Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa w Warszawie przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6

Ministerstwo Skarbu Państwa ogłasza przetarg

  • Adres: 00-522 Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6958719 , fax. 022 6958935
  • Data zamieszczenia: 2014-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Skarbu Państwa
    ul. Krucza 36/Wspólna 6
    00-522 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6958719, fax. 022 6958935
    REGON: 01214918700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-budowlanych w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa w Warszawie przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)WYKONAWCA przy realizacji przedmiotowego zamówienia musi zatrudnić na podstawie umowy o pracę, co najmniej 2 osoby bezrobotne, o których mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub we właściwych przepisach państwa członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy. 2)Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotyczą faktu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia ich do realizacji zamówienia. Nie może stanowić spełnienie warunku określonego w pkt 1 samo tylko zatrudnienie bezrobotnych, którzy następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. 3)WYKONAWCA obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa w pkt 1. W związku z tym WYKONAWCA obowiązany jest ewidencjonować czas pracy bezrobotnych ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. 4)Na żądanie ZAMAWIAJĄCEGO WYKONAWCA przedłoży dowody zatrudnienia osób bezrobotnych wraz z dokumentami, z których wynika skierowanie bezrobotnych do pracodawcy. 5)W sytuacji gdy bezrobotny w okresie realizacji zamówienia rozwiąże stosunek pracy lub gdy uczyni to WYKONAWCA, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, inną osobę bezrobotną. 6)Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia bezrobotnych w związku z realizacją zamówienia WYKONAWCA zapłaci karę umowna w wysokości 10 % wartości zamówienia brutto. 5.WYKONAWCA wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: Atest, Świadectwo, Certyfikat Zgodności. 6.Potwierdzeniem odbioru przez ZAMAWIAJĄCEGO przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez ZAMAWIAJĄCEGO protokołu odbioru robót. 7.Okres gwarancji: WYKONAWCA udzieli ZAMAWIAJĄCEMU co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane. Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy) tych robót bez wad. 8.WYKONAWCA jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru robót. 9.ZAMAWIAJĄCY wymaga by WYKONAWCA przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej budynku oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, w szczególności w zakresie sprawdzenia kompletności i poprawności dokumentacji przetargowej. 10.ZAMAWIAJĄCY umożliwi WYKONAWCOM przeprowadzenie wizji lokalnej terenu przyszłych robót po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym. Osoby przybyłe na wizję lokalną musza posiadać ze sobą dokument tożsamości i zgłosić się w recepcji siedziby ZAMAWIAJĄCEGO przy ul. Kruczej 36/ Wspólnej 6 w Warszawie. 11.Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy WYKONAWCA. 12.Każdy WYKONAWCA ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji. 13.WYKONAWCA jest zobowiązany do zabezpieczania i utrzymywania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 14.Prace będą wykonywane w czynnym budynku. Wykonywanie robót nie może zakłócać pracy w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa. Wszystkie prace powinny być wykonywane po godzinie 1900 i w dni ustawowo wolne od pracy w godzinach 7- 24. 15.W dni robocze istniejące instalacje muszą być sprawne w godzinach 7- 19. 16.W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. 17.Prace należy wykonać ostrożnie, tak aby nie uszkodzić istniejących przewodów elektrycznych i istniejącego okablowania strukturalnego oraz innych instalacji w budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msp.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach