Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Mostowej w mieście Chorzele

Gmina Chorzele ogłasza przetarg

  • Adres: 06-330 Chorzele, ul. Stanisława Komosińskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7515161 , fax. 29 7515686
  • Data zamieszczenia: 2012-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chorzele
    ul. Stanisława Komosińskiego 1 1
    06-330 Chorzele, woj. mazowieckie
    tel. 29 7515161, fax. 29 7515686
    REGON: 55066788200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachorzele.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Mostowej w mieście Chorzele
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej dojazdowej - ul. Mostowa - od km 0+000,00 tj. od skrzyżowania z ul. 1-go Maja do km 0+259,63 - krawędź kładki dla pieszych nad rzeką Orzyc. Przy czym początek robót w zakresie nawierzchni jezdni ul. Mostowej przyjęto w km 0+004,90. 2) Zakres zamówienia obejmuje : a) przebudowę konstrukcji istniejącej nawierzchni jezdni do szerokości 3,50-5,00 m; b) wymianę nawierzchni ciągów pieszych; c) budowę zatok postojowych; d) wykonanie zjazdów na przyległe działki; e) korektę odwodnienia pasa drogowego; f) zagospodarowanie terenów zieleni w połączeniu z ciągami pieszymi. 3) Przebudowa ulicy Mostowej przewiduje wykonanie: a) odcinek od km 0+004,90 do km 0+182,39 - przekroju ulicznego z jezdnią szerokości 5,00 m z kostki brukowej, ograniczoną po obu stronach ściekami z płyt lub kostki brukowej (ścieki mieszczącą się w szerokości jezdni). Po obu stronach jezdni zaprojektowano chodniki szerokości 1,50-2,20. Po prawej stronie wprowadza się zatokę parkingową na 18 stanowisk równoległych do jezdni o szerokości 2,50 m (długość stanowiska 6,00 m). Na długości zatoki parkingowej przewidziano na granicy z chodnikiem ustawienie słupków żeliwnych przeszkodowych posadowionych na stałe. b) odcinek od km 0+182,39 do km 0+243,95 - przyjęto jako ciąg pieszo-jezdny o przekroju ulicznym z jezdnią szerokości 3,50 m. Po prawej stronie projektuje się zatokę parkingową na 11 stanowisk prostopadłych do jezdni o szerokości 2,50 m, ( dla inwalidów 3,60 m), długość stanowisk 5,00 m. Po lewej stronie przyjęto chodnik najazdowy przystający do jezdni szerokości 2,00-3,00 m, natomiast po prawej stronie chodnik szerokości 1,50 m przystający do zatoki parkingowej. c) odcinek od km 0+243,95 do km 0+259,63 (dojście do kładki dla pieszych) przyjęto jako ciąg pieszy o zmiennej szerokości 1,80-3,50 m . Konstrukcję nawierzchni jezdni przyjęto dla gruntów podłoża o nośności G1,G2 oraz na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 43 poz. 430 z 1999 r. ). 4) Projektowana konstrukcja nawierzchni: a) jezdnia ulicy na istniejącej podbudowie od km 0+004,90 do km 0+182,39: - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej (kolor zróżnicowany dla każdej powierzchni); - podsypka cementowo-piaskowa o grubości warstwy 3-5 cm; b) odbudowa jezdni po przekopach: - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej (kolor zróżnicowany dla każdej powierzchni); - podsypka cementowo-piaskowa o grubości warstwy 5 cm; - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 o uziarnieniu ciągłym, grubość warstwy 20 cm; - warstwa wzmacniająca (technologiczna) grubości 10 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5N/mm?, w betoniarce. c) ciągi piesze: - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm; - podsypka cem-piaskowa o grubości warstwy 5 cm; - warstwa wzmacniająca (technologiczna) grubości 10 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5N/mm?, w betoniarce. Na odcinku od km 0+025,63 do km 0+182,39, dla chodnika po lewej stronie przyjęto grubość warstwy wzmacniającej 15 cm (ze względu na możliwość przypadkowego najazdu pojazdów), d) nawierzchnia jezdni ulicy od skrzyżowania z ul. Rudą do kładki, zjazdów, zatoki postojowej i parkingowej, ciągu pieszego najazdowego: - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm; - podsypka cem.-piaskowa o grubości warstwy 5 cm; - podbudowa z kruszywa łamanego 0|31,5 o uziarnieniu ciągłym, grubość warstwy 15 cm; - warstwa wzmacniająca (technologiczna) grubości 10 cm z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5N|mm?, w betoniarce. Od strony posesji i terenu zielonego, jezdnię zjazdów, należy zabezpieczyć opornikiem wtopionym typu lekkiego (12X25) posadowionym na ławie betonowej z oporem z betonu C8|10. Kolory kostki na nawierzchnie poszczególnych elementów pasa drogowego ulicy wykonawca winien uzgodnić z Inwestorem. 5) Przyłącza kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z pasa drogowego ul. Mostowej. a) przyłącza od studzienek ściekowych wykonać z rur litych PVC-U SADR34 SN8 o średnicy 200 mm. Maksymalna długość rur PVC-U 3,0 m. Przyłącze od projektowa-nej studni połączeniowej do studni na istniejącym kanale wykonać z rur jak wyżej lecz o średnicy 250 mm. b) Studzienkę połączeniową projektowaną o średnicy 1,0 m wykonać wg. KB 4-4.12.1.6. Studzienkę przykryć płytą żelbetową z włazem żeliwnym okrągłym typu ciężkiego wg. PN-|H-74051-2 klasy C 250 wypełnionego betonem o wysokości kor-pusu 115 mm. Studzienki ściekowe wykonać z rury betonowej |WIPRO| o średnicy 300 mm osadzonej na podbudowie betonowej z betonu B20 o wysokości 15 cm zgodnie z załączonym rysunkiem. c) Zestawienie długości sieci. - średnica rury: 200 mm, materiał: PVC-U lite SN8, długość: 56,0 m; - średnica rury: 250 mm, materiał: PVC-U lite SN8, długość: 7,5 m; 6) Kolizje z zagospodarowaniem przestrzennym: - Istniejące słupy oświetleniowe z linia energetyczną abonencką należy zabezpieczyć poprzez ustawienie wyniesionego 10 cm krawężnika betonowego posadowionego na ławie betonowej z oporem z betonu 12|15. - Wymianie podlegają pokrywy studni rewizyjnych kanalizacji teletechnicznej na typ ciężki dostosowane do ruchu pojazdów wraz z regulacją wysokościową w nawiązaniu do projektowanych elementów pasa drogowego. Korektę wysokościową przyjęto także dla studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz regulację skrzynek zaworów wodociągowych. 7) Organizacja i zabezpieczenie ruchu: - Uaktualnienie oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. 8) Opis stanu istniejącego: a) Na przebudowywanym odcinku stan nawierzchni drogowej należy uznać jako niedostateczny i nie spełniający warunków technicznych dla tej klasy drogi ze względu na zły stan nawierzchni jezdni jak i również istniejących ciągów pieszych. Konstrukcje istniejącej nawierzchni jezdni wykonana jest na podłożu gruntowym kategorii G1, G2, wg następującego układu: - odcinek od km 0 + 000,00 do km 0 + 182,39. - warstwy bitumiczne (beton asfaltowy), grubość warstw ok. 6-10 cm; - podbudowa brukowa, gr. warstwy 16 cm; - warstwa odsączająca z piasku, gr. warstwy 20 cm. b) Jezdnia ograniczona jest krawężnikami betonowymi wyniesionymi do których przystają chodniki o zmiennej szerokości o nawierzchni z prefabrykatów betonowych oraz, głownie po stronie prawej, o nawierzchni bitumicznej. - odcinek od km 0 + 182,39 do km 0+ 259,63. - warstwy bitumiczne, grubość warstw ok. 8-10 cm; - podbudowa z pospółki, gr. warstwy 24 cm; - warstwa odsączająca z piasku, gr. warstwy 10 cm. Inne roboty wynikające z projektu, przedmiaru i technologii robót. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, projektach budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 15 000,00 zł, (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Chorzelach Nr 31 8913 0005 0000 1472 2000 0030 z adnotacją - wadium - Przebudowa ulicy Mostowej w mieście Chorzele. 2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) W gwarancjach bankowych, 4) W gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami), 6) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 7) Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 16.08.2012r. do godz. 12.00. 8) Sposób przekazania: Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach, pok. Nr 2, ul. Stanisława Komosińskiego 1, 06-330 Chorzele, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Wykonawca powinien załączyć do oferty do-wód wniesienia wadium na konto Zamawiającego. 9) Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 10) Dokumenty dotyczące wniesienia wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału. 11) W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 12) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (konsor-cjum) wymagane wadium wnosi konsorcjum lub jeden z jego członków. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wa-dium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta będzie podlegać odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminachorzele.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach