Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
- Data zamieszczenia: 2015-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
Ul. Zwycięstwa 21 21
44-100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
REGON: 27625533500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedszkole Miejskie nr 18, ul. Brzozowa 50 - termomodernizacja i modernizacja budynku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane termomodernizacji i modernizacji budynku Przedszkola Miejskiego nr 18 położonego na nieruchomościach nr 266, 268 obręb Żorek, przy ul. Brzozowej 50 w Gliwicach, w zakresie: - docieplenie części przegród zewnętrznych budynku ( w tym stolarka okienna i drzwiowa) - przebudowa elewacji zewnętrznej - przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej - przebudowa instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania - roboty elektryczne towarzyszące ww. robotom. Całość robót wykonać na podstawie uzgodnionej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z: - decyzją pozwolenia na przebudowę - nr 1805/2014 z dnia 26.11.2014 - Opinią techniczna dot. (renowacji) ścian elewacji wykonanych z płytek ceramicznych, z sierpień/wrzesień 2014 - z realizacją robót wg wybranego wariant B (oczyszczenie i malowanie), oraz z pozostałymi warunkami -zgodnie z załączonymi uzgodnieniami. Uwagi: 1. Anuluje się zapis w punkcie 5.5. Projektów Budowlanego /PB/ i Wykonawczego /PW/ w części branżowej architektonicznej tzn. w ofercie nie należy uwzględniać żadnych kosztów wykonania i ustawienia tablicy informacyjnej (dot. dofinansowanie zadania) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i wyroby z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.), a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem równoważnych parametrów technicznych do osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnych wymaganych uzgodnień. Inne wymagania: 1. Składana oferta Wykonawcy powinna uwzględniać specyfikę prowadzenia robót w czynnym obiekcie przedszkolnym. 2. Roboty wewnątrz budynku prowadzić należy w miesiącach lipiec- sierpień. Odstępstwo od tej zasady jest możliwe po uzyskaniu pisemnych uzgodnień z użytkownikiem / Dyrekcją PM nr 18/ i inspektorem nadzoru reprezentującego Zamawiającego. 3. Wykonawca robót jest zobowiązany do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych 4. Obowiązkowe jest prowadzenia dziennika budowy jako dokumentu z realizacji robót zadania. 5. Wykonawca sporządzi Harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy, który zostanie doręczony do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać założenie jak w powyższym punkcie 2. 6. Do zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do przeprowadzenia odbioru końcowego po zakończeniu robót budowlanych objętych przedmiotem umowy, Wykonawca załącza komplet dokumentów jak w art. 57 i 60 - ustawy Prawo budowlane. 7. Zamawiający planuje zaangażowanie podmiotu zewnętrznego -w roli Inżyniera kontraktu do działania w imieniu Miasta - jako inwestora zadania w zakresie nadzorowania budowy i rozliczania kosztów robót, w związku z czym wykonawca powinien uwzględnić współpracę z tym podmiotem. 8. Z uwagi na przypadający od 1 marca do 15 października okres ochronny miejsc lęgowych ptaków i nietoperzy Wykonawca jest zobowiązany: - przed rozpoczęciem prac do wykonania i przedstawienia Zamawiającemu opinii ornitologicznej i chiropterologicznej sporzadzonej przez uprawnione do wykonywania tego typu opinii osoby, - do zapewnienia na własny koszt podczas realizacji przedmiotu zamówienia nadzoru ornitologicznego i chiropterologicznego, - do uzyskania-w przypadku wystąpienia w obiekcie miejsc lęgowych ptaków i nietoperzy-odpowiedniej zgody na odstępstwo Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska od przepisów zawartych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody - t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 627 z pózn. zm. (decyzji derogacyjnej), - do prowadzenia prac pod nadzorem ornitologicznym i chiropterologicznym. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji był taki sam jak okres rękojmi. Wymagany okres gwarancji:min 36 miesięcy, max 72 miesiące, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy. Wymagany okres gwarancji:min 36 miesięcy, max 72 miesiące, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamowienia_publiczne_urzedu_miejskiego,0,,
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27