Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 8/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 3236129 , fax. 58 3236529
- Data zamieszczenia: 2010-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku
ul. Nowe Ogrody 8/12 8/12
80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 58 3236129, fax. 58 3236529
REGON: 00059846300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeniesienie i modernizacja rozdzielnicy głównej wraz z modernizacją instalacji elektroenergetycznych budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 8/12 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych związanych z przeniesieniem i modernizacją rozdzielnicy głównej wraz z modernizacją instalacji elektroenergetycznych budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 8/12.
2. Na roboty budowlane składają się następujące prace:
2.1. Branża ogólnobudowlana - roboty budowlane niezbędne dla przystosowania pomieszczenia na parterze budynku do montażu rozdzielnicy głównej oraz roboty naprawcze w pomieszczeniu piwnicy (po istniejącej rozdzielni):
a) rozbiórka elementów konstrukcji betonowych,
b) wykonanie konstrukcji wsporczej z profili stalowych,
c) otworowanie stropu,
d) wymiana stolarki drzwiowej na ppoż.,
e) roboty wykończeniowe - piwnica,
f) roboty wykończeniowe - parter,
g) zabezpieczenia ppoż.
2.2. Branża elektryczna:
a) przystosowanie pomieszczenia na parterze do montażu rozdzielnicy głównej,
b) roboty demontażowe,
c) modernizacja i montaż rozdzielnicy głównej,
d) główne wyłączniki prądu budynku - sterowanie pożarowe, bezpieczniki topikowe wyposażyć w sygnalizację przepalenia, zainstalować sygnalizację pracy agregatu,
e) przebudowa układu pomiarowego energii elektrycznej,
f) przebudowa wewnętrznych linii zasilających i instalacji elektrycznych,
g) instalacja teleinformatyczna,
h) modernizacja wewnętrznych linii zasilających skrzydło zachodnie - prezydenckie,
i) instalacja odbiorcza dla urządzeń komputerowych w pomieszczeniu AP/2,
j) instalacja uziemiająco-wyrównawcza,
k) ochrona przeciwprzepięciowa,
l) ochrona od porażeń prądem elektrycznym,
ł) dokonanie wszystkich prób i pomiarów zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami na dzień odbioru,
m) uczestnictwo przedstawiciela Zamawiającego w testach rozdzielnicy u Wykonawcy.
2.2.1. Wyposażenie aparatury związanej z monitoringiem, zdalnym sterowaniem i rejestracją parametrów rozdzielnicy RG w układ funkcjonalny zgodny z dokumentacją wykonawczą (część I/2), a w szczególności:
- powinien realizować funkcje kontroli i rejestracji i prezentacji parametrów pracy systemu energetycznego.
Prezentacja powinna odbywać się za pośrednictwem ekranów synoptycznych wyświetlanych na ekranie komputera panelowego zainstalowanego na drzwiach rozdzielni oraz na ekranach udostępnianych w postaci usługi html. Dostęp do funkcji sterowania powinien być zabezpieczony co najmniej koniecznością wprowadzenia hasła logowania. W przypadku pozostawienia aplikacji bez operacji ze strony operatora po upływie maksimum 3 minut powinno nastąpić automatyczne wylogowanie operatora z systemu w zakresie możliwości sterowania - dopuszcza się pozostawienie opcji podglądu stanu systemu.
- Oprogramowanie wizualizacji powinno zawierać co najmniej panele uwzględniające widoki:
a) Widok Ogólny - prezentujący w postaci animowanych rysunków i piktogramów - układ połączeń rozdzielni - stan wyłączników (Q2, Q4..Q13, Qc) oraz występujące stany alarmowe każdego z nich (awaryjne wyłączenie, brak reakcji na sygnał załącz lub wyłącz);
b) Widoki szczegółowe - dla każdego z monitorowanych wyłączników (Q2, Q4..Q13, Qc) - dostępne po wybraniu konkretnego wyłącznika prezentujące aktualne, szczegółowe dane pomiarowe z danego punktu, stan wyłącznika oraz rejestr przełączeń i awarii dotyczący danego punktu; z ekranu widoku szczegółowego dostępne będą przyciski umożliwiające przełączenie danego wyłącznika (nie dotyczy Qc - tylko podgląd);
c) Rejestr przełączeń i stanów alarmowych - dostępny w postaci widoku tabelarycznego rejestr zarejestrowanych przełączeń oraz wystąpień zakłóceń (wyłączeń przeciążeniowych); oprogramowanie powinno umożliwiać eksport zarejestrowanych danych do pamięci USB typu Pendrive w postaci pliku do dalszej analizy w oprogramowaniu biurowym typu Ms Office;
Dane powinny być rejestrowane w trybie rzeczywistym z zapewnieniem archiwum co najmniej 6 m-cy wstecz;
d) Rejestr danych pomiarowych - tabelaryczne zestawienie danych kluczowych z punktu widzenia personelu zarządzającego przepływem energii w obiekcie z wszystkich punktów pomiarowych (moduły pomiarowe przy wyłącznikach Q2, Q4..Q13, Qc) takich jak:
- wartości prądów i napięć fazowych;
- wartości średnie, trójfazowe prądów, napięć, mocy czynnej i biernej, częstotliwości oraz współczynnika mocy.
Dane powinny być rejestrowane z interwałem min. 20s oraz każdorazowo w przypadku zmiany wartości o ponad 10% w stosunku do ostatnio zarejestrowanej. Dane powinny być archiwizowane za okres co najmniej 6 m-cy wstecz.
2.2.2. Przeprowadzenie nieodpłatnych szkoleń (6 osób co najmniej trzy szkolenia w pełnym zakresie) personelu Zamawiającego w zakresie systemu sterowania monitorowania i rejestracji parametrów rozdzielnicy RG wraz z przekazaniem instrukcji obsługi w języku polskim.
2.2.3. W tablicy pomiarowej uwzględnić uwagi Zakładu Energetycznego ENERGA tj.: dodatkowy rysunek nr 2 i 4 (poza dokumentacją wykonawczą).
2.3. Branża sanitarna:
a) demontaż grzejnika,
b) przełożenie pionu c.o.,
c) montaż rur ochronnych.
3. Warunki wykonywania robót.
3.1. Z uwagi na fakt, iż budynek przy ul. Nowe Ogrody 8/12 jest czynnym budynkiem użyteczności publicznej, prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia muszą być bezwzględnie prowadzone w taki sposób, aby zachować ciągłość funkcjonowania budynku w godzinach urzędowania tj. w pn, wt, cz w godz. 7.00-16.00, w środy w godz. 07.00-17.00, w piątek w godz. 07.00-15.00.
3.2. Zamawiający nie dopuszcza, aby Wykonawca w trakcie wykonywania prac dokonywał wyłączeń (nawet chwilowych) zasilania budynku w godzinach urzędowania podanych powyżej.
3.3. Wykonawca robót będzie musiał zabezpieczyć tymczasowym zasilaniem ciągłość pracy serwerów znajdujących się w budynku wraz z urządzeniami klimatyzacyjnymi obniżającymi temperaturę w tych pomieszczeniach oraz salę obsługi mieszkańców.
3.4. Prace remontowe związane z kurzem i hałasem będą musiały być prowadzone tylko i wyłącznie po godzinach urzędowania i w dni wolne od pracy. Wszystkie prace będą musiały być prowadzone w taki sposób, aby w godzinach urzędowania, Urząd mógł normalnie funkcjonować. Szczególną uwagę Wykonawca będzie musiał zwrócić na zabezpieczenie pomieszczeń, w których prowadzone będą prace.
3.5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie codzienne sprzątanie ciągów komunikacyjnych eksploatowanych przez Wykonawcę w czasie prowadzenia robót związanych z kurzem i pyleniem. W czasie wykonywania robót w godzinach urzędowania i zabrudzenia ciągów komunikacyjnych, Wykonawca na bieżąco będzie musiał dokonywać ich sprzątania. Za nie wywiązanie się z obowiązku utrzymania czystości Zamawiający będzie mógł obciążyć Wykonawcę karami umownymi.
3.6. Przy wykonywaniu prac Wykonawca zaangażuje osoby przeszkolone w zakresie obsługi i programowania systemu wizualizacyjnego wskazanego w projekcie lub równoważnego zaproponowanego przez Wykonawcę.
3.7. Roboty elektryczne zostaną wykonywane przez osoby posiadające aktualne uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (co najmniej 5 osób) oraz nadzorowane przez osoby posiadające uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (co najmniej 2 osoby).
3.8. Roboty budowlane w budynku Urzędu Miejskiego w Gdańsku przy ul. Nowe Ogrody 8/12, wykonywane będą na podstawie opracowań: dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót stanowiących załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4. Realizacja przedmiotu umowy.
Realizacja przedmiotu umowy będzie przebiegała według Harmonogramu Robót i Płatności.
4.1. Wymagania Zamawiającego dotyczące Harmonogramu Robót i Płatności. Przed podpisaniem umowy, a po ustaleniu z Zamawiającym daty zawarcia umowy, wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu projektu załącznika do umowy w postaci Harmonogramu Robót i Płatności.
W projekcie Harmonogramu Robót i Płatności Wykonawca zobowiązany będzie: - podać kolejność wykonywanych robót z podziałem na etapy,
- podać terminy i czas realizacji robót,
- uwzględnić pierwszą płatność dla robót wykonanych po zaawansowaniu robót min. 20 %,
- podać wartości brutto następnych płatności (w odstępach po uwzględnieniu zaawansowania robót w wysokości 40% i 60%) w sposób narastający. Wysokość płatności liczona w sposób narastający w rozliczeniach częściowych nie może przekroczyć 60% wynagrodzenia umownego,
- ostatnią płatność należy podać w wysokości nie mniejszej niż 40% wysokości wynagrodzenia umownego.
4.2. Wykonawca jest zobowiązany przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie osiem tysięcy złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja trybun na stadionie Deyny
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie powierzchni gruntu, budowa zjazdu, budowa oświetlenia oraz budowa kanalizacji deszczowej odwadniającej działkę 54/2 obręb 9 w Wejherowie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa budynku internatu sportowego ALBATROS w COS OPO we Władysławowie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie, montaż i demontaż 2 szt. mebli miejskich na ul. Starowiejskiej w Gdyni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót rozbiórkowych obiektów Skarbu Państwa przy ul. Siennickiej 30/40 w Gdańsku
Dodano: 2016-07-27 - Budowa remizy strażackiej OSP w Klonówce
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogrodzenia terenu i rekultywację skarpy na terenie Wydziału Zarządzania i Ekonomii przy ul. Traugutta 79
Dodano: 2016-07-27 - Rewaloryzacja parku im. Jana Pawła II w dzielnicy Zaspa w Gdańsku (etap II)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa pomieszczeń Szpitala w Ustce przy ul. Mickiewicza 12 celem dostosowania do funkcjonowania w nich Oddziału Dermatologicznego i Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót remontowych budynku Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 119/121
Dodano: 2016-07-27