Przetargi.pl
Przebudowa wejścia w ramach dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych i wydzielenia serwerowni z sekretariatu w budynku gliwickiego oddziału Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach, mieszczącego się przy ul. Mitręgi 2 w Gliwicach

Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-017 Katowice, ul. Graniczna 29
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6041208 , fax. 32 6041250
  • Data zamieszczenia: 2014-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach
    ul. Graniczna 29 29
    40-017 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 6041208, fax. 32 6041250
    REGON: 00087036200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.oip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: nadzór nad warunkami pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wejścia w ramach dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych i wydzielenia serwerowni z sekretariatu w budynku gliwickiego oddziału Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach, mieszczącego się przy ul. Mitręgi 2 w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą materiałów i montażem urządzeń, obejmujących: a) dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych wejścia głównego oraz wydzielenie pomieszczenia na serwerownię z pomieszczenia sekretariatu, b) dostawę i montaż platformy przyschodowej dla niepełnosprawnych, c) przebudowę dojścia do budynku (podbudowa zagęszczana warstwami, podkład z chudego betonu, kostka betonowa), d) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, dla nieruchomości stanowiącej siedzibę gliwickiego oddziału Zamawiającego, mieszczącego się przy ulicy Mitręgi 2 w Gliwicach (działka nr 295 obręb Centrum). 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1 obejmuje w szczególności: 2.1. przebudowę chodnika prowadzącego do wejścia głównego przedmiotowego budynku. W ten zakres wchodzi m.in.: a) rozebranie istniejącego chodnika z kostki brukowej, prowadzącego do wejścia głównego, b) ściągnięcie warstwy podbudowy rozebranego chodnika wraz z jej utylizacją, c) odtworzenie konstrukcji, instalacji, urządzeń, obiektów budowlanych i ich części naruszonych lub tymczasowo zdemontowanych/zlikwidowanych - za wiedzą i zgodą Zamawiającego i inspektora nadzoru inwestorskiego, d) zinwentaryzowanie przypadkowo odkrytych instalacji, sieci i urządzeń oraz ich zabezpieczenie, e) wykonanie zagęszczonej warstwami podbudowy odtwarzanego chodnika, f) ułożenie z kostki brukowej, na warstwie chudego betonu, chodnika (prowadzącego do wejścia głównego do budynku) o stałym spadku, z fragmentem wypoziomowanego manewrowego placu - dla poruszających się na wózkach inwalidzkich przed wejściem do budynku - o wymiarach co najmniej 1,5 x 1,5 m poza polem otwierania skrzydła drzwi wejściowych do budynku, g) oznaczenie drzwi w sposób widoczny i zgodny z przepisami, w tym fragmentów przeszkleń, h) uzupełnienie piaskiem spoin między poszczególnymi kostkami betonowymi chodnika, 2.2. zmianę strefy wejściowej w budynku, w tym m.in.: a) zdemontowanie ściany przeszklonej stanowiącej wiatrołap, zabezpieczenie elementów przed zniszczeniem i przekazanie ich Zamawiającemu, b) montaż kurtyny powietrznej nad wejściem do budynku od strony wewnętrznej i jej podłączenie do sieci elektrycznej. Kurtyna powietrzna powinna być szersza niż drzwi, a jej zasięg powinien przekraczać ich wysokość. Kurtyna będzie miała możliwość wyboru biegu jałowego, czasu opóźnienia zamknięcia zaworu z czynnikiem grzewczym, czasu opóźnienia wyłączenia urządzenia lub przejścia na bieg jałowy, c) regulacja kurtyny powietrznej, 2.3. wydzielenie pomieszczenia na serwerownię, w tym m.in.: a) rozbiórka fragmentu schodów, b) utylizacja materiału po rozbiórce schodów, c) wykonanie izolacji przeciwwodnych, d) wykonanie ścianki oporowej i podłogi serwerowni, e) wymurowanie ścian serwerowni, f) wykonanie instalacji elektrycznej na potrzeby pomieszczenia serwerowni, g) dostawa i montaż klimatyzacji serwerowni, h) otynkowanie i pomalowanie ścian serwerowni, i) dostawa i montaż stolarki serwerowni, j) dostawa i montaż platformy przyschodowej przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych, k) wykonanie instalacji do platformy przyschodowej oraz niezbędnych przyłączeń, sprawdzeń i regulacji oraz odbiór platformy przyschodowej, 2.4. wykonanie prac poprawiających estetykę miejsc objętych inwestycją do stanu jak przed realizacją prac, w tym m.in.: a) ukrycie korytek instalacyjnych w bruzdach ściennych, b) zakrycie bruzd w ścianach i odmalowanie tych miejsc farbą w kolorystyce ściany, c) uporządkowanie miejsc, gdzie prowadzone były prace w tym wywiezienie śmieci i gruzu, 2.5. sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, obejmuje w szczególności prace i czynności ujęte w projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarze robót i Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej siwz). 4. Jeśli w siwz lub jej załącznikach pojawia się wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia to oznacza to, że Zamawiający w każdym przypadku dopuszcza rozwiązanie równoważne, pod warunkiem, że będą one spełniały lub będą się charakteryzowały takimi samymi lub lepszymi parametrami/funkcjonalnościami niż wskazane przez Zamawiającego materiały i urządzenia. 5. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 6. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zapewni dostawę materiałów oraz sprzęty i wyposażenie, do miejsca realizacji przedmiotu zamówienia oraz oznaczy miejsce wykonywania robót - zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami. 7. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia robót, aby prowadzone prace nie stanowiły zagrożenia dla osób przebywających wewnątrz budynku. Roboty budowlane prowadzone będą w czynnym budynku. Prace nie mogą wstrzymywać pracy urzędu. Wszelkie wyłączenia poszczególnych pomieszczeń na czas prowadzonych prac powinny zostać wcześniej ustalone z Zamawiającym, a Wykonawca powinien uzyskać pisemną zgodę. 8. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, BHP, ppoż., zasadami sztuki budowlanej oraz w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania urzędu w szczególności zachowując czystość wokół obszaru prac remontowych. 9. Na czas prowadzonych prac Wykonawca wyznaczy ze swojej strony kierownika budowy oraz zapewni stały nadzór nad prowadzonymi przez siebie i podwykonawców pracami przez osobę mogącą pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. 10. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obszarze prowadzonych robót. W ramach tej odpowiedzialności Wykonawca zobowiązany jest m.in. stosować środki ochrony indywidualnej i zbiorowej, zabezpieczyć obszary na których mogą występować zagrożenia oraz stosować sygnalizacje i znaki ostrzegające. 11. Zamawiający zaprasza wszystkich wykonawców do wzięcia udziału w spotkaniu, które odbędzie się w budynku objętym inwestycją, celem zapoznania się z tym budynkiem oraz przedmiotem i zakresem prac w miejscu ich wykonania, w dniu 17.07.2014 r. o godz. 10.00. Wykonawca rezygnujący z uczestnictwa w tym spotkaniu (a składający ofertę do przedmiotowego postępowania) przyjmuje konsekwencje wynikające z tego tytułu (np. braku dodatkowych informacji omówionych na spotkaniu). 12. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z przedmiotem zamówienia opisanym w niniejszej siwz, przedmiotowym budynkiem, dokumentacją projektową, przedmiarem itp., również poprzez uczestnictwo w spotkaniu, o którym mowa w punkcie 11. Nieuwzględnienie jakiejkolwiek pracy lub czynności wymaganej z uwagi na cel inwestycji, poprawność techniczną lub zgodność z przepisami, nie może stanowić podstawy do późniejszego podwyższenia ceny w stosunku do ceny przedstawionej oferty. Cena zawarta w ofercie jest ceną ryczałtową i nie podlega podwyższeniu. 13. Wykonawca powinien przewidzieć i uwzględnić w zaoferowanej cenie realizacji zamówienia wszelkie prace niewykazane w dokumentacji przetargowej (w tym w załączniku nr 10 do siwz, a szczególnie w przedmiarze), a niezbędne do realizacji zamówienia. 14. Jeśli w wyniku planowanych prac zaistnieje konieczność tymczasowego wyłączenia pomieszczenia z użytkowania, Wykonawca winien ustalić z Zamawiającym, jakie pomieszczenie podlega chwilowemu wyłączeniu z użytkowania, na jaki czas i w jakim terminie oraz uzyskać na to zgodę Zamawiającego. W przypadku tymczasowego wyłączenia pomieszczenia z użytkowania należy wziąć pod uwagę inne okoliczności związane z koniecznością ochrony danych i bezpieczeństwa informacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.600,00 zł (słownie: tysiąc sześćset zł), przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Pzp. 3) Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O.Katowice Nr 52 1010 1212 0013 1313 9120 0000 z dopiskiem: Wadium - Przebudowa wejścia do budynku przy ul. Mitręgi 2 w Gliwicach, nr spr. Kt/02D-2211-4/14. 4) Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Zatem nie jest możliwe uiszczenie wadium w gotówce lub poprzez wpłatę gotówkową na konto zamawiającego. Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. 5) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę zgodnie z art. 46 ust. 4 Pzp. 10) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 Pzp, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 11) W przypadku wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie Pzp, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/przetargi_oip/04_oip_katowice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach