Przetargi.pl
Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Łodzi w ramach realizacji zadań zgłoszonych w ramach Budżetu Obywatelskiego i zadań Rad Osiedli

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg

  • Adres: 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 173
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6384959, 6384911 , fax. 42 638-49-58
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
    ul. Piotrkowska 173 173
    90-447 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6384959, 6384911, fax. 42 638-49-58
    REGON: 47317005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wprowadzenie zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Łodzi w ramach realizacji zadań zgłoszonych w ramach Budżetu Obywatelskiego i zadań Rad Osiedli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje zaprojektowanie i wprowadzenie zmian w organizacji ruchu w ramach realizacji zadań zgłoszonych przez mieszkańców Miasta, w szczególności poprzez Budżet Obywatelski i wnioski Rad Osiedli z podziałem na 4 części: Część 1 Wyznaczenie pasów rowerowych na wybranych ulicach Miasta poprzez wykonanie oznakowania pionowego i oznakowania poziomego grubowarstwowego. Część 2 Wyznaczenie ronda na skrzyżowaniu ulic: Maratońskiej i Sanitariuszek poprzez wykonanie oznakowania pionowego, oznakowania poziomego grubowarstwowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. Część 3 Wyznaczenie śluz rowerowych na wybranych skrzyżowaniach poprzez wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, montażu i podłączenia urządzeń detekcji pojazdów i zmiany programu sygnalizacji. Część 4 Uspokojenie ruchu na wybranych ulicach poprzez wykonanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie II SIWZ Opis przedmiotu Zamówienia, Tomie III SIWZ Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Tomie IV SIWZ - Formularz aktu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349221007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wprowadza obowiązku wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji jakości i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach