Przetargi.pl
Przebudowie budynku dydaktycznego nr 3 na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Teatralnej 25.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Teatralna 25
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7216012 , fax. 095 7216012
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gorzowie Wlkp.
    ul. Teatralna 25 25
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7216012, fax. 095 7216012
    REGON: 21094929100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowie budynku dydaktycznego nr 3 na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Teatralnej 25.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania: p.n.: Przebudowa budynku dydaktycznego nr 3 na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Teatralnej 25. Projekt przewiduje przebudowę istniejącego budynku dla potrzeb dydaktycznych, wykonanie nowych dojść do budynku jak również zagospodarowanie zieleni, oraz roboty budowalne wraz z wyposażeniem.Przeprojektowany budynek jest piętrowy z poddaszem użytkowym i częściowo podpiwniczonym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 150.000 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP, oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt.1 -3 ustawy PZP i spełniający poniższe warunki udziału: 1) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 5 mln PLN netto w obiekcie użyteczności publicznej. 2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które należą do izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami. Kluczowy personel Wykonawcy musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje zgodnie z wymaganiami: 2.1 Kierownik budowy: a) uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994r., Prawo budowlane (Dz. U z 2006r., Nr 156, poz. 1118 i Nr 170, poz. 1217), b) minimum trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, c) aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej, 2.2 Kierownik robót elektrycznych: a) uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994r., Prawo budowlane (Dz. U z 2006r., Nr 156, poz. 1118 i Nr 170, poz. 1217), b) minimum trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, c) aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej, 2.3 Kierownik robót sanitarnych: a) uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994r., Prawo budowlane (Dz. U z 2006r., Nr 156, poz. 1118 i Nr 170, poz. 1217), b) minimum trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, c) aktualny, na dzień składania ofert, wpis na listę członków właściwej Izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem, wydanym przez tę Izbę, zgodnie z przepisami prawa przywołanymi powyżej. 3. posiadają środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 3 mln PLN bądź posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 3 mln PLN. 4. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia co najmniej 4 mln PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust.1 ustawy PZP i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 171, poz. 1058). W celu potwierdzenia spełnia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualnego zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy PZP, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy PZP, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) oświadczenia, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy PZP, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy pzp, 6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami (referencje, protokoły odbioru), potwierdzającymi, ze roboty te zostały wykonane należycie. 7) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Do wykazu należy załączyć stosowane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz zaświadczenia o przynależności o właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające, że w/w osoby posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. W sytuacji kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 8) Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzające że znajduje się on w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia lub posiada zdolność kredytową w wysokości 3 mln.PLN,wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia co najmniej 4 mln.PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach