Przetargi.pl
Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku bursy szkolnej oraz dostosowanie obiektu do aktualnych wymagań p.poż. - etap I

Powiat Kraśnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 23-210 Kraśnik, al. Niepodległości 20
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8255889 , fax. 081 8255052
  • Data zamieszczenia: 2015-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kraśnicki
    al. Niepodległości 20 20
    23-210 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8255889, fax. 081 8255052
    REGON: 43102940600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku bursy szkolnej oraz dostosowanie obiektu do aktualnych wymagań p.poż. - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku bursy szkolnej oraz dostosowanie obiektu do aktualnych wymagań p.poż. - etap I . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna - załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zakres inwestycji obejmuje m. in.: 1) wykonanie oddymiania klatek schodowych, 2) wykonanie dodatkowego wejścia w jednej z klatek schodowych, 3) wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru korytarza I piętra oraz klatek schodowych, 4) wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego na klatkach schodowych oraz I piętrze, 5) wykonanie instalacji hydrantowych. 3. Ogólna charakterystyka zakresu robót : a) Dane techniczne obiektu do przebudowy: Bursa szkolna: - długość - 70,44 m - szerokość - 12,22 m - wysokość - 13,50 m - powierzchnia zabudowy - 860,77 m2 - kubatura - ok. 9 186,93 m3 - ilość kondygnacji - 5 b) Wykonanie zgodnie z projektem: 1) wykonanie oddymiania klatek schodowych, 2) wykonanie dodatkowego wejścia w jednej z klatek schodowych, 3) wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru korytarza I piętra oraz klatek schodowych, 4) wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego na klatkach schodowych oraz I piętrze, 5) wykonanie instalacji hydrantowych. c) Wyposażenie oraz zastosowane urządzenia muszą spełniać warunki bezpieczeństwa, posiadać wymagane atesty, certyfikaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a)Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). b)Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). c)Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. d)Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 71 8717 0009 2001 0000 0055 0005 z adnotacją: Wadium na dostosowanie budynku bursy szkolnej do warunków p. poż. - etap I). Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. e)W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. f)W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie pok. 101 lub dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkrasnicki.pl, www.powiatkrasnik.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach