Przetargi.pl
Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje wykonanie robót związanych z przebudową pomieszczenia magazynowego na cele głównej serwerowni Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku. Powyższe roboty wykonane będą w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku.

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje wykonanie robót związanych z przebudową pomieszczenia magazynowego na cele głównej serwerowni Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku. Powyższe roboty wykonane będą w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia swym zakresem obejmuje wykonanie robót związanych z przebudową pomieszczenia magazynowego na cele głównej serwerowni Urzędu Marszałkowskiego w Gdańsku. Powyższe roboty wykonane będą w budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku. 2. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa z przedmiarem robót (załącznik nr 6 do SIWZ). Sposób wykonania robót określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, zwane dalej STWiO (załącznik nr 7 do SIWZ). 3. Wykonawca wykona wszelkie roboty zgodnie z dokumentacją składającą się na SIWZ oraz zawartą umową. 4. Ponadto prace należy wykonywać w sposób gwarantujący spełnienie warunków: 1) Ustawa z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2006r. nr 156, poz.1118, z późn. zm.), 2) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. nr 75 poz. 690, z późn. zm.), 3) Warunków Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 4) Aktualnych Polskich Norm i norm branżowych, 5) Właściwych przepisów bhp i ppoż. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów, wyrobów budowlanych i urządzeń własnych, z wyłączeniem czterech szaf serwerowych będących własnością Zamawiającego i zamontowanych po odbiorze końcowym przez samego Zamawiającego. 6. Wszystkie materiały oraz wyroby budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne atesty i certyfikaty dopuszczające je do stosowania w budownictwie. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów, wyrobów budowlanych i urządzeń dokumenty, z których wynika, że posiadają wymagane parametry i jakość oraz są one dopuszczone do stosowania w budownictwie. 7. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji robót w taki sposób, aby nie zakłócać pracy osób zatrudnionych w budynku Urzędu Marszałkowskiego. W tym celu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowy robót, uwzględniający wymogi określone we wzorze umowy oraz STWiO. Roboty mogą być wykonywane w dni ustawowo wolne od pracy. 8. Materiały z rozbiórki, które nie nadają się do powtórnego montażu lub użytku muszą być wywożone z terenu Urzędu Marszałkowskiego na bieżąco. 9. Wykonawca będzie stosował się w trakcie realizacji robót do wszystkich obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. W ramach prac przygotowawczych do realizacji zadania wykonawca opracuje i przedstawi do akceptacji inspektora nadzoru plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ). Plan ten będzie zapewniał osobom zatrudnionym na budowie warunki, które nie będą zagrażać ich zdrowiu i życiu, przy spełnieniu wymagań odnośnie przepisów higieniczno-sanitarnych i pożarowych. 10. Wykonawca zapewni gwarancję na wykonane prace na okres co najmniej 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 11. Ze względu na fakt, iż w odniesieniu do niniejszego zamówienia mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego dotyczące umowy o roboty budowlane, a w szczególności art. 6471 kc, który reguluje m.in. ponoszenie solidarnej odpowiedzialności Zamawiającego i Wykonawcy za zapłatę wynagrodzenia za roboty budowlane wykonane przez podwykonawcę - Wykonawca nie może zlecić wykonania całości robót objętych umową do wykonania innym wykonawcom. Wykonawca wskaże w ofercie, część / części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą wymagana będzie zgoda Zamawiającego. 12. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, w ciągu 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15.000 zł (piętnaście tysięcy 00/100 złotych) brutto.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy, w szczególności: 1) wykonali, w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 200.000 zł (brutto). 2) dysponują lub będą dysponować osobą/osobami łącznie posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń b) osobami o uprawnieniach wykonawczych branż instalacyjnych w zakresach: - konstrukcyjno-budowlanej, - sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, - sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych, 1.2 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w pkt III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach (...), na zasadzie kwalifikacji spełnia , nie spełnia. 3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone w ust.1 pkt.1.2 musi spełnić każdy z wykonawców. Dokument wskazany w III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach (...) ust.1 pkt.2 składa każdy z wykonawców występujących wspólnie we własnym imieniu, oświadczenie o którym mowa w pkt III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach (...) ust.1 pkt.1 składa każdy z wykonawców, w zakresie, który go dotyczy. Warunki wskazane w ust.1 pkt.1.1 mogą być spełnione łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania, wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie, 4) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5) Dla osoby wymienionej w pkt III.2 Warunki udziału, pkt 1.1.2) lit.a) - decyzja o nadaniu uprawnień do kierowania robotami w specjalności budowlano-konstrukcyjnej bez ograniczeń, lub decyzję o stwierdzeniu przygotowania zawodowego upoważniającą do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wydane przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności, 6) Dla osób wymienionych w pkt III.2 Warunki udziału, pkt 1.1.2) lit.b) - decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych w wymienionycvh specjalnościach oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, wydane przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności 7) pisemne zobowiązanie / zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt.2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokument, o którym mowa w ust.4 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy ust.5

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach