Przetargi.pl
Przebudowa wejścia w ramach dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych i wydzielenie serwerowni z sekretariatu w budynku gliwickiego oddziału Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach, mieszczącego się przy ul. Mitręgi 2 w Gliwicach, wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania paliwem gazowym.

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-017 Katowice, ul. Graniczna 29
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6041208 , fax. 32 6041250
  • Data zamieszczenia: 2014-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach
    ul. Graniczna 29 29
    40-017 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 6041208, fax. 32 6041250
    REGON: 00087036200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.oip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: nadzór nad warunkami pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wejścia w ramach dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych i wydzielenie serwerowni z sekretariatu w budynku gliwickiego oddziału Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach, mieszczącego się przy ul. Mitręgi 2 w Gliwicach, wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania paliwem gazowym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą materiałów i montażem urządzeń, obejmujących: dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych wejścia głównego oraz wydzielenia pomieszczenia na serwerownię; dostawę i montaż platformy przyschodowej dla niepełnosprawnych; przebudowa dojścia do budynku; przebudowę i zmianę sposobu użytkowania pomieszczenia poddasza z przeznaczeniem na kotłownię; budowę instalacji c.o. i gazowej w celu podłączenia kotła gazowego wraz z dobudową przewodu spalinowo - powietrznego i wentylacyjnego dla pomieszczenia kotłowni; wykonanie wyłazu dachowego z klatki schodowej i stopni kominiarskich na dachu dla nieruchomości stanowiącej siedzibę gliwickiego oddziału Zamawiającego, mieszczącego się przy ulicy Mitręgi 2 w Gliwicach (działka nr 295 obręb Centrum). 2. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie następowało etapami. 2.1. W pierwszym etapie realizacji przedmiotu zamówienia planuje się: przebudowę chodnika prowadzącego do wejścia głównego przedmiotowego budynku; dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych wejścia głównego, zmianę strefy wejściowej w budynku, wydzielenie pomieszczenia na serwerownię, wykonanie prac poprawiających estetykę miejsc objętych inwestycją do stanu jak przed realizacją prac. 2.2. W drugim etapie realizacji przedmiotu zamówienia planuje się: przebudowę i zmianę sposobu użytkowania pomieszczenia poddasza z przeznaczeniem na kotłownię; budowę instalacji c.o. i gazowej w celu podłączenia kotła gazowego wraz z dobudową przewodu spalinowo-powietrznego i wentylacyjnego dla pomieszczenia kotłowni; wykonanie wyłazu dachowego z klatki schodowej i stopni kominiarskich na dachu. 2.3. W trzecim etapie realizacji przedmiotu zamówienia planuje się: montaż nowych grzejników i ich podłączenie do instalacji c.o.; próbny rozruch instalacji c.o.; odbiór instalacji c.o. wraz z instalacją elektryczną na potrzeby instalacji c.o.; demontaż istniejących grzejników ( po dokonaniu rozruchu instalacji c.o.) Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w dokumentacji budowlano-projektowej, która stanowi załącznik nr 8 do siwz. Powyższy dokument jest podstawą do opracowania ceny ofertowej. Zamawiający informuje, że roboty budowlane wykonywane będą w obiekcie czynnym tj. będą w nim pracować pracownicy gliwickiego oddziału Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach. Zamawiający zastrzega, iż wszystkie prace związane z realizacją niniejszej inwestycji, które dadzą się przewidzieć, a nie zostały wyszczególnione w siwz, Wykonawca winien wykonać w ramach oferowanej ceny ryczałtowej. Oferowana cena ryczałtowa obejmuje wszystkie koszty. Wykonawca pokryje we własnym zakresie koszty dojazdu swoich przedstawicieli do i z miejsca realizacji zadań. 3. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 5. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 6. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5% wynagrodzenia umownego brutto za przedmiot umowy. Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostanie wykluczony z postępowania. 2.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4.Wadium wnoszone w formie poręczeń i lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O O Katowice Nr 52 1010 1212 0013 1313 9120 0000 z dopiskiem: Wadium - Wykonanie prac budowlanych budynku przy ul. Mitręgi 2 w Gliwicach. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli takiego zabezpieczenia żądano). 9. Na pisemny wniosek Zamawiający jest zobowiązany zwrócić wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 11. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzyma wadium również w sytuacji, gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej bez odsetek zgodnie z umową rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/przetargi_oip/04_oip_katowice/04_14_005_insp_nadz_gliw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach