Przetargi.pl
Przedszkole Miejskie nr 34 ul. Chatka Puchatka 9 - termomodernizacja i modernizacja budynku.

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2016-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedszkole Miejskie nr 34 ul. Chatka Puchatka 9 - termomodernizacja i modernizacja budynku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy wykonania następującego asortymentu robót: Docieplenie ścian zewnętrznych budynku z wykorzystaniem ETICS, Docieplenie oraz izolacja przeciwwilgociowa ścian zagłębionych, Docieplenie stropodachu wentylowanego granulatem wełny mineralnej, Przebudowa schodów zewnętrznych wejścia głównego z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo, Przebudowa schodów zewnętrznych przy wejściach bocznych do budynku, Wyburzenie i odtworzenie tarasów przylegających do południowej elewacji budynku oraz ich zadaszenie, Montaż zadaszenia systemowego przy wejściu głównym do budynku oraz remont istniejących zadaszeń przy wejściach bocznych, Likwidacja otworów drzwiowych przy wejściu głównym i istniejących zsypów opału, Wymiana obróbek blacharskich, wymiana rynien i rur spustowych oraz parapetów zewnętrznych, wymiana instalacji odgromowej oraz opraw oświetlenia zewnętrznego na budynku, Modernizacja pomieszczenia kotłowni, Odtworzenie nawierzchni miejsc parkingowych oraz traktów pieszych i jezdni, Likwidacja chodnika od strony ul. Chatka Puchatka, likwidacja starego ogrodzenia i zabudowa nowego od strony działki nr 353 i 355 i od tyłu ogrodu, Przebudowa kotłowni węglowej na kotłownię gazową, Przebudowa instalacji wewnętrznej gazu, Przebudowa instalacji CO i CWU, Przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej, Budowa drenażu opaskowego, Instalacja elektryczna kotłowni gazowej, sali dydaktycznej, Wykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych wg wymagań WFOŚiGW oraz wykonanie wszelkich robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania. Uwaga:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w: decyzja o pozwoleniu na budowę nr 1675/2014 z dn. 31.10.2014r, dokumentacje projektowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanych przez Biuro Projektowe PRO-POMIAR s.c.ul. Legionów 59, 42-200 Częstochowa tj. -Projekt Budowlany (PB) dla wszystkich branż, -Projekt Wykonawczy (PW) dla wszystkich branż, - STWiOR wielobranżowa, -Przedmiary należy traktować jako element pomocniczy. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 2164), a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Inne wymagania Zamawiającego: 1) Przy przygotowaniu oferty należy uwzględnić specyfikę pracy w czynnym obiekcie oświatowym - prowadzenie robót wewnątrz budynku po godzinach pracy placówki i w dni wolne wymaga pisemnej zgody Dyrektora placówki. Prace głośne, pylące itp. prace uciążliwe Wykonawca będzie wykonywać na terenie budowy po zakończeniu zajęć w przedszkolu. 2) Wykonawca musi zorganizować teren budowy w taki sposób bu umożliwić jednostce prowadzenie swojej działalności. Wykonawca robót zobowiązany jest do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych. Wykonawca umieści na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 3) Obowiązek prowadzenia dziennika budowy - wynikający z decyzji o pozwoleniu na budowę. 4) Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych wewnątrz budynku w miesiącach lipiec - sierpień. 5) Wykonawca sporządzi do dnia zawarcia umowy harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do wzoru umowy z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. W harmonogramie terminowo-rzeczowo-finansowym należy uwzględnić następujące wymagania: - do wymiany instalacji grzewczej można przystąpić po zakończeniu sezonu grzewczego, wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych wewnątrz budynku w miesiącach lipiec - sierpień. 6) W przypadku ustanowienia przez Zamawiającego Inżyniera Kontraktu, Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z wybranymi inspektorami nadzoru inwestorskiego. 7) Z uwagi na przypadający do 1 marca do 15 października okres ochronny miejsc lęgowych ptaków i nietoperzy Wykonawca jest zobowiązany: - przed rozpoczęciem prac do wykonania i przedstawienia Zamawiającemu opinii ornitologicznej i chiropterologicznej sporządzonej przez uprawnione do wykonywania tego typu opinii osoby, - do zapewnienia na własny koszt podczas realizacji przedmiotu zamówienia nadzoru ornitologicznego i chiropterologicznego, - do uzyskania w przypadku wystąpienia w obiekcie miejsc lęgowych ptaków i nietoperzy odpowiedniej zgody na odstępstwo Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska od przepisów zawartych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody - tj. Dz.U. z 2015 r., poz. 1651 z poźn. zm. (decyzja derogacyjnej), - do prowadzenia prac pod nadzorem ornitologicznym i chiropterologicznym. 8) Dla przedmiotowego zadania Zamawiający wystąpi z wnioskiem o dofinansowanie do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji wymagań WFOŚiGW dla zadań dofinansowanych (jak np. umieszczenie tablic informacyjnych) Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 70 miesiące, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czy okres rękojmi musi być równy okresowi gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach