Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie ochrony osób, obiektu i mienia (ochrona fizyczna), jak również monitoring, konwojowanie środków płatniczych, konserwacja systemu sygnalizacji włamania, obsługa centrali telefonicznej oraz świadczenie prac naprawczych i konserwatorskich w budynku siedziby Zamawiającego, przy ul. Władysława IV 2/4 w Gdyni.

Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-353 Gdynia, ul. Władysława IV 2/4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6902200 , fax. 058 6902300
  • Data zamieszczenia: 2013-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pierwszy Urząd Skarbowy w Gdyni
    ul. Władysława IV 2/4 2/4
    81-353 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6902200, fax. 058 6902300
    REGON: 19051583400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.is.gdansk.pl/us1gdynia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie ochrony osób, obiektu i mienia (ochrona fizyczna), jak również monitoring, konwojowanie środków płatniczych, konserwacja systemu sygnalizacji włamania, obsługa centrali telefonicznej oraz świadczenie prac naprawczych i konserwatorskich w budynku siedziby Zamawiającego, przy ul. Władysława IV 2/4 w Gdyni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Ochrona osób, obiektu i mienia (ochrona fizyczna) Ochrona osób, obiektu i mienia (ochrona fizyczna) budynku siedziby Zamawiającego wykonywana będzie: Całodobowo (24 godz.) przez wszystkie dni tygodnia, niedziele, święta i inne dni wolne od pracy - przez jednego pracownika ochrony. Zakres ochrony osób, obiektu i mienia obejmuje w szczególności: a) zapewnienie bezpieczeństwa zdrowia, życia i nietykalności osobistej pracowników i Klientów Zamawiającego, b) strzeżenie przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia oraz dokumentów Zamawiającego, c) utrzymanie spokoju i porządku wśród Klientów Zamawiającego oraz kontroli ruchu, w tym osobowego w obrębie chronionego obiektu Zamawiającego, d) ustalanie uprawnień osób do przebywania w ochranianym obiekcie, e) wzywanie osób do opuszczenia ochranianego obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na chronionym terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku, f) ujęcie osób stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub nietykalności osobistej, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji, g) stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 ustawy o ochronie osób i mienia, w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony, pracowników lub Klientów Zamawiającego, h) kontrola prawidłowości zamknięć i zabezpieczeń (zaplombowania) pomieszczeń, okien oraz wyłączanie oświetlenia i odbiorników prądu elektrycznego mogących stanowić źródło pożaru, jak również sprawdzenie zamknięć kranów w sanitariatach chronionego obiektu po godzinach urzędowania, i) wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń chronionego obiektu, j) niezwłoczne powiadamianie Policji, Państwowej Straży Pożarnej oraz wskazanych pracowników Zamawiającego - w przypadku ujawnienia jakiejkolwiek sytuacji podejrzanej, zaistniałej na terenie chronionego obiektu, k) zapewnienie bezpieczeństwa i porządku w czasie załadowywania i rozładowywania konwojowanych wartości pieniężnych, l) wykonywanie zadań punktu ostrzegania i alarmowania pracowników Urzędu w sytuacji zagrożenia, m) koordynowanie działań ochrony w czasie zagrożenia oraz wspomaganie akcji ewakuacyjnej na wypadek zagrożenia, n) obsługa urządzeń systemu sygnalizacji włamania oraz sygnalizacji p.-poż., o) okresowe patrolowanie chronionego obiektu oraz obserwacja osób wchodzących do niego, p) sprawdzanie stanu zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz drożności dróg ewakuacyjnych, q) współdziałanie ze służbami porządkowymi (ratowniczymi), r) prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentacji pełnienia służby ochrony, s) informowanie Pełnomocnika d/s Ochrony Zamawiającego o wszystkich nieprawidłowościach mających wpływ na obniżenie bezpieczeństwa chronionego obiektu, t) nadzorowanie otwierania i zamykania chronionego obiektu zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego porządkiem; u) sprawdzanie korytarzy i pomieszczeń ogólnodostępnych w zakresie: pozostawania w budynku osób nieuprawnionych; pozostawienia przedmiotów budzących podejrzenia; występowania objawów awarii instalacji użytkowych funkcjonujących w obiekcie, w) wykonanie innych czynności związanych z tokiem pełnienia służby, określonych w Planie Ochrony Obiektu Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni oraz Instrukcji pełnienia służby ochrony Pierwszego Urzędu Skarbowego w Gdyni. II. Monitoring obiektu Zamawiającego będzie polegał na podłączeniu na koszt Wykonawcy, jednej centralki systemu sygnalizacji włamania Zamawiającego do stacji monitorowania Wykonawcy przy pomocy łącza sztywnego (na istniejących łączach telefonicznych) lub specjalnego nadajnika GSM, bądź nadajnika radiowego oraz przesyłaniu do stacji monitorowania Wykonawcy następujących informacji: a) uzbrojenie i rozbrojenie alarmu, b) alarmy włamaniowe i napadowe, c) usterki systemowe, próby sabotażu i inne. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy: 1. Utrzymanie stałej gotowości do odbioru sygnałów oraz w przypadku otrzymania sygnału o alarmie, natychmiastowe wysłanie do obiektu grupy interwencyjnej (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz.U. Nr 245, poz. 1462)) - czas dotarcia grupy do chronionego obiektu nie może przekraczać 10 min od chwili otrzymania sygnału o alarmie. Ustanowienie ochrony fizycznej obiektu w przypadku stwierdzenia uszkodzenia linii przekazu, awarii lokalnego systemu alarmowego, stwierdzenia po sygnale alarmu dostępności do obiektu, na czas przybycia do obiektu lub odwołania alarmu hasłem przez osobę wskazaną do powiadomienia. 2. W przypadku braku określenia godzin załączenia i wyłączenia lokalnego systemu alarmowego, każde poprawne załączenie lub wyłączenie lokalnego systemu alarmowego, traktowane będzie jako dokonane przez osobę upoważnioną. W takim przypadku nie będą podejmowane żadne czynności. 3. Umożliwienie na żądanie Zamawiającego przejrzenia stanów pracy lokalnego systemu alarmowego. 4. W przypadku stwierdzenia braku możliwości nadzoru lokalnego systemu alarmowego Wykonawca powiadamia Zamawiającego telefonicznie. 5. Do czasu usunięcia przyczyn i przywrócenia możliwości nadzoru lokalnego systemu alarmowego Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do ustanowienia dodatkowej ochrony fizycznej obiektu. III. Konwojowanie środków płatniczych wraz z ochroną kasjera. Konwojowanie odbywać się będzie jeden raz w każdy dzień pracy Urzędu oraz doraźnie na zlecenie Zamawiającego lub jego upoważnionego przedstawiciela zgłoszone z jednodniowym wyprzedzeniem. Usługa dotyczy transportu, z wykorzystaniem pojazdu specjalnego lub przystosowanego Wykonawcy, wartości pieniężnych Zamawiającego z jego budynku położonego przy ul. Władysława IV 2/4 w Gdyni, przez konwojentów Wykonawcy bez udziału pracowników Zamawiającego oraz w przypadku odbioru wartości pieniężnych z banku z udziałem pracownika Zamawiającego. Odległość pomiędzy budynkiem Zamawiającego położonym przy ul. Władysława IV 2/4, a placówką bankową - miejscem przeznaczenia konwoju, wynosi mniej niż 2 kilometry. Transport wartości pieniężnych oraz warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać pojazdy przystosowane określa rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. Nr 166, poz. 1128 ze zm.). Ochronę wartości pieniężnych wykonywać będą pracownicy Wykonawcy wyposażeni w sposób zgodny z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony i zabezpieczenia konwojowania wartości pieniężnych przed kradzieżą, rabunkiem, zniszczeniem i zaginięciem od chwili ich przyjęcia do momentu przekazania ich w miejscu przeznaczenia. Odpowiedzialność konwoju za konwojowanie środków płatniczych do banku ustaje z chwilą uzyskania potwierdzenia przyjęcia gotówki przez bank. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków wynikających z zawartej umowy, a w szczególności utraty, zniszczenia lub uszkodzenia gotówki, w tym także z powodu kradzieży, rabunku lub innego działania przestępczego. IV. Konserwacja systemu sygnalizacji włamania. W ramach konserwacji systemu sygnalizacji włamania Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia w budynku Zamawiającego raz na kwartał przeglądu tego systemu i dokonania następujących zabiegów konserwacyjnych: a) sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania wszystkich urządzeń, a w szczególności czujek, b) sprawdzenie linii dozorowych (równoważenie linii), wymuszenie działania, c) sprawdzenie czy zasilanie główne i rezerwowe pracują i są sprawne, d) sprawdzenie centrali i jej obsługi, e) zmiany kodów zabezpieczających, f) sprawdzenie czy system alarmowy jest całkowicie w stanie gotowości do pracy, g) sprawdzenie poprawności działania transmisji alarmu przy współpracy ze stacją monitorowania, h) utrzymanie w czystości urządzeń systemu alarmowego. W przypadku wystąpienia uszkodzenia lub awarii systemu Wykonawca obowiązany jest usunąć usterki w czasie do 12 godzin od pozyskania informacji o uszkodzeniu lub awarii systemu. Wykonawca będzie przeprowadzał przeglądy instalacji systemu sygnalizacji włamania raz na kwartał w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Z przeprowadzenia przeglądu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu protokół zawierający informacje, o których mowa w załączniku nr 6 do specyfikacji. V. Obsługa centrali telefonicznej. Obsługa centrali telefonicznej wykonywana będzie stale, przez jedną osobę, w godzinach pracy Urzędu w budynku Zamawiającego (5 dni w tygodniu - od poniedziałku do piątku): a) przez 4 dni w godz. od 07:30 do 15:30 - (po 8 godzin dziennie), b) przez 1 dzień, w godz. od 07:30 do 18:00 - (10,5 godziny dziennie) Obsługa centrali telefonicznej polegać będzie w szczególności na: a) łączeniu rozmów Klientów Urzędu z odpowiednimi pracownikami Urzędu oraz łączeniu rozmów pracowników Urzędu z jego Klientami, b) zgłaszaniu awarii systemu telekomunikacyjnego wskazanej przez Zamawiającego firmie zajmującej się jego obsługą, c) właściwym użytkowaniu urządzeń centrali, w celu zapewnienia nieprzerwanego ich funkcjonowania, d) zapewnienie dostępu do pomieszczeń centrali telefonicznej jedynie osobom upoważnionym przez Zamawiającego, e) konieczności sporządzania kwartalnych zestawień kosztów wykonanych rozmów przez pracowników Urzędu w oparciu o comiesięczne billingi. Osoba obsługująca centralę zobowiązana jest do pobierania i zdawania kluczy do jej pomieszczeń. VI. Świadczenie prac naprawczych i konserwatorskich. Świadczenie wskazanych prac będzie polegało w szczególności na wykonywaniu prac elektrycznych (drobne naprawy instalacja elektrycznej, sprzętu AGD i biurowego), wodno-kanalizacyjnych, stolarskich oraz ogólnobudowlanych, a wykonywane będzie stale, przez jedną osobę, od poniedziałku do piątku w czasie godzin urzędowania Zamawiającego (poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek 7:30-15:30, środa 7:30-18:00). Pomieszczenie dla konserwatora wraz z wyposażeniem w stosowne narzędzia do wykonywania prac naprawczych i konserwatorskich znajduje się w piwnicy budynku. Zakup narzędzi oraz artykułów niezbędnych do wykonania wskazanych w niniejszym punkcie prac będzie się odbywał przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.is.gdansk.pl/us1gdynia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach