Przetargi.pl
Przebudowa ze zmianą układu funkcjonalnego części budynku usługowego na posterunek policji wraz z budową wejścia i podjazdu dla osób niepełnosprawnych

Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 84-312 Cewice, ul. W. Witosa 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8613460 , fax. 059 8613462
  • Data zamieszczenia: 2013-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy
    ul. W. Witosa 16 16
    84-312 Cewice, woj. pomorskie
    tel. 059 8613460, fax. 059 8613462
    REGON: 77097975000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cewice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ze zmianą układu funkcjonalnego części budynku usługowego na posterunek policji wraz z budową wejścia i podjazdu dla osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ze zmianą układu funkcjonalnego części budynku usługowego na Posterunek Policji wraz z budową wejścia i podjazdu dla osób niepełnosprawnych. 2) Powierzchnia części adaptowanej: zabudowa - 214,7 m?, użytkowa - 172,46 m?, kubatura netto - 515,6 m? 3) Przebudowa obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe : rozebranie posadzek z płytek lastrykowych, ceramicznych i tworzywa sztucznego, rozebranie ścianek działowych , skucie częściowe tynków wewnętrznych ze ścian i sufitów (ok. 20%) , demontaż krat stalowych okiennych - 5 szt, demontaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, drzwi zewnętrznych, dwóch okien, demontaż stalowej bramy garażowej, 2) Przemurowania i ścianki działowe: wykonanie ścianek działowych murowanych z cegły ceramicznej gr. 12 cm oraz 6 cm, zamurowania częściowe oraz całkowite otworów drzwiowych w istniejących ściankach wewnętrznych, zamurowanie wnęki w elewacji powstałej po demontażu drzwi, zamurowanie częściowe dwóch otworów okiennych w ścianach zewnętrznych ,zamurowanie częściowe otworu bramy garażowej 3) Wykonanie wejścia głównego: ścianki z zestawu okienno drzwiowego aluminiowego szklonego szkłem bezpiecznym z wycieraczkę stalową oraz zadaszeniem, na konstrukcji stalowej z zastosowaniem szkła hartowanego i schodami zewnętrznymi płytowymi. Przy schodach zewnętrznych zamontować podnośnik dla osób niepełnosprawnych automatycznie rozkładany. 4) Montaż okien: w budynku zaprojektowano wymianę dwóch okien PCV ze względu na zmniejszenie otworów okiennych przy nowoprojektowanym wejściu, stolarka okienna PCV z certyfikatem izolacyjności akustycznej i cieplnej ( Umax=1,1 W-m2K), okna uchylno-rozwierane, wyposażona w nawiewniki okienne, ( podział i rama w nawiązaniu do stolarki istniejącej), między poczekalnią a dyżurką - okno stałe z szybą antywłamaniową wyposażone w interkom oraz szufladę podawczą w blacie. Istniejące okno w szatani oraz projektowane w WC dla interesantów od strony wewnętrznej zakleić folią matową o wysokiej przepuszczalności światła dziennego uniemożliwiającą wgląd do pomieszczeń od zewnątrz . Okna wyposażone w kraty z profili stalowych na stałe mocowane w murze. 5) Montaż drzwi : drzwi wewnętrzne - drewniane płycinowe pełne wypełnienie płytą otworową powierzchnia gładka, drzwi do pomieszczeń sanitarnych, porządkowego oraz pom. łączności z kratką nawiewną, dodatkowo drzwi do WC wyposażone w samozamykacz, drzwi wejściowe zewnętrzne - antywłamaniowe klasy C , wyposażone w samozamykacz, drzwi wiatrołapu i do części służbowej - aluminiowe ze szkłem bezpiecznym, drzwi do dyżurki - wzmocnione, wyposażone w jednostronną klamkę zatrzaskową z zamkiem patentowym umożliwiającym otwarcie z zewnątrz jedynie za pomocą klucza, wejście do pomieszczenia specjalnego zamykane kratą wejściową z prętów stalowych ? 16 mm z zamkiem typu aresztowego, brama garażowa uchylna wzmocniona. 6) Podłogi i posadzki: w pomieszczeniach należy zamontować następujące rodzaje posadzek: a) gres antypoślizgowy mrozoodporny - schody zewnętrzne do budynku, wiatrołap, poczekalnia, b) gres - korytarz, szatnia, pokój socjalny c) terakota - węzły sanitarne, pomieszczenia porządkowe d) wykładzina dywanowa - pokój kierownika, e) wykładzina obiektowa typu tarkett - pokoje biurowe, dyżurka, f) wykładzina antyelektrostatyczna - pomieszczenie łączności g) izolacja przeciwwodna w sanitariatach 7) Prace tynkarskie: na ścianach wykonać nowe tynki po ich uprzednim skuciu i wykonaniu robót instalacyjnych branżowych, na sufitach w miejscu łączeń płyt zastosować taśmy zbrojone z włókna szklanego i wykonać nowe tynki, tynki ścian wewnętrznych wykonać jako cementowo-wapienne kl. III z warstwą wykończeniową gładzi gipsowej (pomieszczenia biurowe, pom. socjalno-sanitarne ) ,tynk strukturalny do wysokości 2,0 m - w korytarzu, poczekalni, wiatrołapie, tynki zewnętrzne w miejscu zamurowań uzupełnić nowymi pod planowane docieplenie. 8) Ocieplenie ścian zewnętrznych: w miejscu zamurowań (nowoprojektowane okna, wnęka po drzwiach zewnętrznych) należy zachować trójwarstwową budowę ściany, z warstwą styropianu min. 5 cm pomiędzy warstwami murowanymi. 9) Glazura: do wysokości ramy drzwi (2,1 m) - węzeł sanitarny, WC i pom. porządkowe, fartuch z glazury do wysokości 1,5 m po stronie technologicznej w pomieszczeniu socjalnym. 10) Malowanie: farbą emulsyjną białą - wszystkie sufity oraz ściany w pomieszczeniach sanitarnych powyżej 2,0 m, farbą emulsyjną w pastelowych kolorach (do uzgodnienia z Zamawiającym)- dyżurka, pomieszczenie łączności, pomieszczenia biurowe, pokój przyjęć interesantów, oraz ściany powyżej 2m w korytarzu, poczekalni wiatrołapie, szatni, pom. socjalnym oraz pom. specjalnym, farbą zmywalną - szatnia, pomieszczenie socjalne, pomieszczenie specjalne, garaż do wysokości 2,0 m. malowanie proszkowe - balustrady, kraty z profili stalowych oczyszczone przez piaskowanie. 11) Stropy podwieszone i obudowa przewodów wentylacji mechanicznej, sanitarnych , elektrycznych: w projekcie przewidziano stropy podwieszone z płyt g-k modułowych na konstrukcji stalowej w wiatrołapie, poczekalni oraz komunikacji. Wszystkie elementy stropu wykonać jako demontowalne ze względu na przebiegające pod nimi instalacje . Sufit wykonać z materiałów niepalnych, nie kapiących i nie dymiących pod wpływem ognia. W pomieszczeniach, w których wystąpią instalacje, a nie przewiduje się wykonania stropów podwieszonych, należy je obudować płytami g-k na ruszcie stalowym. 12) Montaż elementów ślusarskich: wykonanie balustrad schodów oraz krat okiennych i kraty pomieszczenia specjalnego . Kraty okienne stalowe montowane w grubości muru i kotwione w ścianie na stałe. Kraty z prętów stalowych ? 16 mm w rozstawie pionowym i poziomym co 15cm w ramie z kątownika L60x60x6mm. Krata pomieszczenia specjalnego od posadzki do sufitu z częścią otwieraną wysokości 200 cm. Krata w ramie z kątownika L60x60x6mm z prętów pionowych ? 16 mm i poziomych płaskowników 50x6 mm .Wszystkie profile stalowe piaskowane, malowane proszkowo. 13) Wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej z białym montażem i armaturą, instalacji co 14) Wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach na parterze oraz w garażu. Instalacja elektryczna w garażu obejmuje wydzielony obwód elektryczny do zasilania automatyki otwierania bramy garażowej. Montaż 1 lampy oświetleniowej na słupie o wys.4 m. 15) Wykonanie instalacji odgromowej masztu antenowego. 16) Wykonanie instalacji wentylacyjnej i klimatyzacji - udrożnienie istniejących kanałów wentylacyjnych przez odgruzowanie, wykucie otworów w stropie w celu podłączenia się do istniejących w przestrzeni dachowej kanałów wentylacji grawitacyjnej, w miejscu konieczności zastosowania odcinków poziomych dla wentylowania pomieszczeń wykonać przewody stalowe o wymiarach kanałów wentylacyjnych, w pomieszczeniach na wlotach (20 cm pod stropem) do kanałów wentylacyjnych zastosować kratki wentylacyjne z PCV, w pomieszczeniu łączności należy zainstalować klimatyzator. 17) Wykonanie instalacji teletechnicznych w tym: a) Montaż szafy dystrybucji 19-24U ( szafę zapewnia Policja) z okablowaniem strukturalnym b) Instalacja radiowa, c) Instalacja telewizyjna d) Instalacja alarmowa e) Instalacja dostępu i sygnalizacji 4) Zagospodarowanie terenu a) Parking z kostki betonowej gr. 8 cm (4 miejsca postojowe) , ciąg pieszy z kostki betonowej gr. 6 cm - 21,0 m?, b) Zieleń - trawniki, zadaszenie osłony śmietnika c) Przebudowa istniejącego zjazdu do garażu: d) Ogrodzenie z paneli systemowych 51,68 m, brama wjazdowa ogrodzenia systemowego z siłownikami 3,5 x 2.0 m, furtka ogrodzenia systemowego 1,1 x 2,0 m wyposażona w przymyk zapadkowy, klamkę i zamek patentowy. 5) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert. 3. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millenium nr 77 1160 2202 0000 0002 3043 5431 z dopiskiem wadium na przebudowę budynku usługowego na posterunek policji; za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin, w którym odpowiednia kwota znajdzie się na rachunku Zamawiającego; kserokopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zmianami) 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one zostać sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1. Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib; 2. Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; 3. Kwotę gwarancji lub poręczenia; 4. Termin ważności gwarancji lub poręczenia; 5. Zobowiązania gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub b) nie wniósł należytego zabezpieczenia umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one ponadto zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty, o którym mowa w Rozdziale XIX pkt 1 niniejszej SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających dowodzących spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie wymagań określonych w SIWZ w stosunku do przedmiotu zamówienia lub pełnomocnictw i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w pkt 3 ppkt 2)-5), Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię dokumentu gwarancji potwierdzoną za zgodność z oryginałem, a oryginał tej gwarancji załączyć do oferty w osobnej kopercie; 7. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed terminem składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę; 8. Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wadium wniesione w pieniądzu; 9. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia oferty wadium na cały okres związania ofertą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cewice.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach