Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach ogłasza przetarg
- Adres: 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 1
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2159772, 2159537 w. 23 , fax. 042 2159537
- Data zamieszczenia: 2015-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach
ul. Warzywna 1 1
95-200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, fax. 042 2159537
REGON: 47293957900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA PABIANICE W 2015 ROKU - II POSTĘPOWANIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odświeżenia istniejącego oraz trasowanie i malowanie nowego oznakowania poziomego cienkowarstwowego. 2. Oznakowanie poziome ma być malowane farbami cienkowarstwowymi akrylowymi rozpuszczalnikowymi o grubości warstwy od 0,3 do 0,8 mm bez dodatku materiałów odblaskowych w formie szklanych kulek hydrofobizowanych zgodnie z załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 1) zestawieniem oznakowania poziomego w ilości 5.411,30 m2 według podziału na poniższe grupy: 2.1. Grupa I - malowanie (odświeżenie) istniejącego oznakowania poziomego - powierzchnia 4.808,90 m2, 2.2. Grupa II - trasowanie nowego oznakowania poziomego - powierzchnia 602,40 m2. 3. Realizacja przedmiotu zamówienia na ulicach z grupy I polega na odnowieniu fragmentów zatartego, zniszczonego lub niewidocznego oznakowania pierwotnego i ewentualnego usuwania elementów dotychczasowego oznakowania. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia na ulicach z grupy II polega na trasowaniu (wytyczeniu) oznakowania oraz malowaniu nowego oznakowania. 5. Oznakowanie poziome będzie dokonywane z uwzględnieniem n/w definicji: 1) Znaki podłużne - linie równoległe do osi jezdni lub odchylone od niej pod niewielkim kątem, występujące jako linie segregacyjne lub krawędziowe, przerywane lub ciągłe. 2) Strzałki - znaki poziome na nawierzchni, występujące jako strzałki kierunkowe służące do wskazania dozwolonego kierunku jazdy oraz strzałki naprowadzające, które uprzedzają o konieczności opuszczenia pasa, na którym się znajdują. 3) Znaki poprzeczne - znaki wyznaczające miejsca przeznaczone do ruchu pieszych i rowerzystów w poprzek jezdni oraz miejsca zatrzymania pojazdów. 4) Znaki uzupełniające - znaki w postaci symboli, napisów, linii przystankowych oraz inne określające szczególne miejsca na nawierzchni. 6. Farba użyta do wykonania oznakowania musi posiadać: - Aprobatę Techniczną IBDiM, - Atest Higieniczny wydany przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny, - Krajową Deklarację Zgodności. 6. Konstrukcja i sposób umieszczania oznakowania poziomego powinno spełniać wymagania zawarte w: - ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, - Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych, - załączniku nr 2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2010 roku zmieniające Rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach 7. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - oznakowania miejsca robót, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo oraz płynność ruchu kołowego i pieszego, - wykonania zleconych prac solidnie i fachowo, - realizacji robót na każde żądanie i wskazanie Zamawiającego, - terminowego wykonania robót zgodnie z umową - rozpoczęcie robót zostanie poprzedzone każdorazowo protokołem przekazania placu budowy, wymagane jest rozpoczęcie robót przez Wykonawcę w terminie 5 dni od daty przekazania danego zakresu robót, roboty uzna się za zakończone po zgłoszeniu na piśmie, odbiorze i podpisaniu protokołu odbioru robót po zakończeniu każdego etapu. - przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów p.poż i innych obowiązujących przy wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe oznakowanie miejsca robót oraz pokrywa koszty wykonania i utrzymania wszelkich osłon, ogrodzeń, oświetleń, znaków ostrzegawczych i informacyjnych. 9. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: miasto Pabianice, szczegółowy wykaz ulic zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania końcowego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego. 11. Termin realizacji zamówienia: od momentu podpisania umowy do dnia 31.12.2015 roku. 12. Zamawiający żąda, aby realizacja zamówienia odbywała się z wykorzystaniem w szczególności n/w wyposażenia sprzętowego: - szczotka mechaniczna - min. 1 szt., - szczotka ręczna - min. 1 szt., - frezarka do usuwania istniejącego oznakowania poziomego - min. 1 szt., - sprężarka - min. 1 szt., - malowarka - min. 1 szt., - samochód dostawczy 0,9 t - min. 1 szt., - zestaw do oznakowania robót na przyczepce sygnalizacyjnej - min. 1 kpl. 13. Warunki finansowe rozliczeń: a). Zamawiający przewiduje fakturowanie częściowe (etapowe) na koniec każdego z miesiąca kalendarzowego realizacji zamówienia, b). Każdorazowo podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c). Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie min. 21 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). Ostateczny termin płatności zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu płatności zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. d). Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e). Zamówienie rozliczane będzie przy zastosowaniu cen jednostkowych oraz dokonywanego powykonawczo obmiaru - aż do wyczerpania wartości zamówienia. 14. Kod CPV - 34.92.21.00-7 - Oznakowanie drogowe Uwaga: 1. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 2. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349221007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdizm.bip.um.pabianice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Łodzi w ramach realizacji zadań zgłoszonych w ramach Budżetu Obywatelskiego i zadań Rad Osiedli
Dodano: 2016-07-26 - Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz sygnalizacji świetlnych w ciągu dróg będących w zarządzie Miasta Bełchatowa
Dodano: 2015-12-29 - WYKONANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO DRÓG GMINNYCH NA TERENIE MIASTA PABIANICE W 2015 ROKU
Dodano: 2015-03-02 - Dostawa do siedziby zamawiającego pionowych znaków drogowych wraz z mocowaniami i elementów bezpieczeństwa ruchu
Dodano: 2015-02-16 - Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz sygnalizacji świetlnych w ciągu dróg będących w zarządzie Miasta Bełchatowa
Dodano: 2014-10-13 - Dostawa do siedziby zamawiającego pionowych znaków drogowych wraz z mocowaniami i elementów bezpieczeństwa ruchu
Dodano: 2014-09-10 - dostawa do siedziby zamawiającego pionowych znaków drogowych wraz z mocowaniami i elementów bezpieczeństwa ruchu
Dodano: 2014-02-24 - Dostawa oznakowania pionowego i konserwacja oznakowania poziomego dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
Dodano: 2014-01-22 - Dostawa do sidziby zamawiającego pionowych znaków drogowych wraz z mocowaniami i elementów bezpieczenstwa ruchu
Dodano: 2013-02-19 - Dostawa oznakowania pionowego i konserwacja oznakowania poziomego dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu zduńskowolskiego
Dodano: 2013-01-08