Urząd Gminy Kobyla Góra ogłasza przetarg
- Adres: 63-507 Kobyla Góra, pl. Wiosny Ludów 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7316283 , fax. 062 7316283
- Data zamieszczenia: 2010-02-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kobyla Góra
pl. Wiosny Ludów 1 1
63-507 Kobyla Góra, woj. wielkopolskie
tel. 062 7316283, fax. 062 7316283
REGON: 00053860400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWĘ BUDYNKÓW ŚWIETLIC WIEJSKICH W MIEJSCOWOŚCIACH MARCINKI I PARZYNÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane mające na celu: 1) przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Parzynów, 2) przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Marcinki. Główny przedmiot zamówienia : Roboty remontowe i renowacyjne - CPV 45453000-7 obejmujące : - wymianę pokrycia dachu - CPV 45261210-9 - roboty murarskie - CPV 45262522-6 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych - CPV 45310000-3 - hydraulikę i roboty sanitarne - CPV 45330000-9 - roboty tynkarskie - CPV 45410000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej - CPV 45421000-4 - pokrywanie podłóg i ścian - CPV 45430000-0 - roboty malarskie - CPV 45442100-8 - roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe - CPV 45450000-6. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: a) dokumentacja projektowa (załącznik nr 2 do SIWZ) - UWAGA! przedmiot zamówienia szczegółowo określony w przedmiarze robót (zał. nr 2 i zał. nr 3) oraz wzorze umowy (załącznik nr 5). b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (cd.zał_nr 2 - SSTWiORB i cd.zał_nr 3 - SSTWiORB) - w zakresie odnoszącym się do wyodrębnionego przedmiotu zamówienia, c) przedmiar robót (zał. nr 2 i zał. nr 3), szczegółowo określający przedmiot zamówienia - UWAGA! przedmiot zamówienia podzielono na dwa okresy wykonania i płatności, d) zestawienie rzeczowo - finansowe - załącznik nr 4 do SIWZ, który zawiera wyszczególnienie poszczególnych robót. Zamówienie zostanie wykonane z materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż te wskazane w załącznikach do niniejszej specyfikacji, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych (co najmniej równoważnych), niż te określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (w takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających parametry tych materiałów i urządzeń). Zastosowane materiały i urządzenia powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 60 miesięcy (5 lat), licząc od daty końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien zapoznać się ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ ZP 341/1/2010. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Spółdzielczego Banku Ludowego w Kępnie Oddział w Kobylej Górze: 18 1610 1188 0018 5156 2000 0004, tytułem wpłaty wadium - PRZEBUDOWA BUDYNKÓW ŚWIETLIC WIEJSKICH W MIEJSCOWOŚCIACH MARCINKI I PARZYNÓW. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie pieniężnej uznaje się za wniesione z chwilą jego wpływu na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium załączyć do oferty. 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający zatrzyma wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobylagora.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja posadzek hali basenowej przy ul. Mahle 4 w Krotoszynie
Dodano: 2016-07-27 - Remont schodów zewnętrznych wejściowych i pochylni do budynku Sądu Rejonowego w Pile przy Al.Powstańców Wielkopolskich 79
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane związane z renowacją elewacji Zamku Kórnickiego w zakresie: wykonanie prac remontowych i renowacyjnych murów zewnętrznych - ceglana część elewacji z wyłączeniem wieży
Dodano: 2016-07-27 - wymiana wykładzin w pokojach 325, 328, 329, 331 w budynku Collegium Maius, malowanie pomieszczeń 101A, 107B, 108B w budynku Collegium Novum
Dodano: 2016-07-27 - Roboty konserwacyjno - ogólnobudowlane budynków nr 3, 14, 45 i 49 w kompleksie wojskowym przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-26 - Remont części Pomieszczeń dla Osób Zatrzymanych zlokalizowanych w budynku Komendy Miejskiej Policji w Koninie
Dodano: 2016-07-26 - REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu związanego z malowaniem korytarzy na I, II oraz III piętrze w budynku Domu Studenckiego AWF przy ul. Św. Rocha 9 w Poznaniu (RZP-2003-12/16/ZP)
Dodano: 2016-07-25 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego położonego w Chodzieży przy ul. Rynek 1
Dodano: 2016-07-21 - Remont dachu budynku nr 1 przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
Dodano: 2016-07-21