Przetargi.pl
USŁUGI DOZORU CAŁODOBOWEGO OBIEKTU PRZY UL. OGRODOWEJ 2A W WAŁBRZYCHU - SIEDZIBY OŚRODKA INTERWENCJI KRYZYSOWEJ I SPECJALISTYCZNEGO OŚRODKA WSPARCIA DLA OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-303 Wałbrzych, ul. Limanowskiego 9
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6666300 , fax. 074 6666301
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wałbrzychu
    ul. Limanowskiego 9 9
    58-303 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6666300, fax. 074 6666301
    REGON: 89072374600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI DOZORU CAŁODOBOWEGO OBIEKTU PRZY UL. OGRODOWEJ 2A W WAŁBRZYCHU - SIEDZIBY OŚRODKA INTERWENCJI KRYZYSOWEJ I SPECJALISTYCZNEGO OŚRODKA WSPARCIA DLA OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług dozorowania i ochrony obiektu , w tym: 1/ Prowadzenie ochrony obiektów z należytą starannością , sprawdzanie stanu zamknięć, zabezpieczeń , plomb itp. 2/ Zgłaszanie Zamawiającemu usterek i naruszeń w zabezpieczeniach obiektów i pomieszczeń. 3/ Informowanie o zauważonych awariach, pożarach, włamaniach czy innych nieprawidłowościach zwierzchnikom i kierownictwu Ośrodka oraz odpowiednim organom (Policji, Straży Pożarnej itp.). 4/ Ujawnianie faktów kradzieży i niszczenia mienia chronionego , zatrzymywanie sprawców, powiadamianie właściwych organów oraz Zamawiającego o stwierdzonych przestępstwach. 5/ Poniesienia kosztów zużycia mediów - energii elektrycznej, wody, telefonów. 6/ Całodobowy dozór i ochrona mienia obiektu wraz z pomieszczeniami: biurowymi, pomocniczymi, stołówką i pralnią, sanitariatami oraz urządzeniami technicznymi, a także wyposażenia pomieszczeń (meble, sprzęt komputerowy i inne). 7/ Dokonywanie w porze popołudniowej i nocnej obchodów pięter w celu sprawdzenia zabezpieczeń (zamknięcia pomieszczeń, okien, wyłączenie oświetlenia i urządzeń elektrycznych). 8/ Dokonywanie obchodu wewnątrz i na zewnątrz obiektu. 9/ Zamykanie budynku w godzinach od 2200 do 600 w dni robocze i cały czas w dni wolne od pracy. 10/ Zabezpieczanie drzwi i kluczy od wyjścia ewakuacyjnego. 11/ Wzywania do natychmiastowego opuszczenia budynku osób postronnych, w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionym. 12/ Kierowanie w godzinach urzędowania interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych. 13/ Zwracanie uwagi oraz reagowanie na nieuprawnione osoby wchodzące na zaplecze budynku, 14/ Przyjmowanie kluczy od pracowników po godzinach pracy Ośrodka i wydawanie kluczy do pomieszczeń tylko osobom upoważnionym oraz prowadzenie rejestru osób przebywających w obiekcie. 15/ Dbanie o czystość najbliższego otoczenia budynku (zamiatanie, odśnieżanie, usuwanie śliskości) oraz potwierdzanie tych prac w prowadzonym dzienniku. 16/ Usuwanie śniegu z parkingu i terenu przed budynkiem w sytuacji intensywnych opadów. Uwaga: Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga aby usługi objęte zamówieniem były wykonane siłami własnymi Wykonawcy, bez zatrudniania podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. Art. 24 PZP oraz spełniają następujące wymagania: 5) wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzy zadania o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. polegające na dozorowaniu lub ochronie obiektu użyteczności publicznej; 6) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej usług ochrony mienia i osób, o wartości nie mniejszej niż : 1 000 000 000,- zł, 7) wniosą wadium przetargowe. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie w trybie art. 22 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku przedsiębiorstw zorganizowanych w formie spółki cywilnej, każdy ze wspólników zobowiązany jest dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku, gdy informacje przedstawione w rejestrze lub wypisie stracą ważność z powodu uchwalenia stosownych uchwał wspólników, bądź akcjonariuszy, a zmiany te nie zostały jeszcze umieszczone w rejestrze, należy dołączyć do oferty kopie ww. uchwał; 3) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech zadań o zakresie i charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, tj. polegających na dozorowaniu lub ochronie obiektu użyteczności publicznej; Fakt wykonania ww. usług musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających, bądź innymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie; 4) Polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej usług dozoru lub ochrony, o wartości nie mniejszej niż : 1 000 000 000,- zł; 5) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach