Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z zadaszeniem i odnowieniem elewacji budynku Powiatowej Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej oraz wygrodzenie terenu i jego częściowe utwardzenie Przedmiot zamówienia obejmuje prace związane z elewacją budynku.

Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-402 Otwock, ul. Majowa 17/19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 710 15 50 , fax. 22 710 15 51
  • Data zamieszczenia: 2014-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
    ul. Majowa 17/19 17/19
    05-402 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 22 710 15 50, fax. 22 710 15 51
    REGON: 01725552400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppppotwock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placóka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z zadaszeniem i odnowieniem elewacji budynku Powiatowej Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej oraz wygrodzenie terenu i jego częściowe utwardzenie Przedmiot zamówienia obejmuje prace związane z elewacją budynku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z zadaszeniem i odnowieniem elewacji budynku Powiatowej Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej oraz wygrodzenie terenu i jego częściowe utwardzenie Przedmiot zamówienia obejmuje prace związane z elewacją budynku. W trakcie wykonywania robót dociepleniowych będą prowadzone prace budowlane (zmiana konstrukcji dachu i dobudowa schodów) objęte odrębną dokumentacją i wykonywane przez inny podmiot. Wykonawcy muszą koordynować swoje prace tak, by nie hamować wzajemnie postępu robót, a prace mogły być wykonane płynnie i bez zbędnych kolizji. . 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Dokumentacja projektowa (projekt budowlany), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. Przedmiary określające zakres prac mają charakter pomocniczy w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia i w trakcie realizacji zamówienia nie może stanowić podstawy roszczenia wykonawcy, z tytułu informacji w nim zawartych. 3. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i sztuka budowlana, przepisami bhp, ppoż. 4. Planowany zakres robót budowlanych dotyczy w szczególności: Zakres robót przy docieplaniu ścian zewnętrznych Demontaż instalacji odgromowej do ponownego montażu Demontaż rur spustowych do ponownego montażu Demontaż obróbek blacharskich, które muszą być wymienione z uwagi na zwiększoną grubość ścian po ociepleniu Demontaż elementów elewacji jak: tablice, uchwyty flagowe, oświetlenie itp. Usunięcie poprzez skucie boni, gzymsów i odspojonych fragmentów tynku Rozbiórka betonowej opaski i poszerzenia przy froncie budynku Wywiezienie materiałów rozbiórkowych Uzupełnienie ubytków w tynku Ocieplenie ścian budynku styropianem metodą lekką mokrą Montaż nowych obróbek blacharskich Montaż zdemontowanych rur spustowych Montaż zdemontowanych zwodów instalacji odgromowej Wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej Malowanie ślusarki Montaż tablic, uchwytów i oświetlenia Porządkowanie terenu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - określa Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppppotwock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach