Przetargi.pl
przebudowa wnętrz budynku domu studenckiego Jagienka wraz z umeblowaniem i wyposażeniem oraz elewacją zewnętrzną w Poznaniu ZP/99/B/09

Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
    ul. Wieniawskiego 1 1
    61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
    REGON: 00001293330000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przebudowa wnętrz budynku domu studenckiego Jagienka wraz z umeblowaniem i wyposażeniem oraz elewacją zewnętrzną w Poznaniu ZP/99/B/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przebudowa wnętrz budynku domu studenckiego Jagienka wraz z umeblowaniem i wyposażeniem oraz elewacją zewnętrzną w Poznaniu przedmiot zamówienia został opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach [załączniki A-C do SIWZ] Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace i zainstalowane urządzenia i dostarczone wyposażenie. Odpowiedzi udzielane przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców należy uwzględnić w cenie oferty. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu i jego otoczenia. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi w okresie od rozpoczęcia robót do przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu - od odpowiedzialności cywilnej oraz od ryzyk budowlanych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach w formie drukowanej oraz w elektronicznej w formacie Auto CAD. Dokumentacja powykonawcza elektroniczna musi zostać wykonana na podkładach Głównego Projektanta i uzgodniona z rzeczoznawcami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 300 000.00 PLN (słownie: trzysta tysięcy 00/100 PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 2 000 000 zł Na potwierdzenie spełniania warunku należy złożyć dokument, o którym mowa w punkcie 10.10 ppkt 2 SIWZ. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , tj. 1. dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie (kierować robotami), posiadającymi: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, b) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, c) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego, d) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w ograniczonym zakresie, które są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. Kierować robotami mogą również osoby będące obywatelami Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, spełniające wymogi art. 12a ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane. Na potwierdzenie spełniania warunku należy złożyć dokumenty, o których mowa w punkcie 10.10 ppkt 3 SIWZ. 2. wykonał (również jako generalny wykonawca przy współudziale podwykonawców) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jeden kompleksowy remont budynku użyteczności publicznej (definicja zgodnie z § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 12 kwietnia 2002r. Dz.U. nr 75 poz. 690 z późn. zmianami) o wartości nie mniejszej niż 6 000 000 zł brutto Wykonawca winien do oferty załączyć dokumenty potwierdzające, że powyższe roboty zostały wykonane z należytą starannością. Na potwierdzenie spełniania warunku należy złożyć dokument, o którym mowa w punkcie 10.10 ppkt 4 SIWZ. 6.2 Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w punkcie 10.10 SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez kilku wykonawców w/w informacja może być od jednego lub kilku wykonawców; ważne jest aby łączna zdolność kredytowa bądź łączna wielkość środków finansowych spełniała warunek wymieniony w punkcie 6.1. ppkt 2 Specyfikacji. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia [kierować robotami] wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia oraz członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego, potwierdzający spełnianie warunku o którym mowa w punkcie 6.1 ppkt 3.1 SIWZ. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających warunek, o którym mowa w 6.1 ppkt 3.2 SIWZ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. Formularz ofertowy - podaje cenę - deklaruje sposób wykonania zamówienia (siłami własnymi czy z podwykonawcą), - udziela gwarancji na wykonane roboty, - akceptuje warunki umowy, - akceptuje termin związania ofertą - deklaruje formę wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach