Przetargi.pl
Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania poddasza, zabudowę dziedzińca i wymianą instalacji w budynku Sądu Rejonowego przy ul. Niepodległości 15 w Łobzie, położonego na działkach nr ewid 644 i 200-6 w obrębie nr 1 miasta Łobez

Sąd Okręgowy w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, ul. Kaszubska 42
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4480002 , fax. 091 4489915
  • Data zamieszczenia: 2010-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Szczecinie
    ul. Kaszubska 42 42
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4480002, fax. 091 4489915
    REGON: 00032453000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania poddasza, zabudowę dziedzińca i wymianą instalacji w budynku Sądu Rejonowego przy ul. Niepodległości 15 w Łobzie, położonego na działkach nr ewid 644 i 200-6 w obrębie nr 1 miasta Łobez
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania poddasza, zabudowę dziedzińca i wymianę instalacji w budynku Sądu Rejonowego przy ul. Niepodległości Ne 15 w Łobzie, położonego na działkach nr ewid 644 i 200-6 (w obrębie nr 1 miasta Łobez) 2.1. LOKALIZACJA, Przedmiotowy budynek znajduje się w Łobzie przy ul. Niepodległości 15. W aktualnie użytkowanym budynku swą siedzibę ma Sąd Rejonowy w Łobzie. Budynek położony jest na działkach nr 644 i 2006, obręb 1 Łobez w centrum Łobza. Teren działki 644 jest własnością Skarbu Państwa - w dyspozycji Sądu Rejonowego. Od północy obiekt graniczy ze skwerem zieleni, od południa z innym budynkiem sądowym, od wschodu z parkingiem, a od zachodu z ulicą Niepodległości. 2.2. DANE LICZBOWE ( DLA STANU ISTNIEJĄCEGO) Powierzchnia działki - wg wypisu z rejestru gruntów 871 m2 (dz. nr 644), 678m2 (dz.nr 200-6) Wysokość budynku 15,80 m Ilość kondygnacji nadziemnych : 3 Ilość kondygnacji podziemnych : 1 Kubatura:4 091,22 m3 2.3. ISTNIEJĄCE ZAGOSPODAROWANIE TERENU Teren, na którym zlokalizowany jest przedmiotowy budynek, położony jest w centrum Łobza. Główne wejście do budynku znajduje się od strony zachodniej od ul. Niepodległości. Jest to teren płaski, o nieznacznych wahaniach rzędnych. Z uwagi na różnicę około 1,2m pomiędzy poziomem terenu, a parteru budynku, na wyniesiony parter obiektu prowadzą schody . Budynek sądu jest połączony od strony południowej zadaszonym łącznikiem z przyległym budynkiem. Równolegle do łącznika od strony frontowej usytuowana jest zewnętrzna ściana jako pozostałość zabudowy, która wraz ze ścianami budynków tworzy zamknięty niezadaszony dziedziniec. 2.4. ISTNIEJĄCE ZAINWESTOWANIE Opracowywany obiekt to budynek użyteczności publicznej eksploatowany jako siedziba Sądu Rejonowego w Łobzie. Jest to obiekt przedwojenny, w trakcie jego eksploatacji był przebudowywany oraz modernizowany. Sam budynek Sądu Rejonowego jest obiektem o trzech kondygnacjach nadziemnych ( w tym jedna w stromym dachu) i w całości podpiwniczonym. Piwnice zorganizowano na archiwa i schowki. Parter i pierwsze piętro budynku wykorzystywane są na pokoje biurowe i administracyjne oraz sale rozpraw, wraz z węzłami sanitarnymi. Poddasze to obecnie także kondygnacja użytkowa. Znajdują się tam pokoje biurowe, schowki, węzeł sanitarny, a także nieużytkowa przestrzeń. Nad poddaszem znajduje się antresola. W obiekcie znajduje się jedna klatka schodowa prowadząca od piwnicy na poddasze. Obiekt obecnie jest eksploatowany. Teren jest uzbrojony w sieć wodociągową, gazową, energetyczną, telefoniczną i kanalizacji sanitarnej. Budynek Sądu Rejonowego jest obiektem o trzech kondygnacjach nadziemnych ( w tym jedna w stromym dachu) i w całości podpiwniczonym. Bryła budynku przykryta jest dachem dwuspadowym o nachyleniu połaci dachowych pod kątem około 36,6 stopni, krytym dachówką ceramiczną w kolorze czerwonym. Obiekt zrealizowany w technologii tradycyjnej murowany ze stropami ceramicznymi na belkach stalowych i drewnianymi. Układ konstrukcji poprzeczny. Posadowienie obiektu na ławach ceglanych i kamiennych. Nadproża okienne i drzwiowe ceglane i belkowe. 3.0. Dach o konstrukcji drewnianej, płatwiowo-kleszczowy. Pokrycie stanowi dachówka ceramiczna zakładkowa. Krokwie oparte są na płatwiach, płatwie na słupach. Dodatkowo wzmocnione są mieczami. Słupki oparte są na podwalinach. Istniejąca stolarka okienna kondygnacji piwnic, parteru i piętra z PCV i drewniane (kolor biały z obu stron). Wewnętrzna stolarka drzwiowa typowa wewnątrzlokalowa okleinowana, częściowo drewniana, drzwi zewnętrzne drewniane w kolorze brązowym z doświetlem. PRZYJĘTE ROZWIĄZANIA PROJEKTOWE 3.1. UKŁAD KOMUNIKACYJNY Wjazd na posesję od ul. Segala pozostaje bez zmian. Wejście główne do budynku od strony ul.Niepodległości zostaje zlikwidowane, a schody i pochwyty zewnętrzne usunięte. Nowe wejście do budynku prowadzić będzie przez i zabudowywany dziedziniec, który docelowo ma zostać przekryty dachem dwuspadowym. Planowana inwestycja nie zmienia zapotrzebowania na liczbę miejsc parkingowych dla potrzeb Sądu oraz nie zwiększa ilości powstawania odpadków bytowych. 3.2. UKŁAD FUNKCJONALNY, DANE LICZBOWE Powierzchnia działki - wg wypisu z rejestru gruntów Wysokość budynku Ilość kondygnacji nadziemnych : 3 Ilość kondygnacji podziemnych : 1 Powierzchnia użytkowa poddasza: 197,9 m2 Kubatura poddasza: 740,7 m3 871m2 (dz.nr 644), 678 (dz.nr 200-6) 15,80 m Rozwiązania funkcjonalne przyjęto w oparciu o program funkcjonalny uzgodniony przez Inwestora. Zmianie nie ulegnie struktura zatrudnienia w całym budynku Sądu Rejonowego - część pracowników z niższych kondygnacji zostanie przeniesiona do pomieszczeń użytkowego poddasza. Przewidziano tu pokoje biurowe dla 17 osób - nie więcej niż dla 3 osób w 1 pokoju. Piwnica: Układ funkcjonalny pomieszczeń piwnicy nie ulegnie zmianie. Parter: Na parterze dziedziniec zostaje zaadaptowany na hol, kasę i informację (115a, 115b, 115c) oraz przekryty dachem dwuspadowym. Po zlikwidowaniu wejścia głównego do budynku i jego przebudowaniu zaprojektowano nowe pomieszczenie POKÓJ 107. Na piętrze układ funkcjonalny pozostaje bez zmian. Poddasze: Na poddaszu znajdą się pokoje biurowe dla pracowników sądu, WC damski, WC męski oraz pomieszczenie gospodarcze. Całość przekryta jest stropem drewnianym umożliwiającym wyjście na dach. Na nim będą też umieszczone urządzenia systemu wentylacji. Poddasze - charakterystyka funkcji pomieszczeń: Woda - z istniejącej sieci miejskiej. 3.3. Zakres przebudowy i adaptacji budynku na potrzeby Sądu Rejonowego położonego przy ul. Niepodległości 15 w Łobzie: - budowlano-konstrukcyjne - izolacji termicznej ścian, stropów i posadzek - tynkarskie i okładziny ścian - malarskie - stolarki okiennej i drzwiowej - elewacji: termomodernizacja ścian zewnętrznych - instalacje elektryczne - instalacje sanitarne wod -kan-c.o. - wentylacja mechaniczna i klimatyzacja miejscowa - instalacje p.poż - instalacje teleinformatyczne - instalacje bezpieczeństwa - zagospodarowanie terenu - przyłącze energetyczne - Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, uzyskanie certyfikatu energetycznego budynku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona akceptowalną formą wadium w kwocie 20 000 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ,z późn. zm.). 2. Wadium w noszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy (konto Sądu Okręgowego w Szczecinie): numer konta: 25 15 00 17 22 12 17 20 06 46 36 00 00. z zalecanym dopiskiem: wadium dotyczące sprawy ZP/PN/ 5/2010 Koszt wniesienia wadium ponosi Wykonawca. 3. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w godzinach od 9.00 do 14.00 w kasie Zamawiającego to jest Sąd Okręgowy ul. Kaszubska 42 parter. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych bez potwierdzenia tych okoliczności. Termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 18 maja 2010r., do godz.11 00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 1 i 1 a. 9. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 46 ust. 2. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, straci wadium wraz z odsetkami w przypadku o którym mowa w art.46 ust. 4a i 5. 11. W ofercie prosimy podać formę i datę, w jakiej zostało wniesione wadium lub złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np. kopii potwierdzenia złożenia oryginału dokumentu w kasie sądu, kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach