Przetargi.pl
Usługi ochrony mienia

Nadleśnictwo Ruszów ogłasza przetarg

  • Adres: 59-950 Ruszów, ul. Leśna 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7714339 , fax. 75 7714468
  • Data zamieszczenia: 2014-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ruszów
    ul. Leśna 2 2
    59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7714339, fax. 75 7714468
    REGON: 93102406600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ruszow.wroclaw.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi ochrony mienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca: W zakresie ochrony mienia: 1. Jednoosobowa ochrona zaplecza magazynowo - warsztatowego położonego w Ruszowie przy ul. Koszarowej 2: - w dni robocze od godziny 1600 do godziny 700, - w dni wolne od pracy, święta przez 24 godziny na dobę, obejmującą: ochronę obiektów, sprzętu, urządzeń oraz terenu przed dostępem osób nieuprawnionych, poprzez ciągłe monitorowanie terenu, w tym: przeprowadzanie kontroli pomieszczeń i otoczenia nie rzadziej niż co 1 godzinę. 2. Otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej na teren objęty ochroną. 3. W przypadku stwierdzenia zagrożeń zaistniałych na terenie objętym ochroną natychmiastowe zawiadomienie Zamawiającego oraz policji, a w razie potrzeby - straży pożarnej i pogotowia ratunkowego. 4. Włączanie i wyłączanie oświetlenia terenu objętego ochroną. 5. Ochrona całości mienia Zamawiającego znajdującego się na terenie objętym ochroną przed kradzieżą, zniszczeniem, uszkodzeniem, pożarem i innymi zdarzeniami losowymi. 6. Postępowanie zgodnie z instrukcją p.poż. i bhp oraz zasadami postępowania w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa życia ludzi. 7. Ochrona obiektów i terenu przed dostępem osób nieuprawnionych. 8. Zapewnienie porządku i spokoju na terenie chronionym. 9. Sporządzanie pisemnego meldunku w Książce zdarzeń stałego dyżuru przed zakończeniem dyżuru. 10. Wykonawca jest zobowiązany do patrolowania terenu objętego przedmiotem zamówienia. W zakresie utrzymania porządku na terenie objętym ochroną. 11. Utrzymanie porządku w kotłowni oraz pozostałych pomieszczeniach sąsiadujących, w tym codzienne wynoszenie pozostałości po spalaniu z kotła centralnego ogrzewania poza pomieszczenie kotłowni. 12. Przez sprzątanie w/w pomieszczeń należy rozumieć działania mające na celu utrzymanie ciągłej czystości i porządku. 13. Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń odbywać się będzie w czasie pełnienia ochrony. 14. Wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania odbywać się będzie przy użyciu środków czystości oraz niezbędnego sprzętu, do zapewnienia których zobowiązany jest Wykonawca, przy czym środki chemiczne używane przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być biologicznie neutralne oraz posiadać wymagane przepisami atesty. 15. Wszystkie zastosowane środki czyszczące muszą być przeznaczone do powierzchni, do czyszczenia której będą zastosowane. Do obowiązków Wykonawcy przedmiotu zamówienia należy również: 16. Palenie w kotle c.o. (100 kW typu Atmos), ogrzewającym pomieszczenia biurowo- administracyjne opałem (drewnem) dostarczanym przez Zamawiającego w okresie określonym przez Zamawiającego. 17. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania temperatury w ogrzewanych pomieszczeniach w wysokości nie mniejszej niż 15oC. 18. Bezpośrednio po pocięciu przywiezionego przez Zamawiającego drewna opałowego Wykonawca jest zobowiązany do jego uporządkowania, połupania oraz poukładania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w terminie do 7 dni od daty pocięcia. Łupaniu podlega całość przywiezionego i pociętego opału. 19. Bezzwłoczne informowanie osób wyznaczonych do kontaktu, ze strony Zamawiającego, w przypadku zauważenia sytuacji mogących spowodować szkody w mieniu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do: 20. Przedłożenia do akceptacji imiennego wykazu osób wykonujących przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące bezpośrednio w wykonywaniu usługi nie były karane. 21. Zapewnienia odpowiedniej ilość osób do wykonania przedmiotu zamówienia. 22. Zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 23. Prowadzenia książki dyżurów, do której osoby sprawujące bezpośrednią ochronę zobowiązane są do wpisywania wszelkich spostrzeżeń, uwag oraz istotnych wydarzeń związanych ze sprawowaniem ochrony, a także wykonanych połączeń telefonicznych. 24. Składania do pierwszego dnia roboczego po upływie miesiąca, w którym była wykonywana usługa (lub na każde żądanie Zamawiającego), książki dyżurów prowadzonej w miesiącu poprzedzającym. 25. Zgłaszania usterek, awarii oraz wszelkich nieprawidłowości zauważonych podczas wykonywania usługi. 26. Ścisłej współpracy z pracownikiem Zamawiającego odpowiedzialnym za realizację przedmiotu zamówienia. 27. Zapewnienia nadzoru i kontroli kierowniczej nad pracownikami wykonującymi przedmiot zamówienia. 28. Utrzymania czystości i porządku na terenie objętym ochroną. 29. W przypadku stwierdzenia faktu kradzieży z włamaniem - zawiadomienia Zamawiającego. 30. Przeprowadzenia wspólnie z Zamawiającym wstępnego dochodzenia oraz inwentaryzacji pokradzieżowej. 31. Zapewnienia jednolitego umundurowania pracownikom wykonującym usługę będącą przedmiotem zamówienia. 32. Świadczenia wszystkich usług będących przedmiotem zamówienia przy zapewnieniu osobom wykonującym własnej odzieży roboczej, środków, sprzętu, urządzeń oraz innych elementów niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 33. Zorganizowania stanowisk pracy i przeszkolenia osób zatrudnionych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. 34. Dobrania środków wykorzystywanych przy realizacji przedmiotu zamówienia w taki sposób, aby nie uszkodziły mienia Zamawiającego. 35. Używania środków chemicznych i materiałów wykorzystywanych przy realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z przeznaczeniem i instrukcją producenta. 36. Zagwarantowania w sytuacjach wymagających szybkiej interwencji zarówno w dni robocze, jak i wolne, wykonania przedmiotu zamówienia. 37. Codziennego informowania Zamawiającego o wszelkich zauważonych usterkach i uszkodzeniach w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia. 38. Odsunięcia, na żądanie Zamawiającego, od wykonywania przedmiotu zamówienia osób, które według Zamawiającego nie wykonują należycie przedmiotu zamówienia. 39. Zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących działalności Zamawiającego, obejmujących między innymi: systemu zabezpieczeń, przedmiotów i urządzeń znajdujących się w pomieszczeniach Zamawiającego oraz pozostawienia w stanie nienaruszonym wszelkich materiałów, z którymi mógł się zetknąć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 40. Złożenia, przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu zamówienia, przez osoby, które będą wykonywać przedmiot zamówienia, oświadczenia o zachowaniu tajemnicy. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia tego oświadczenia przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia. Obowiązek zachowania tajemnicy spoczywa na Wykonawcy oraz osobach wykonujących przedmiot zamówienia bezterminowo. 41. Ponoszenia wobec Zamawiającego odpowiedzialności cywilnej za wszelkie szkody osobiste i majątkowe wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia. 42. Pokrycia roszczeń w przypadku wystąpienia przez osoby trzecie z roszczeniami wobec Zamawiającego związanymi z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu zamówienia. 43. Ponoszenia odpowiedzialności za skutki działań osób wykonujących w imieniu Wykonawcy usługi będące przedmiotem zamówienia. 44. Ponoszenia odpowiedzialności za szkody wynikłe w wyniku niewłaściwego realizowania przedmiotu zamówienia. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie socjalne w miejscu wykonywania usługi oraz możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości i porządku w udostępnionym przez Zamawiającego pomieszczeniu socjalnym oraz terenu wokół niego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ciągłego nadzoru nad prawidłowością wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do używania własnych urządzeń i sprzętu wykorzystywanych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wszystkie środki zastosowane przez Wykonawcę oraz przeznaczone do użytku Zamawiającego podlegają wcześniejszemu uzgodnieniu i akceptacji przez Zamawiającego. Osoby wykonujące przedmiot zamówienia powinny posiadać aktualne przeszkolenie w zakresie bhp oraz ochrony p.poż. Zabrania się osobom wykonujący przedmiot zamówienia wprowadzania na teren objęty ochroną osób postronnych oraz członków rodziny. Wykonawca i osoby wyznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązane są do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem usługi sprzątania. Wszystkie prace dodatkowe wykonywane będą w okresie pełnienia usługi ochrony mienia. Orientacyjna ilość godzin usługi ochrony mienia - do 7000 godzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983411408
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1200,00 złotych (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych). 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. Bolesławiec Nr 51 1020 2137 0000 9202 0101 5841 z dopiskiem: Wadium - 44/2710/14 - Ochrona 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej oraz w formie poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w pkt. 3.5, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego (sekretariat - pokój nr 20), a kopię załączyć do oferty. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, który w określonym terminie nie złożył wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. XI SIWZ lub pełnomocnictw, i w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego nie złoży ich w wyznaczonym terminie, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 14. W przypadku wniesienia wadium w walucie innej niż PLN, przeliczenie wartości wadium na PLN nastąpi wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ruszow/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach