Przetargi.pl
Przebudowa wejścia głównego GCR REPTY z uwzględnieniem dostępu dla osób niepełnosprawnych.

SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka ogłasza przetarg

  • Adres: 42-604 Tarnowskie Góry, ul. Śniadeckiego 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3901206 , fax. 032 3901353
  • Data zamieszczenia: 2010-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka
    ul. Śniadeckiego 1 1
    42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3901206, fax. 032 3901353
    REGON: 00029170100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.repty.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa wejścia głównego GCR REPTY z uwzględnieniem dostępu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wejścia głównego GCR Repty z uwzględnieniem dostępu dla osób niepełnosprawnych. Zakres prac: Fragment działki 162/1 należy zabudować przeszklonym systemem aluminiowym w obrysie istniejącego podcienia pawilonu A. Projektowane wejście usytuowane na poziomie 0,00 m tzw. wysokiego parteru ma na celu umożliwienie dostępności do przestrzeni osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, pacjentów przenoszonych na noszach lub łóżkach z chodnika do holu poprzez wiatrołap i recepcję. Należy uwzględnić dostateczne pole manewru oraz przestrzeń odpowiadającą szerokości drzwi automatycznych, które w konsekwencji umożliwią bezkolizyjny transport chorego. Wymaga się aby drzwi wyjściowe oraz drzwi wiatrołapu były automatyczne, rozsuwane, dostosowane do pracy z systemem p-pożarowym. Natomiast w ścianie frontowej podcienia należy zabudować dodatkowe drzwi ewakuacyjne, dwuskrzydłowe o wymiarach 2x 120 cm. Wejście prowadzić będzie poprzez wymagany przepisami przedsionek oddzielony od recepcji systemem aluminiowym. Na podłodze należy ułożyć posadzkę nawiązującą do istniejącej w holu głównym, wykonaną z kamienia naturalnego, uwzględniającą wycieraczkę zewnętrzną i wewnętrzną. Nad wejściem do budynku przewidziano szklane zadaszenie zawieszone na metalowych cięgnach. Zakres zaprojektowanych prac budowlanych obejmuje: demontaż istniejącego wiatrołapu, zabudowie całej powierzchni podcienia ścianą wykonaną w systemie fasad aluminiowych (słupowo - ryglowym) z wypełnieniem szklanym, dzielącą nowo powstałą przestrzeń przegrodą wykonaną także w w/w systemie aluminiowym, przeszklonym. Proponowane rozwiązanie architektoniczne, nie uwzględnia robót ziemnych ze względu na istniejące bezpośrednio pod podcieniem pomieszczenia techniczno - sanitarne posiadające fundamenty i ściany konstrukcyjne. Zaprojektowane rozwiązania nie ingerują w sposób istotny w istniejącą konstrukcję obiektu. Roboty rozpocząć należy od demontażu istniejącego (przeszklonego) wiatrołapu aluminiowego wraz z zerwaniem posadzki i wyrównaniem warstw podkładowych. Demontażowi podlegają instalacje elektryczne wraz z odbiornikami (nagrzewnica, oświetlenie). Przed rozpoczęciem robót budowlanych należy bezwzględnie zabezpieczyć teren budowy na zewnątrz budynku oraz wydzielić szczelnymi ściankami przestrzeń budowy od wewnątrz budynku. Powierzchnia posadzki wejścia wynosi 47 m2. Istniejące płytki ceramiczne, jak i lastryko, należy zerwać wraz z wyrównaniem części podkładowej. Należy wykonać izolację przeciwwilgociową i przeciwwodną zapewniając szczelność pomieszczenia rozdzielni elektrycznej znajdującej się bezpośrednio pod wejściem. Przed ułożeniem posadzki z okładzin kamiennych należy wykonać warstwy wyrównujące. Istniejące ściany i sufit należy pomalować farbą akrylową, kolorem jasno- zielonym i białym w nawiązaniu do istniejącej kolorystyki elewacji pawilonu A. W miejscu istniejącego otworu w elewacji należy zamontować okno aluminiowe (nieotwierane). W ramach robót w zakresie instalacji elektrycznych należy wykonać nowe zasilanie nagrzewnic, lamp oświetleniowych, drzwi automatycznych jak również zamontować nowe oprawy oświetleniowe. Istniejące nawierzchnie asfaltowe należy zerwać wraz z częścią podbudowy zastępując ją nową nawierzchnią z kostki betonowej zachowując wymagane Prawem Budowlanym spady i poziomą przestrzeń manewrową przed wejściem do GCR Repty. Szczegółowy opis robót ujęty jest w dokumentacji budowlanej oraz w przedmiarze robót będących załącznikami do specyfikacji. Warunki dodatkowe: 1. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu, na którym będą realizowane roboty objęte zamówieniem oraz uzyskał wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Osobą odpowiedzialną za organizację i przebieg wizji jest Z-ca Dyrektora ds. Technicznych Maksymilian Hajzer tel. 32/39-01-500 w godz. 8-14. 2. Miejsce prowadzenia robót winno być zabezpieczone przed dostępem osób trzecich i wydzielone od pozostałych części obiektu, będących w użytkowaniu, szczelnymi ściankami. Roboty ogólno- budowlane należy prowadzić w sposób nie zakłócający pracę w GCR Repty. Roboty hałaśliwe prowadzone będą wyłącznie w terminie i w czasie uzgodnionym wcześniej z pracownikiem Działu Technicznego. 3. Szczegółowy harmonogram robót, stanowiący załącznik do umowy, będzie ustalony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy. 4. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia pisemnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót. 5. Od Wykonawcy wymagać się będzie: a) zapewnienia na terenie objętym umową należytego ładu, porządku, przestrzegania zasad BHP i p.poż, przepisów sanitarno - epidemiologicznych w czasie wykonywania robót oraz odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z realizacją robót oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, b) wykonania prac zgodnie z dokumentacją i z materiałów określonych w dokumentacji technicznej, c) przedstawienia wszystkich wymaganych atestów, certyfikatów oraz świadectw ITB materiałów użytych do wykonania zadań, w tym stwierdzających dopuszczenie do stosowania w obiektach służby zdrowia, d) stosowania się do procedur i zasad wynikających z posiadania przez Zamawiającego certyfikatów jakości wg ISO 9001 - ISO 14001 i certyfikatu akredytacyjnego. 6. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na składającym ofertę (art. 30 ust. 5 Pzp). W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 7. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45.00.00.00-7 roboty budowlane 45.11.13.00-1 roboty rozbiórkowe 45.31.00.00-3 roboty instalacyjne elektryczne 45.44.21.00-8 roboty malarskie 45.22.31.00-7 montaż konstrukcji metalowych 45.33.11.00-7 instalowanie centralnego ogrzewania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 3.500,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000r. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski SA O/Bytom nr konta 89 1020 2368 0000 2502 0254 3411 z dopiskiem Wadium GCR/33/ZP/2010. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego w terminie do godz. 11.00 dnia 03.08.2010r. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy dołączyć do oferty w oryginale w sposób umożliwiający jego późniejszy zwrot bez naruszania oferty, a do oferty trwale dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wykonawcy, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 2 pkt 2 Pzp. 7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Pzp. W ofercie należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokonuje zwrotu wadium. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.repty.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach