Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Stronie Śląskie w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2017 r.

Gmina Stronie Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-550 Stronie Śląskie, ul. Kościuszki 55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8117719 , fax. 74 811 77 32
  • Data zamieszczenia: 2016-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stronie Śląskie
    ul. Kościuszki 55 55
    57-550 Stronie Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8117719, fax. 74 811 77 32
    REGON: 89071816500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stronie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Stronie Śląskie w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia. 2.1 Przedmiotem zamówienia jest wybór banku na okres 1 roku (od 01.07.2016 r. do 30.06.2017 r.) do prowadzenia kompleksowej obsługi bankowej budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Stronie Śląskie : Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Westerplatte w Stroniu Śląskim, Zespół Szkół Samorządowych w Stroniu Śląskim, Ośrodek Pomocy Społecznej w Stroniu Śląskim, Przedszkole Miejskie im. Jana Pawła II w Stroniu Śląskim, Żłobek Miejski w Stroniu Śląskim, Centrum Edukacji, Turystyki i Kultury w Stroniu Śląskim. 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.2.1 Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących budżetu gminy, rachunków lokat terminowych, w tym lokat over night, rachunków pomocniczych, rachunków funduszy specjalnych, rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy krajowych i Unii Europejskiej, wirtualnych rachunków w powiązaniu z rachunkiem do rozliczania opłat związanych z realizacją ustawy z dnia 19.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, wirtualnych rachunków bankowych w powiązaniu z rachunkiem budżetu gminy (podatki gminne), rachunku Urzędu Miejskiego w Stroniu Śląskim do rozliczeń płac i pochodnych od płac. 2.2.2 Wykonawca zobowiązany będzie do: - otwarcia i prowadzenia ok.23 rachunków gminnych jednostek organizacyjnych, - realizacji poleceń przelewu, - obsługi płatności masowych, - obsługi wpłat i wypłat gotówkowych, - sporządzania wyciągów bankowych wraz z dokumentami źródłowymi dla poszczególnych rachunków z ustaleniem salda na każdy dzień roboczy oraz zapewnienia możliwość ich drukowania przez użytkownika ze stacji roboczej, - oprocentowania środków gromadzonych na rachunkach bankowych, - prowadzenia Punktu Kasowego w siedzibie Urzędu Miejskiego w Stroniu Śląskim, - otwarcia dodatkowego rachunku nie później niż następnego dnia od złożenia wniosku, - zapewnienia elektronicznego systemu obsługi bankowej (instalacja i obsługa systemu, przeszkolenie pracowników, integracja z oprogramowaniem księgowym używanym w Gminie Stronie Śląskie - oprogramowanie używane w gminie to produkt firmy Systemy Komputerowe RADIX ul. Piastowska 33 80-332 Gdańsk). Miejscem wykonywania zamówienia są siedziby jednostek budżetowych. 2.2.3. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji bankowych za : - opłat od wpłat gotówkowych dokonywanych na rzecz gminy i jej jednostek organizacyjnych przez płatników podatków, opłat lokalnych i nnnych, - wpłaty i wypłaty gotówki przez zamawiającego i jednostki organizacyjne, - sporządzanie wyciągów bankowych oraz wtórników do wyciągów bankowych, - dokonywanie wszystkich przelewów wewnątrz bankowych, - wydawanie druków czeków gotówkowych, - opłat za potwierdzenie salda na rachunkach, - wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych, - prowadzenie bankowości w systemie elektronicznym. 2.2.4 Wykonawca zapewni odpłatną realizację nieuwzględnionych w specyfikacji czynności i zleceń wynikających z działalności Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi go tabelami opłat i prowizji . 2.2.5 Wykonawca zawrze umowy indywidualne na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi gminy. 2.2.6 Wykonawca umożliwi korzystanie przez gminę i jednostki organizacyjne gminy ze środków wpływających na rachunki bankowe w czasie rzeczywistym, w tym samym dniu bez dodatkowych opłat. 2.2.7 Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Opłata za prowadzenie rachunku bankowego (w zł/miesiąc)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.stronie.dolnyslask.pl w zakładce Ogłoszenia i komunikaty => Przetargi=> inne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach