Przetargi.pl
Dostawa i instalacja wytrząsarek

Instytut Biotechnologii i Antybiotyków ogłasza przetarg

  • Adres: 02-516 Warszawa, ul. Starościńska 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8496051 w. 226 , fax. 022 8483332
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Biotechnologii i Antybiotyków
    ul. Starościńska 5 5
    02-516 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8496051 w. 226, fax. 022 8483332
    REGON: 00120887200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iba.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo - rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i instalacja wytrząsarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE I -Wytrząsarka do immunologii w ilości 1 szt., szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ, ZADANIE II - Wytrząsarka do hodowli bakterii w małych objętościach w ilości 1 szt., szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ, ZADANIE III - Wytrząsarka mikropłytkowa z inkubatorem w ilości 3 szt., szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384360000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwaga! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć wymagane w punkcie VI.1 SIWZ dokumenty dotyczące wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców potwierdzającego wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówieni. Za dostawę odpowiadającą rodzajem przedmiotowi i wartością zamówienia zamawiający uzna dostawę: ZADANIE I - dostawę wytrząsarki do immunologii o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 złotych (osiem tysięcy złotych) brutto, ZADANIE II - dostawę wytrząsarki do hodowli bakterii w małych objętościach o wartości min. 9.000,00 złotych (dziewięć tysięcy złotych) brutto, ZADANIE III - dostawę dwóch wytrząsarek mikropłytkowych z inkubatorami o wartości min. 9.000,00 złotych łącznie (dziewięć tysięcy złotych) brutto, Do wykazu dla poszczególnych ZADAŃ należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. protokół odbioru, referencje itp.). 3. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności dla ZADANIA I - na kwotę min. 50.000,00 (pięćdziesiąt tysięcy złotych), ZADANIA II - na kwotę min. 50.000,00 (pięćdziesiąt tysięcy złotych), ZADANIA III - na kwotę min. 50.000,00 (pięćdziesiąt tysięcy złotych), W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający żąda polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę stanowiącą sumę wymaganych ubezpieczeń dla wszystkich zadań na które składa się ofertę. 4. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 6 do SIWZ). 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w VI.1. a) SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa w pkt VI 5, SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. VI 5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iba.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach