Przetargi.pl
Przebudowa z rozbudową budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w celu utworzenia świetlicy środowiskowej w miejscowości Olszowa Wola oraz zakup wyposażenia

Gmina Sadkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-206 Sadkowice, Sadkowice 129A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 8156191 , fax. 46 8156191
  • Data zamieszczenia: 2015-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadkowice
    Sadkowice 129A 129A
    96-206 Sadkowice, woj. łódzkie
    tel. 46 8156191, fax. 46 8156191
    REGON: 75014848900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminasadkowice.pl; http://www.gminasadkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa z rozbudową budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w celu utworzenia świetlicy środowiskowej w miejscowości Olszowa Wola oraz zakup wyposażenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa z rozbudową budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w celu utworzenia świetlicy środowiskowej w miejscowości Olszowa Wola oraz zakup wyposażenia do budynku świetlicy obejmujący dostawę i montaż wyposażenia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia opisanego szczegółowo poniżej: 1) Przebudowa z rozbudową budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w celu utworzenia świetlicy środowiskowej w miejscowości Olszowa Wola Prace objęte zamówieniem to w szczególności : 1. rozbiórka istniejącej dobudowy o funkcji węzła sanitarnego. 2. przebudowa istniejącego budynku polegająca na: - dobudowie ściany zewnętrznej łączącej pomieszczenie gospodarcze z salą - dociepleniu ścian zewnętrznych z wytworzeniem cokołu oraz z ich otynkowaniem - budowie daszków nad głównymi wejściami do budynku - wymianie okien i drzwi zewnętrznych oraz wewnętrznych - montażu rolet antywłamaniowych na oknach - ociepleniu stropu - wykonaniu orynnowania budynku - wymianie części posadzek wewnątrz budynku - wymianie wewnętrznych powłok malarskich - przebudowie wejść na strych - schody strychowe drabiniaste. - wydzieleniu pomieszczenia kotłowni na ekogroszek wraz z przebudową wejścia do projektowanej kotłowni i wykonanie zgodnie z projektem wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania - wykonaniu wewnętrznej instalacji wody -wykonaniu wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej oraz szczelnego, bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekle poj. 5m?. - zasypaniu lub wydołowaniu istniejących szamb - wykonaniu wewnętrznej instalacji wentylacji grawitacyjnej wspomaganej - wykonaniu wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz instalacji TV satelitarnej 3. ocieplenie elewacji i malowanie elewacji całego budynku (zarówno części przewidzianej jako świetlica środowiskowa, jak i garażu oraz sklepu (w tym rolety antywłamaniowe) wraz z magazynem, zgodnie z przedmiarem robót). Wszelkie oznaczenia na mapach z adnotacją obszar poza zakresem opracowania nie dotyczą docieplenia i malowania elewacji budynku, a także innych prac określonych w dokumentacji. Należy elewację docieplić zgodnie z dokumentacją oraz dokonać malowania całym budynku. Elewcja całego budynku powinna być wykonana zgodnie z rysunkami dotyczącymi elewacji budynku t.j. na rysunku nr PBW.A.6 i PBW.A.7 i przedmiarami robót 4. rozdzielenie funkcjonalne poszczególnych stref obiektu 5. odnowienie i wymiana okładzin ściennych, podłogowych i sufitów wg dokumentacji 6. podest sceny ze stopniem - 6m x 2,85m. Konstrukcja drewniana trwale przymocowana do podłoża, drewno impregnowane, pokrycie sceny zgodnie z dokumentacją. 7. wykonanie wszystkich prac i robót określonych w projektach budowlanych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji formalno-prawnej oraz Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. wykonawca zapewnia wykonanie i przedłożenie Zamawiającemu świadectwa charakterystyki energetycznej budynku (stanowiącego przedmiot zamówienia), wykonane przez uprawnioną osobę zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i rozporządzeniu wykonawczym, niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i wszystkie inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w tym inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. 9. kolorystyka wymaga akceptacji Zamawiającego. 10. na terenie objętym inwestycją przewiduje się wykorzystanie istniejącej infrastruktury drogowej tj. zjazdów z drogi. W celu zapewnienia miejsc parkingowych dla użytkowników obiektu przewiduje się wykorzystanie utwardzonego placu za budynkiem. W projekcie przewiduje się wykonanie utwardzenia placu przed budynkiem w części dziedzińca - od strony drogi. W projekcie przewiduje się modernizację oraz uzupełnienie ogrodzenia terenu. 11. w obiekcie należy wykonać renowację i wymianę istniejących posadzek . W sali głównej należy wyrównać poziom posadzki uzyskując jeden poziom bez progów wejściowych. Głowna sala posadzka tarkett - posadzka elastyczna sportowa. W obrębie sceny oraz wzdłuż przejścia między stolikami należy przewidzieć wykonanie elementów ozdobnych posadzki - wykonanie wzorów z materiału jak cała posadzka ale zróżnicowanego kolorystycznie. Szczegóły układu wzoru ( kwadraty, pasy lub koła) oraz wybór kolorów zostanie ustalony z Zamawiającym na etapie wykonywania prac budowlanych. Szczegółowe zakres zamówienia został określony w projektach budowlanych (dokumentacji projektowo-wykonawczej), przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji formalno-prawnej oraz Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich elementów zadania określonych w projektach budowlanych (dokumentacji projektowo-wykonawczej), przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji formalno-prawnej oraz w Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami. 2) Zakup wyposażenia Przedmiotu zamówienia obejmuje również dostawę wyposażenia do budynku świetlicy środowiskowej w miejscowości Olszowa Wola szczegółowo określonego w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ wraz z dowozem i montażem oraz zabudową wyposażenia. B. Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem został określony w projektach budowlanych (dokumentacji projektowo-wykonawczej), przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji formalno-prawnej oraz Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją zatwierdzoną decyzją Starosty Rawskiego - pozwoleniem na budowę Nr 250/2013 z dnia 03.07.2013 r. Oryginalną dokumentację projektową zatwierdzoną przez Starostwo Powiatowe w Rawie Mazowieckiej można przeglądać w Urzędzie Gminy w Sadkowicach, pok. 14 w godzinach pracy Urzędu. C. Wszelkie prace budowlane oraz inne czynności nie opisane w niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w załącznikach do niej, a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy wykonać w ramach niniejszego zadania i uwzględnić w kalkulacji kosztów. 4. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: a) Niniejszy przedmiot zamówienia wchodzi w zakres operacji pn. Przebudowa z rozbudową budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w celu utworzenia świetlicy środowiskowej w miejscowości Olszowa Wola oraz zakup wyposażenia realizowanej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. b) Wykonawca przed złożeniem oferty cenowej powinien dokładnie zapoznać się z dokumentacją łącznie z uzgodnieniami i warunkami technicznymi (wraz ze sprawdzeniem wszystkich wymiarów w projektach oraz ilości wymienionych w przedmiarach robót) a także dokonać oględzin terenu gdzie będzie realizowana inwestycja aby w razie stwierdzonych niejasności domagać się od Zamawiającego wyjaśnień. c) Wykonawca zapewnienia również kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż i prac, tak by zapewnić kierowanie robotami w zakresie wszystkich branż i prac przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje do pełnienia tego typu funkcji (samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) dla całego przedmiotu zamówienia, w szczególności zapewnia dysponowanie co najmniej następującymi osobami: a) osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi - pełniącego funkcję kierownika budowy; b) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; c) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, d) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych (w tym przynależności do określonego samorządu zawodowego) na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 Nr 243 poz. 1623 ze zm.) rozumie się przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). d) Jeżeli w załącznikach do SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych przykładowo do wyceny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych lecz nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub inne załączniki do SIWZ wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych dopuszcza stosowanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub firm służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów (produktów) ma wyłącznie charakter przykładowy. Dokumentacja projektowa, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Zgodnie z powyższym Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, STWIORB oraz załącznikach SIWZ za pomocą nazw producenta pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, STWIORB oraz SIWZ. e) Zamawiający przewiduje płatności dla Wykonawcy po realizacji całego przedmiotu zamówienia, w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wypełnionej faktury, która będzie wystawiona przez Wykonawcę po zrealizowaniu i odbiorze końcowym całego zadania. f) Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Przyjmuje się, że Wykonawca upewnił się co do prawidłowości i kompletności oferty, która powinna pokryć wszystkie jego zobowiązania umowne, a także wszystko to co może być konieczne dla właściwego wykonania i wykończenia robót oraz usunięcia usterek. g) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana dokonuje wszelkich zgłoszeń zajęcia pasa drogowego do zarządcy drogi raz dokonuje zgłoszeń i ustaleń (także kompletuje wymagane wnioski i uzyskuje wymagane zgody) z właścicielami poszczególnych sieci i instalacji, jeżeli będą wymagane, w tym pokrywa ewentualne koszty z tego wynikające. h) Wszystkie materiały jakich Wykonawca zamierza zastosować w celu wykonania robót muszą uzyskać aprobatę inspektora nadzoru. i) Wykonawca zapewnia wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla całego zakresu przedmiotu zamówienia, która musi być przekazana Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót. j) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zadania również zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji formalno-prawnej stanowiącej załącznik Nr 8 do SIWZ. k) Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z projektami budowlanymi i pozostałą dokumentacją. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową z wynagrodzeniem ryczałtowym w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót lub materiałów niż przewidziano w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru nie będzie to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia lecz jako konieczne roboty i materiały, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć w ramach ceny określonej w ofercie. Ewentualne braki w przedmiarze robót w robotach lub materiałach, które są konieczne do wykonania kompletnego zadania na podstawie projektów budowlanych, wykonawczych, specyfikacji technicznej, dokumentacji formalno-prawnej lub SIWZ nie zwalniają wykonawcy z obowiązku ich wykonania, wykonawca ma obowiązek wykonać wszystkie konieczne roboty i dostarczyć wszystkie materiały w ramach wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie, która będzie zawarta w ramach niniejszego zamówienia publicznego. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych). Wadium winno być wniesione w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przed upływem terminu na składanie ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu oryginał odpowiedniego dokumentu Wykonawca załączy do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na konto BSBR O/Sadkowice nr: 09 9291 0001 0035 8648 2000 0010 z takim wyprzedzeniem, aby środki znajdowały się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin wpłynięcia środków na rachunek Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej do oferty należy dołączyć oryginał lub kopie przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Zwrot, zatrzymanie lub ponowne wniesienie wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminasadkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach