Przetargi.pl
PRZEBUDOWA ZE ZMIANĄ UŻYTKOWANIA MIESZKANIA SŁUŻBOWEGO NA POMIESZCZENIA SZKOLNE W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 13 IM. JANA BRZECHWY W KOSZALINIE UL. RZEMIEŚLNICZA 9

Szkoła Podstawowa nr 13 im .Jana Brzechwy w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-243 Koszalin, ul. Rzemieślnicza 9
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 343 38 23 , fax. 094 343 38 23
  • Data zamieszczenia: 2014-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 13 im .Jana Brzechwy w Koszalinie
    ul. Rzemieślnicza 9 9
    75-243 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 343 38 23, fax. 094 343 38 23
    REGON: 33038864900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp13.koszalin.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa- jednostka administracyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA ZE ZMIANĄ UŻYTKOWANIA MIESZKANIA SŁUŻBOWEGO NA POMIESZCZENIA SZKOLNE W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 13 IM. JANA BRZECHWY W KOSZALINIE UL. RZEMIEŚLNICZA 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową ze zmianą użytkowania mieszkania służbowego na pomieszczenia szkolne w Szkole Podstawowej nr 13 im. Jana Brzechwy w Koszalinie ul. Rzemieślnicza 9 zgodnie z pozwoleniem na budowę oraz dokumentacją zawierającą: a) projekt budowlany - Załącznik nr 9, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 3. c) przedmiar robót. - Załącznik nr 2, Zakres robót obejmuje: -wymiana instalacji C.O. z grzejnikami z poprowadzeniem jej w ścianie, w obrębie remontowych pomieszczeń, -demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej, z wymianą zlewozmywaka na umywalkę z pod-umywalkowym podgrzewaczem wody, -demontaż instalacji gazowej na odcinku do szafki licznikowej na korytarzu, -wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, -likwidacja ścianek działowych i obsadzenie drzwi wg rys. nr 2 str. 33 P.B., -naprawa i podrównanie tynków z wykonaniem gładzi i malowaniem, -obudowa pionów kanalizacyjnych płytami gipsowo-kartonowymi wodoodpornymi i wykonanie okładziny z glazury przy umywalce i na kominie, -naprawa podłoża i wymiana posadzek na posadzki z wykładziny typu tarkett, lub o podobnych parametrach równoważnych, -wymiana instalacji elektrycznych podtynkowych, osprzęt elektryczny i tablicę rozdzielczą zgodnie z rysunkiem Nr E1/49, E2/50, wymianie ulegają oprawy elektryczne, przebudowie podlega tablica R 14 zgodnie ze schematem elektrycznym. Przedmiar robót, który jest dokumentem wtórnym do projektu i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcy w oszacowaniu kosztów zadania. Materiały użyte do wykonanie przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 ustawy - Prawo Budowlane, ustawa o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 roku - Dz. U. Nr 92, poz. 881 z pózn. zmianami) oraz wymogom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracji właściwości użytkowych, niezbędne atesty, aprobaty techniczne. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i wyrobów (materiałów) równoważnych, tj. o parametrach równych lub wyższych (tzn. nie gorszych od wymaganych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający w związku z art.30 ust.4 i 5 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót stanowiących przedmiot zamówienia. 4. Zamawiający wymaga udzielenia 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty (licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej, po uprzednim uzgodnieniu terminu i godziny, jednak pozostawia możliwość dokonania wizji wyborowi Wykonawców, jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty, a nie mającej wpływu na jej formalną ocenę. Brak przeprowadzenia wizji lokalnej nie powoduje żadnych skutków prawnych związanych z odrzuceniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości: 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100) Wykonawca wnosi wadium: 1. w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego: m Bank 81 1140 1137 0000 2383 1000 1001 - lub w jednej z poniżej podanych form: 2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnosi się przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji musi zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zatrzymuje wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp13.koszalin.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach