Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są usługi związane z bieżącym utrzymaniem infrastruktury budynków faktycznie zarządzanych przez Miasto Ząbki, w zakresie: utrzymania porządku i czystości, bieżących napraw i konserwacji oraz odbioru i wywozu nieczystości stałych.

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7816814 , fax. 022 7816813
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Wojska Polskiego 10 10
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7816814, fax. 022 7816813
    REGON: 00052728500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z bieżącym utrzymaniem infrastruktury budynków faktycznie zarządzanych przez Miasto Ząbki, w zakresie: utrzymania porządku i czystości, bieżących napraw i konserwacji oraz odbioru i wywozu nieczystości stałych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z bieżącym utrzymaniem infrastruktury budynków faktycznie zarządzanych przez Miasto Ząbki, w zakresie: 1.Utrzymanie porządku i czystości części wspólnych oraz wokół budynków, tj: 1.1.sprzątanie klatek schodowych raz na 2 tygodnie, 1.2.zmiatanie chodników i wejść frontowych raz na 2 tygodnie, 1.3.koszenie trawników i zimowe utrzymanie terenów przyległych do budynków. 2.Utrzymanie budynków i lokali w należytym stanie techniczno-porządkowym umożliwiającym ich eksploatację zgodnie z przeznaczeniem, w tym prowadzenie napraw i bieżącej konserwacji - do 150 roboczogodzin/miesiąc, z tym, że koszty zużytych materiałów pokrywa Zamawiający. Bieżąca konserwacja obejmuje prace m. in.: stolarskie, ślusarskie, dekarskie, elektryczne. 3.Odbiór i wywóz nieczystości stałych z koszy usytuowanych przy budynkach objętych przedmiotem zamówienia - średni planowany miesięczny wywóz nieczystości wynosi 152 m?. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.61.00.00-6, 50.70.00.00-2, 77.31.41.00-5, 90.62.00.00-9, 45.26.19.20-9, 90.51.31.00-7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia; 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe wykonanie zamówienia przy założeniu, że płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT; 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp; 2.Opis oceny spełniania warunków: 2.1.Uprawnienia związane z prowadzoną działalnością: Wykonawca wykaże posiadanie stosownych zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu nieczystości stałych. 2.2.Potencjał kadrowy: Wykonawca wskaże osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował zdolnymi do wykonania zamówienia w tym w zakresie konserwacji instalacji elektrycznej wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych. 2.3.Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy). 3.Ocena spełnienia w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w Rozdziale IV SIWZ wg. formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 1.2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu nieczystości stałych. 1.5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w tym w zakresie konserwacji instalacji elektrycznej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane. W przypadku wskazania osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest złożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.6.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w tym: pojazd przystosowany do wywozu nieczystości stałych. W przypadku wskazania narzędzi i urządzeń, którym Wykonawca będzie dysponował, wymagane jest złożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia. 1.7.Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia na wartość, co najmniej 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych zero groszy). 2.Gdy ofertę składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wartość kapitału zakładowego a złożona oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy wymagane jest przedstawienie stosownego dokumentu (uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie art. 230 Ustawy z dnia 15 września 2000 r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94, poz. 1037 z późn. zm.). 3.W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum): 3.1.Do oferty należy dołączyć: a.ustanowienie Pełnomocnika do reprezentowania wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum poprzez udzielenie stosownego pełnomocnictwa; b.Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 1.1. podpisane przez pełnomocnika; c.Oświadczenie, o którym mowa pkt. 1 ppkt. 1.2 oraz dokument wymieniony w pkt. 1 ppkt 1.3.składa każdy z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum z osobna; d.Pozostałe dokumenty składane są wspólnie; 3.2.podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań; 3.3.w przypadku wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie podpisaną przez wszystkich partnerów, przy czym termin na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 4.W przypadku, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej mają zastosowanie przepisy § 2 oraz § 4 ust. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umzabki.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach