Przetargi.pl
Przebudowa z modernizacją Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2013-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Policja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa z modernizacją Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przebudowa z modernizacją Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze. 2. KOD CPV: 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego; 71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów; 71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne; 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; 71321000-4 Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych; 71321200-6 Usługi projektowania systemów grzewczych; 71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 71327000-6 Usługi projektowania konstrukcji nośnych; 45000000 - 7 Roboty budowlane; 45100000 - 8 Przygotowanie terenu pod budowę; 45200000 - 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części, roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej; 45300000 - 0 Wykonywanie instalacji budowlanych; 45400000 - 1 Wykończeniowe roboty budowlane. 3. ZAKRES NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa z modernizacją obiektów Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze. Budynek zlokalizowany jest na działce o nr ewid. 330/2 przy ul. Partyzantów 40 w Zielonej Górze. Właścicielem gruntu jest Skarb Państwa. Władającym w trwałym zarządzie jest Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. w udziale 839/1000 oraz Prokuratura Okręgowa w udziale 161/1000. (na podstawie Decyzji Prezydenta Miasta Zielona Góra G.G. 72283/2181/01/02 z dnia 09.05.2002r. oraz Decyzji nr 23/03 z dnia 20.10.2003r.). W skład zadania wchodzi również rozbiórka budynku magazynu z dachem pokrytym azbestem oraz budowa kojców dla psów z częścią socjalną dla przewodników i niezbędną modernizacją instalacji zewnętrznych - przy ul. Batorego 90 na działce nr 99/3. 4. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA: Zestawienie powierzchni całego budynku KMP: Zestawienie powierzchni wewnętrznych segmentów: powierzchnia wewnętrzna segmentu A - 3 924,00 m2; powierzchnia wewnętrzna segmentu B - 1 690,68 m2; powierzchnia wewnętrzna segmentu C - 2 075,52 m2; powierzchnia wewnętrzna segmentu D - 4 572,35 m2; powierzchnia wewnętrzna segmentów: - 12 258,55 m2; wysokość wszystkich kondygnacji - 2,80 m; wysokość piwnic - 2,60 m. Zestawienie powierzchni budynku KMP objętej zadaniem: Powierzchnia użytkowa budynku (bez komunikacji pionowej) - 6 902,26 m2; Powierzchnia biurowa budynku - 4 849,15 m2. - Rozwinięcie pkt 4 niniejszej sekcji Ogłoszenia o zamówieniu zostało zawarte w Szczegółowym zakresie zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu. Zał. nr 1 do Ogłoszenia o zamówieniu opublikowany jest na stronie internetowej Zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami, w tym z opracowaniem pn: -Program funkcjonalno - użytkowy - Przebudowa z modernizacją Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze-, które zostaną przekazane Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty. 6. Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej obiektu i jego otoczenia, co w połączeniu z opisem przedmiotu w pełni przedstawi zakres konieczny do przygotowania oferty i wykonania zadania. Kontakt w sprawie wizji lokalnej - Wydział Gospodarki Materiałowo - Technicznej KWP w Gorzowie Wlkp. - tel. 095/7381420 (sekretariat Wydziału GMT), fax: 095/7381455. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 7. Dokumentacje projektową należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z wymaganiami: 1) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002r. nr 75 poz. 690 z późn. zm.); 2) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012r. nr 0 poz. 462 z późn. zm.); 3) Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012r. nr 0 poz. 462 z późn. zm.); 4) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r. nr 202 poz. 2072 z późn. zm.); 5) Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 04 czerwca 2012r. w sprawie pomieszczeń przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia, pokoi przejściowych, tymczasowych pomieszczeń przejściowych i policyjnych izb dziecka, regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach, pokojach i izbach oraz sposobu postępowania z zapisami obrazu z tych pomieszczeń, pokoi i izb (Dz.U. z 2012r. nr 0 poz. 638) (zostanie przekazane Wykonawcom zaproszonym do składania ofert); oraz zgodnie z: 6) Programem funkcjonalno - użytkowym pn. - Przebudowa z modernizacją Komendy Miejskiej Policji w Zielonej Górze. - (zostanie przekazany Wykonawcom zaproszonym do składania ofert); 7) Księgą Komend i Komisariatów Polskiej Policji (zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert); 8) Księgą znaku i elementów identyfikacji wizualnej Komend i Komisariatów Policji (zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert); 9) Wytycznymi Komendanta Głównego Policji nr 3/2013 z dnia 30.07.2013r. w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych obowiązujących w obiektach służbowych Policji (zostaną przekazane Wykonawcom zaproszonym do składania ofert). 8. Wymagane są na bieżąco uzgodnienia międzybranżowe projektantów pomiędzy sobą (z wpisem do projektu) oraz z konsultantami Zamawiającego - na etapie projektowania. 9. Projektanci poszczególnych opracowań przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji powinni sporządzić notatki ze szczegółowych uzgodnień z użytkownikami i przedstawicielami Zamawiającego. Notatki te należy załączyć do projektów. 10. Projekty budowlane należy uzgodnić z ZUD (jeżeli dotyczy), pod względem ochrony p.poż, BHP przez instytucje lub rzeczoznawców do tego upoważnionych, pod względem sanitarno - epidem. - przez rzeczoznawcę MSW - na koszt Wykonawcy. 11. Wykonawca uzyska szczegółowe warunki techniczne na odprowadzenie wód deszczowych z projektowanych miejsc postojowych i uzgodnienie Projektu tegoż odwodnienia w Zielonogórskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w Zielonej Górze (zgodnie ze wstępnymi warunkami z dn. 09.07.2013r.). 12. Wykonawca wykona wymaganą dokumentację budowlaną, wykonawczą i dokumentację powykonawczą, złoży w imieniu Zamawiającego wnioski i uzyska stosowne pozwolenia wynikające z przepisów prawa budowlanego. Wykonawca będzie brał czynny udział w wyjaśnianiu ewentualnych uwag do dokumentacji zgłoszonych przez Urząd Miejski i Zamawiającego. 13. Projektant będzie zobowiązany do sprawowania nadzoru autorskiego w okresie realizacji inwestycji w ramach wynagrodzenia brutto wynikającego z zawartej umowy. 14. Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami dokumentacji projektowej. Aprobata Zamawiającego przedstawionej dokumentacji nie będzie miała wpływu na odpowiedzialność Wykonawcy za opracowanie dokumentacji projektowej. 15. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym: koszty poniesione na inwentaryzację budowlaną, ewentualne opinie kominiarskie, badania geotechniczne, ewentualne odkrywki, pomiary i ekspertyzy niezbędne do wykonania dokumentacji oraz wszelkie inne opłaty i koszty związane z wykonaniem dokumentacji, wywóz odpadów powstałych w trakcie realizacji robót budowlanych i koszty związane z ich utylizacją oraz koszty zużytych mediów są kosztami Wykonawcy. 16. W ramach wynagrodzenia brutto wynikającego z zawartej umowy, Wykonawca przeniesie na rzecz Zamawiającego wszelkie autorskie prawa majątkowe do dokumentacji projektowej. 17. Przed przystąpieniem do robót należy projekty wykonawcze przedstawić do sprawdzenia i uzgodnienia z upoważnionymi przedstawicielami Zamawiającego. 18. Miejsce realizacji zadania: Komenda Miejska Policji w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 40, działka ewid. 330/2; ul. Batorego 90, działka ewid. 99/3. Obiekt jest eksploatowany i nie może zostać wyłączony z użytkowania. 19. Przy realizacji zamówienia zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.). 20. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. 21. Za wyrządzenie ewentualnych szkód w trakcie robót odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 22. Wykonawca robót budowlanych będzie musiał posiadać ubezpieczenie OC przez cały czas trwania umowy zawartej w wyniku toczącego się postępowania. Zamawiający wymaga, aby w okresie trwania robót budowlanych Wykonawca posiadał ubezpieczenie (RBM) Ryzyk Budowlano - Montażowych. 23. Wymagany okres gwarancji i rękojmi za wady w wykonaniu zadania - 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. Zapewnienie przez Wykonawcę i na jego koszt konserwacji i przeglądów gwarancyjnych wraz z dostawą niezbędnych do tego urządzeń, części zamiennych, sprzętu oraz elementów eksploatacyjnych wymaganych przez producenta lub dostawcę przez okres 36 m-cy od dnia odbioru końcowego. Zamawiający wymaga, aby wybudowana w ramach przedmiotu zamówienia sieć strukturalna (LAN) wraz z komponentami była objęta min. 25-letną gwarancją producenta, potwierdzoną odpowiednim Certyfikatem. 24. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 15.12.2014r. 25. Termin płatności: płatność na podstawie faktur częściowych, do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 26. We wszystkich pozycjach opisu przedmiotu zamówienia, w których zostały wskazane nazwy własne, nazwy producentów, znaki towarowe, zapisy te należy rozumieć jako - typu - i oznaczają możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych do wskazanych, tzn. o nie gorszych parametrach techniczno - użytkowych od proponowanych przez Zamawiającego. Powyższy zapis nie ma zastosowania dla systemów łączności i informatyki, gdzie wymienione w opisie przedmiotu urządzenia stanowią rozbudowę istniejącego już w KMP Zielona Góra węzła sieci OST112. W związku z powyższym, w celu zapewnienia pełnej kompatybilności z istniejącą infrastrukturą, oraz wsparcia dla wszystkich usług uruchomionych w ramach sieci OST112 wyspecyfikowane zostały urządzenia, które jako jedyne są w stanie spełnić te warunki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca (zaproszony do złożenia oferty) zobowiązany będzie do wniesienia wadium w kwocie 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Szczegóły dotyczące sposobu i formy wnoszenia wadium będą zawarte w SIWZ i są zgodne z art. 45 ustawy P.z.p.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach