Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Okrężnej w Przewornie prowadzącej do strefy aktywności gospodarczej

Gmina Przeworno ogłasza przetarg

  • Adres: 57-130 Przeworno, ul. Kolejowa 4a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8102052, 8101311 , fax. 074 8102002
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przeworno
    ul. Kolejowa 4a 4a
    57-130 Przeworno, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8102052, 8101311, fax. 074 8102002
    REGON: 00053927100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeworno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Okrężnej w Przewornie prowadzącej do strefy aktywności gospodarczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Okrężnej w Przewornie prowadzącej do strefy aktywności gospodarczej na terenie powiatu Strzelin na ciąg pieszo-jezdny wraz z przebudową zjazdów oraz częściową przebudową infrastruktury branży telekomunikacyjnej i wykonaniem na całym przebudowywanym odcinku kanalizacji sanitarnej. Przebudowę jezdni, budowę kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, przepustu drogowego oraz zjazdów do przyległych posesji zaprojektowani w obrębie istniejących granic pasa drogowego. 2.Zakres zamówienia: a) branża drogowa: - rozebranie przepustu rurowego betonowego o śr. 60 cm - wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych - 1866,39 m3 - wykonanie nasypów z zagęszczeniem - 305,10 m3 - wykonanie studzienek ściekowych z osadnikiem - 6 szt. - wykonanie studzienek rewizyjnych z kręgów żelbetowych o śr. 100 cm - 6 szt. - wykonanie przepustu żelbetowego o śr. 80 cm długości 10 m z żelbetowymi ściankami czołowymi na wlocie i wylocie - wykonanie kanałów rurowych z rur PCV o śr. 20 cm, długości 139,34 m - wykonanie kanałów rurowych z rur PCV o śr. 15 cm , długości 21,60 m - przepust, kanały rurowe należy wykonać na podłożu z materiału sypkiego grubości 10 cm i szerokości średniej 50 cm - przepust, kanały rurowe należy zasypać piaskiem stabilizowanym cementem na średnią miąższość 80 cm - wykonanie koryta na głębokość 5 cm na powierzchni 3894,78 m2 - wykonanie warstwy odcinającej grubości 15 cm z materiału kamiennego 0/31,5 na powierzchni 3894,78 m2 - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 na powierzchni 3633,73 m2 - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/20 grubości 7 cm na powierzchni 3266,40 m2 - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/12,8 grubości 5 cm na powierzchni jw. - wykonanie skropień międzywarstwowych emulsją asfaltową zgodnie z kosztorysem ofertowym - wykonanie ław betonowych z oporem z betonu B-15 - 92,63 m3 - wykonanie krawężników betonowych 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej 1323,26 m - wykonanie plantowania skarp, nasypów i poboczy - 1656,60 m2 - wykonanie oznakowania pionowego 4 szt. b)branża teletechniczna: usunięcie kolizji istniejącej sieci telekomunikacyjnej z projektowaną infrastrukturą drogową: - przebudowa odcinka telekomunikacyjnej kanalizacji kablowej od studni Al/1/4 do studni Al/1/2, - zabezpieczenie kabla XzTKMXpwFtLx50x4x0,8 rurą osłonową dwudzielną A110 PS, - przebudowa istniejącej kanalizacji kablowej za pomocą rur osłonowych dwudzielnych A120 PS bez wyłączania biegnącego w kanalizacji kabla kanałowego, - regulacja wysokości istniejących studni kablowych, c) branża sanitarna: - roboty ziemne i rozbiórkowe, - budowa kanałów zbiorczych DN 200 PE - budowa kanałów bocznych (przykanaliki) DN 150 PCV, - montaż studzienek rewizyjnych DN 1000 mm przelotowych i połączeniowych, - próby szczelności - obsługa geodezyjna całości inwestycji Całość prac należy zrealizować na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę DROMA Jerzy Matczak, ul.Rodzinna 22/7, 57-300 Kłodzko.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 24 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.1.1.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Na potwierdzenie spełniania tego warunku w ofercie należy przedłożyć: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 2) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 1.1.2.dysponują odpowiednim doświadczeniem zawodowym 1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał min. dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. roboty drogowe o wartości min. 500.000 zł brutto każda. 2) Na potwierdzenie spełniania tego warunku, w ofercie należy przedstawić informację o doświadczeniu Wykonawcy - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające wykonanie wykazanych robót z należytą starannością. 1.1.3.dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem 1) Wykonawca musi dysponować min. 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w drogownictwie, związanych z przedmiotem zamówienia 2) Na potwierdzenie spełniania tego warunku wraz z ofertą należy przedłożyć: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; c) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 1.2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. VI, Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. 1.2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ. 1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.7.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej SIWZ 1.8.Dokumenty stwierdzające uprawnienia osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.9.Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.10.Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodnie z treścią załącznika nr 5 - Doświadczenie, do niniejszej SIWZ. 1.11.Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością. 2.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 3.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188 poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przeworno.pl w zakładce przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach