Urząd Miasta i Gminy w Pilicy ogłasza przetarg
- Adres: 42-436 Pilica, ul. Żarnowiecka 46a
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6735104 , fax. 032 6736081
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Pilicy
ul. Żarnowiecka 46a 46a
42-436 Pilica, woj. śląskie
tel. 032 6735104, fax. 032 6736081
REGON: 00054326100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa uzupełniającej sieci drogowej w Gminie Pilica - etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy uzupełniającej sieci drogowej w Gminie Pilica - etap I. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 8.1 posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 8.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 8.2.1 dysponują: kierownikiem budowy który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, kierownikiem robót branżowych który posiada uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. kierownikiem robót branżowych który posiada uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 8.2.2 wykonali min. 1 robotę budowlaną o wartości co najmniej 2.500.000 zł (brutto) w zakresie budowy, przebudowy lub remontu: jezdni, chodników lub placów o nawierzchni z kostki granitowej łamanej. wykonali min. 1 robotę budowlaną o wartości co najmniej 400.000 zł (brutto) w zakresie budowy, przebudowy lub remontu kanalizacji opadowej (deszczowej, burzowej) lub sanitarnej, wykonali min. 1 robotę budowlaną o wartości co najmniej 300.000 zł (brutto) w zakresie budowy, przebudowy lub remontu sieci niskiego napięcia. 8.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. : 8.3.1 posiadają średni roczny obrót za ostatnie 3 lata co najmniej 3.500.000 zł /brutto/ 8.3.2 posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie co najmniej 500.000 zł 8.3.3 posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min 1.000.000 zł Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w części 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy (zgodnie z treścią załącznika nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) 9.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9.3 Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty zgodnie z cz.6 pkt. 6.9 i 6.10. 9.4 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.5 Sprawozdanie finansowe (dla potrzeb niniejszego postępowania - wystarczy dołączyć do oferty rachunek zysków i strat), a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty (dla potrzeb niniejszego postępowania - wystarczy dołączyć do oferty zeznanie o wysokości osiągniętego dochodu w roku podatkowym PIT) - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 9.6 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Jeżeli w w/w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 9.7 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane. Należy załączyć kserokopie uprawnień budowlanych i zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z aktualnym terminem ważności oraz dokumenty potwierdzające odbycie co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych. Zamawiający uzna uprawnienia równoważne, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów. 9.8 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. 9.9 Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.10 Polisę, a w przypadku jej braku innny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9.11 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.2. i 9.4, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9.12 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie powyższym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.13 Dokumenty określone w pkt 9.11. lub 9.12. winny być złożone w formie oryginału lub kopii, wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 9.14 W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione w pkt 9.1, 9.2, 9.4 winny być przedłożone przez każdego wykonawcę; dokumenty wymienione w pkt 9.3 winny być przedłożone w imieniu wszystkich wykonawców. 9.15 Warunki wymagane od wykonawców składających wspólną ofertę zostaną spełnione, jeśli dokumenty wymienione w pkt. 9.5, 9.6, 9.8, 9.9 i 9.10 potwierdzą łącznie ich spełnienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pilica.bip.jur.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27