Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej w Dzwoli Etap II i III (Dzwola wsch - Konstantów- Dzwola Podlas Carapaty ) .

Urząd Gminy Dzwola ogłasza przetarg

  • Adres: 23-304 Dzwola, 168
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8752215 , fax. 015 8752223
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dzwola
    168 168
    23-304 Dzwola, woj. lubelskie
    tel. 015 8752215, fax. 015 8752223
    REGON: 00053519000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.dzwola.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej w Dzwoli Etap II i III (Dzwola wsch - Konstantów- Dzwola Podlas Carapaty ) .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej w Dzwoli Etap II i III (Dzwola wsch - Konstantów- Dzwola Podlas Carapaty ) . Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem określa: 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45232100-3 Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów. 1. Projekt budowlano - wykonawczy. 2. Przedmiar robót. 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Każdy z wykonawców ubiegający się o udzielenie zamówienia ma obowiązek zapoznać się na co najmniej 3 dni przed dniem złożenia oferty z powyższą dokumentacją oraz przeprowadzić wizję lokalną terenu przyszłej budowy i na tę okoliczność złożyć swój podpis w obecności Wójta Gminy Dzwola na liście obecności potwierdzającej spełnienie przez wykonawcę powyższego wymaganego warunku.. Brak podpisu na liście obecności skutkować będzie odrzuceniem oferty wykonawcy z postępowania, jako nie spełniającego powyższego warunku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 9 000 zł, przed terminem składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w PBS Janów lubelski O. Dzwola nr 979410 1036 2003 3000 0185 0001 Ze względów organizacyjnych zaleca się, aby kwota wadium wpłynęła na konto Zamawiającego do dnia poprzedzającego termin otwarcia ofert. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez zamawiającego uznana za nieważną.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust.1 ustawy PZP a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, poprzez udokumentowanie w dacie składania ofert posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie w dacie składania oferty wykazu wykonania zadań w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to z tego okresu, w tym co najmniej trzech zadań w zakresie budowy sieci ciśnieniowych w technologii Pe długości minimum 5 000,00 m b (każde) na kwotę co najmniej 500 000,00PLN każde. wykazanie w dacie składania ofert wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wykazanie na dzień składania ofert wykazu dysponowania sprzętem technicznym, który będzie użyty przy realizacji zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez złożenie na dzień składania ofert aktualnego dokumentu potwierdzającego wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 PLN. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z następujących przyczyn Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się 1.Wykonawców którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie , a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania chyba , że nie wykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności 2.Wykonawców w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego. 3.Wykonawców którzy zalegają z uiszczeniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie , rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Osoby fizyczne , które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa , przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego 5.Spółki jawne , których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową , przestępstwo przekupstwa , przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6.Spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową ,przestępstwo przekupstwa , przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7.Spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne , których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową ,przestępstwo przekupstwa , przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego 8.Osoby prawne , których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową ,przestępstwo przekupstwa , przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych., a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego 9.Podmioty zbiorowe , wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary 10.Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 11.Wykonawców, którzy nie wnieśli wymaganego wadium lub nie wyrazili zgody na przedłużenie okresu związania ofertą. 12.Wykonawców, którzy nie spełniają wymaganych przez zamawiającego warunków wykonania zamówienia określonych w S I W Z Rozdział 7 litera e. 13.Wykonawców, którzy nie złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania lub nie złożą wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków udziału w postępowaniu określonych w Rozdziale 8 S I W Z. e)Wykonawcy, którzy spełniają wymagane przez zamawiającego warunki wykonania zamówienia, poprzez wypełnienie właściwych punktów w formularzu oferty, a mianowicie wykonają zamówienie w wymaganym terminie określonym w Rozdziale 6 S I W Z,udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od daty jego odbioru, przystąpią do usunięcia wad stwierdzonych w okresie gwarancji w ciągu 3 dni licząc od daty otrzymania zawiadomienia o zaistniałej wodzie w formie pisemnej, faxem lub telefonicznej od Zamawiającego,podpiszą umowę na warunkach określonych przez zamawiającego w przedłożonym projekcie umowy - jako załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą kompletną ofertę składającą się z formularza oferty,oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - jako załącznik Nr 1 do formularza oferty,oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z przyczyn o których mowa w Rozdziale VII litera d, wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu jak również, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania. Oceny o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie analizy złożonych dokumentów przez sprawdzenie ich kompletności, zgodności warunków udziału oraz jakości złożonych dokumentów. Ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będzie każda złożona oferta indywidualnie metodą spełnia - nie spełnia z wykorzystaniem odpowiedniego druku ZS - 17. W przypadku niespełnienia choćby jednego warunku udziału w postępowaniu, oferta będzie odrzucona. Każdy z wykonawców ubiegający się o udzielenie zamówienia ma obowiązek zapoznać się na co najmniej 3 dni przed dniem złożenia oferty z powyższą dokumentacją oraz przeprowadzić wizję lokalną terenu przyszłej budowy i na tę okoliczność złożyć swój podpis w obecności Wójta Gminy Dzwola na liście obecności potwierdzającej spełnienie przez wykonawcę powyższego wymaganego warunku.. Brak podpisu na liście obecności skutkować będzie odrzuceniem oferty wykonawcy z postępowania, jako nie spełniającego powyższego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu sektorowym oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 1 do formularza oferty 3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z przyczyn o których mowa w SIWZ wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do formularza oferty 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jako załącznik Nr 3 do formularza oferty 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - jako załącznik Nr 4 do formularza oferty 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - jako załącznik Nr 5 do formularza oferty 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości, co najmniej 500 000, 00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - jako załącznik Nr 6 do formularza oferty 8. Polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego na dzień składania ofert, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości, co najmniej 300 000, 00 zł - załącznik Nr 7 do formularza oferty. 9. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia z podaniem funkcji jaką będą pełnić w trakcie realizacji zamówienia wraz z załączonymi ich uprawnieniami budowlanymi w branży dotyczącej przedmiotu zamówienia (kierownik budowy winien wykazać się min. 5 letnim doświadczeniem) - jako załącznik Nr 8 do formularza oferty 10. Wykaz robót w dacie składania oferty wykazu wykonania zadań w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to z tego okresu, w tym co najmniej trzech zadań w zakresie budowy sieci ciśnieniowych w technologii Pe długości minimum 5 000,00 mb (każde) na kwotę co najmniej 500 000,00PLN każde. - jako załącznik Nr 9 do formularza oferty 11. Wykaz sprzętu technicznego jakim dysponuje wykonawca, który będzie użyty do realizacji zamówienia - jako załącznik Nr 10 do formularza oferty 12. Parafowany wzór umowy - załącznik Nr 11 do formularza oferty. Zamawiający w formie załącznika Nr 2 do SIWZ przedstawił projekt umowy, w której określił warunki na których wymaga aby wykonawca zawarł z nim umowę. Nie parafowanie i nie złożenie otrzymanego projektu umowy wraz z formularzem ofertowym, zamawiający uważać będzie, że wykonawca nie chce zawrzeć umowy na warunkach w niej określonych i skutkować będzie odrzuceniem oferty. 13. W celu potwierdzenie oferowanej ceny wykonania zamówienia, wykonawca dołącza kosztorys ofertowy wraz z tabelą elementów scalonych jako załącznik Nr 12 do formularza oferty. Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/dzwola/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach