m wraz z likwidacją skrzydeł drzwiowych w pomieszczeniach -1,34, -1,35, -1,36, -1,37 wg rysunku A-1 3. WYKONANIE WC - POMIESZCZENIE ( -1.30) - wykonanie gresów na podłodze, - wykonanie płytek na ścianach do wysokości min. 2m, - wykonanie białego montażu, 4. TYNKI - skucie odspojonych tynków cementowych, - zagruntowanie i uzupełnienie brakujących tynków cementowych, - zdarcie starej farby i zagruntowanie całość powierzchni, - położenie cienkiej warstwy tynku gipsowego, - szpachlowanie, - malowanie. 5. OBUDOWA SZACHTU WENTYLACYJNEGO - zaizolować pion wentylacyjny wełną mineralną w celu wygłuszenia, - obudować szacht płytami G-K, 6. WYKONANIE ELEKTRYKI I SIECI STRUKTURALNEJ, 7. WYKONANIE INSTALACJI P-POŻ WRAZ Z WŁĄCZENIEM DO SYSTEMU STAROSTWA, 8. WYKONANIE INSTALACJI SANITARNYCH - wykonanie bruzd pod instalacje wod-kan i c.o. wraz z zamurowaniem, - wykucie otworów pod instalacje jw. wraz z zalaniem betonem, 9. WYKONANIE INSTALACJI ANTYWŁAMANIOWEJ. Parter - Dotyczy pomieszczeń: 0.17 - korytarz, 0.17a, 0.18, 0.19, 0.20, 1. PRZEMUROWANIA. - rozebranie ściany pomiędzy pomieszczeniami 0.18 i 0.19 , pomiędzy pomieszczeniami 0.18 i 0.17a pomiędzy pomieszczeniami 0.19 i 0.20 oraz pomiędzy pomieszczeniami 0.20 i 0.17, wraz z wstawieniem odpowiednich belek i nadproży oraz ich obudowanie płytami G-K wg rysunku A-2 i K-1, - przemurowanie ściany pomiędzy pomieszczeniami 0.18 i 0.17a, pomiędzy pomieszczeniami 0.19 i 0.17a i pomiędzy pomieszczeniami 0.19 i 0.17 wg rysunku A-2 i K-1, - wykonanie ścianki szkieletowej z płyt G-K pomiędzy pomieszczeniami 0.17 i 0.17a, - wstawienie okien ( szyby antywłamaniowe ) i parapetów zewnętrznych i wewnętrznych wraz z obróbką w pomieszczeniach 0.18, 0.19 i 0.20, - wykonanie renowacji drzwi wejściowych do pomieszczenia 0.17 wraz z ościeżnicą wg rysunku A-2, 2. POSADZKI. - demontaż posadzki drewnianej w pomieszczeniach 0.18, 0.17, 0.17a, 0.19 i 0.20, - skucie stropu w pomieszczeniu 0.18 i wykonanie stropu wg rys. A-1 i konstrukcji K-1 (obudowanie belek wzmacniających płytami G-K), - wylewka samopoziomująca, - płytki grysowe w pomieszczeniach 0.18, 0.17, 0.17a, 0.19 i 0.20, 3. TYNKI - skucie odspojonych tynków gipsowych, - zagruntowanie i uzupełnienie brakujących tynków gipsowych, - zdarcie starej farby i zagruntowanie całość powierzchni, - położenie cienkiej warstwy tynku gipsowego, - szpachlowanie, - malowanie. 4. OBUDOWA SZACHTU WENTYLACYJNEGO - zaizolować pion wentylacyjny wełną mineralną w celu wygłuszenia, - obudować szacht płytami G-K, 5. WYKONANIE ELEKTRYKI I SIECI STRUKTURALNEJ 6. WYKONANIE INSTALACJI P-POŻ - kantorek - pom. 0.17 7. PODŁĄCZENIE INSTALACJI P-POŻ DO SYSTEMU STAROSTWA 8. WYKONANIE INSTALACJI ANTYWŁAMANIOWEJ. PODDASZE + WENTYLACJA + ELEMENTY ZEWNĘTRZNE - wyprowadzenie kominów wentylacyjnych ponad dach na wysokość wg przepisów prawa budowlanego, - wykonanie pionu wentylacyjnego w szachcie od piwnicy do poddasza, - wykonanie wentylacji pomieszczeń w piwnicy (-1.27 - korytarz na klatce schodowej do kotłowni, -1.30, -1.31, -1.32, -1.33, -1.34, -1.35, -1.36, -1.37, -1.38, ) oraz na parterze (0.17 - korytarz, 0.17a, 0.18, 0.19, 0.20, ), - montaż odstraszaczy dla ptaków, - czyszczenie i regulacja rynien, - montaż wertikali na parterze w pomieszczeniach 0.18, 0.19, 0.20. Dodatkowe szczegółowe informacje dotyczące wykonania niniejszego zamówienia znajdują się w dokumentacji projektowej - projektach budowlanych i specyfikacjach wykonania i odbioru robót budowlanych będących załącznikami nr 8 i 9 do niniejszej specyfikacji. Przedmiotem niniejszego zamówienia w ramach realizacji III etapu inwestycji jest zakres robót budowlanych wymieniony powyżej doprecyzowany szczegółowo w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. Dodatkowe uwagi: Wykonawca zapewni kierownika robót budowlanych oraz kadrę kierowniczą, niezbędną do prawidłowej realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia objęty będzie 3-letnim okresem gwarancji, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium przetargowe ustala się w wysokości: 20 000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych, zero groszy) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w PeKaO S.A. Białogard Nr 14 1240 3666 1111 0000 4344 6984 z dopiskiem Starostwo - etap III. b) poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Potwierdzenie dokonania przelewu (dot. wadium wniesionego w pieniądzu), wystawione przez Bank opisane Starostwo - etap III należy dołączyć do oferty w postaci oryginału obejmujące okres związania Wykonawcy ofertą. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej postaci niż w pieniądzu, wymienionej w ust. 1 lit. b do e, obejmujący okres związania Wykonawcy ofertą, należy złożyć w kasie Starostwa w postaci oryginału, a kopię dokumentu dołączyć do oferty. 6. Zamawiający wyklucza wadium w innej postaci niż określone wyżej. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na osobnym rachunku bankowym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-bialogard.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane - Budynek Szkoły Podstawowej nr 1 w Sianowie - cześć 1
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane-Budynek Przedszkola Gminnego w Sianowie - cześć 2
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ogrodzenia kompleksu wojskowego w m. Glewice (PKOB 2420).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i modernizacja obiektów i pomieszczeń Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa pomieszczeń po filharmonii z prawem opcji w zakresie budowy instalacji rozgłaszania dźwiękowego etap I i II w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rzyszczewo o długości 25 mb oraz w miejscowości Bobrowice o długości 121,8 mb, gmina Sławno
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Sławsku z poliuretanowej na nawierzchnię z trawy syntetycznej wraz z wymianą podbudowy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku leśniczówki Dobra
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274).
Dodano: 2016-07-26 - Budowa układu dróg publicznych stanowiących dojazd do pętli tramwajowej przy ul. Turkusowej
Dodano: 2016-07-25