Gmina Wądroże Wielkie ogłasza przetarg
- Adres: 59-430 Wądroże Wielkie, Wądroże Wielkie 64
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8874323 , fax. 076 8874325
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wądroże Wielkie
Wądroże Wielkie 64 64
59-430 Wądroże Wielkie, woj. dolnośląskie
tel. 076 8874323, fax. 076 8874325
REGON: 00054843600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KREDYT W KWOCIE DO 900 000 ZŁ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wybór banku, który udzieli długoterminowego kredytu bankowego. Planowana wysokość kredytu w kwocie do 900 000 PLN. Warunki, które winny znaleźć się w umowie kredytowej: - kredyt do wysokości do 900 000 PLN; - spłata kredytu ratalnie zgodnie z przedstawionym harmonogramem - załącznik nr 6 do SIWZ; - spłata odsetek w ratach miesięcznych, każdego ostatniego dnia miesiąca; - odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanego kredytu; - kredytobiorca zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z przyczyn o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w niniejszym postępowaniu według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez nich dokumentów i oświadczeń, określonych w SIWZ. W przypadku stwierdzenia braku któregoś ww. dokumentów w ofercie danego Wykonawcy zostanie on telefonicznie powiadomiony o tym fakcie i pisemnie wezwany do uzupełnienia oferty (faksem na nr podany przez Wykonawcę, a następnie pocztą). Wezwanie do uzupełnienia dokumentów nie wstrzymuje procesu oceny pozostałych ofert. Do czasu uzupełnienia dokumentów oferta Wykonawcy wezwanego do uzupełnienia będzie wyłączona z oceny i traktowana jako odrzucona. Uzupełnienie dokumentów winno nastąpić na piśmie. Dokument w formie oryginalnej (lub poświadczony za zgodność z oryginałem) winien być dostarczony osobiście do siedziby Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty, przy czym w celu przyśpieszenia działań w postępowaniu Zamawiający dopuszcza uzupełnienie oferty kopią dokumentu za pośrednictwem faksu na nr 0(76)887-43-25 lub w formie elektronicznej w formacie PDF na adres arek.cielecki@wadrozewielkie.pl do czasu otrzymania oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność. Brak reakcji ze strony Wykonawcy wezwanego do uzupełnienia w przeciągu 3 dni kalendarzowych od dnia przesłania informacji w tej sprawie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedstawia następujące dokumenty: 1) oświadczenie z użyciem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru w celu potwierdzenia posiadanych uprawnień do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wadrozewielkie.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-27 - BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY ZAWONIA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY ZAWONIA
Dodano: 2016-07-21 - Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Polkowickiego oraz jego jednostek organizacyjnych, powiatowych służb, inspekcji i straży w okresie od 01.09.2016 r. do 31.08.2020 r. (4 lata)
Dodano: 2016-06-22 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Stronie Śląskie w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2017 r.
Dodano: 2016-06-20 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-06-17 - Bankowa obsługa budżetu Powiatu Milickiego w latach 2016-2021 66.11.00.00 - 4 Usługi bankowe
Dodano: 2016-06-09 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Jedlina-Zdrój, w tym również jednostek budżetowych Gminy
Dodano: 2016-05-23 - Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Czarny Bór oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-05-04 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Górowskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu przez okres 4 lat oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w latach 2016-2020
Dodano: 2016-04-22 - Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 459.000,00 zł
Dodano: 2016-04-06