Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Polnej w Rudyszwałdzie

Gmina Krzyżanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-450 Krzyżanowice, ul. Główna 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 4194051, 4194050 , fax. (032) 4194234
  • Data zamieszczenia: 2013-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzyżanowice
    ul. Główna 5
    47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie
    tel. (032) 4194051, 4194050, fax. (032) 4194234
    REGON: 27625844000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Polnej w Rudyszwałdzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: Przebudowa ulicy Polnej w Rudyszwałdzie, w tym wykonanie wszystkich prac opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania.
    Zadanie obejmuje przebudowę odcinków II i III ul. Polnej w Rudyszwałdzie, w zakresie:
    - rozbiórka krawężników, nawierzchni z kostki z kostki kamiennej oraz istniejącego rurociągu o śr.60 cm i zabudowanie nowego z rur PCV śr.160 mm,
    - zabudowanie studni rewizyjnych śr.1000 i 1200 mm i ściekowych śr.500 mm z osadnikiem oraz wykonanie drenażu francuskiego,
    - remont nawierzchni drogowej, poprzez wymianę podbudowy i wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej gr. 4 cm warstwa wiążąca i 4 cm warstwa ścieralna,
    - ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na wjazdach do posesji,
    - czyszczenie rowu z wyprofilowaniem dna i skarp oraz wzmocnienie płytami prefabrykowanymi.
    2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
    a) roboty przygotowawcze; roboty rozbiórkowe i ziemne; roboty w zakresie wykonywania różnych nawierzchni; wykonanie elementów odwodnienia;
    b) organizację budowy, obejmującą:
    - organizację zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    - odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich,
    - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: usunięcie gruzu i odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowanie - Wykonawca ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami, jako warunek dokonania odbioru realizowanego Zamówienia,
    - odtworzenie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót.
    3. W zakresie wykonania zamówienia publicznego Wykonawca winien ująć wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do jego zrealizowania, odebrania i użytkowania wynikające z uzgodnień i obowiązujących przepisów prawa polskiego m. in.: zabezpieczyć geodezyjną obsługę inwestycji (m.in. geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie przed rozpoczęciem robót tak aby wszelkie prace prowadzone były w obrębie pasa drogowego i nie wchodziły w tereny osób trzecich, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz innych czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia); wykonać wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy (czynności związanych z BHP i BRD); wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokonać wszelkich uzgodnień, konsultacji, nadzorów; czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia oraz oddania do użytkowania zadania.
    4. Warunki wykonawstwa:
    a) wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z otrzymanymi materiałami w szczególności dotrzymać warunków uzgodnień dokumentacji, wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami w tym przepisami prawa budowlanego i przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia oraz w uzgodnieniu z zamawiającym;
    b) kierowanie robotami sprawowane będzie przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane i należących do właściwej izby samorządu zawodowego. Zmiana osób pełniących funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego;
    c) zastosowane materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
    d) usunięcie wszelkich szkód oraz pokrycie strat, które mogą zaistnieć w trakcie wykonawstwa oraz przywrócenie do stanu pierwotnego terenów czasowo zajętych w związku z wykonywaniem robót oraz uporządkowanie terenów w pobliżu terenu budowy.
    5. Dokumenty opisujące prace niezbędne do wykonania zamówienia dostarczone przez Zamawiającego:
    a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Zał. Nr I,
    b) Przedmiar robót - Zał. Nr II
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    Przystępując do przetargu każdy z wykonawców zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złoty). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krzyzanowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach