Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Derdowskiego na odcinku pomiędzy skrzyżowaniami rondo Gierosa-26 Kwietnia-Taczaka

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4800444,4800434 , fax. 091 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2011-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4800444,4800434, fax. 091 4393003, 4800453
    REGON: 81242410200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Derdowskiego na odcinku pomiędzy skrzyżowaniami rondo Gierosa-26 Kwietnia-Taczaka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ulicy Derdowskiego na odcinku pomiędzy skrzyżowaniami rondo Gierosa-26 Kwietnia-Taczaka. 2. Kod CPV: 1) 45000000-7 - roboty budowlane 2) 45316212-4 - Instalowanie świateł ruchu drogowego 3. Zakres zamówienia: Zakres zamówienia został szczegółowo określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej, stanowiących załącznik nr 10 do siwz i obejmuje wykonanie następujących robót: 1) Roboty rozbiórkowe, 2) Regulacje urządzeń uzbrojenia podziemnego, 3) Roboty budowlane drogowe, 4) Roboty wykończeniowe, 5) Elementy docelowej organizacji ruchu, 6) Elementy czasowej organizacji ruchu, 7) Montaż osprzętu sygnalizacji świetlnej, 8) Sieć sterownicza. 4. Klauzule dodatkowe dotyczące technologii wykonywania robót: 1) Pozyskanie materiałów kamiennych i betonowych podczas robót rozbiórkowych, drogowych powinno uwzględniać procedury opisane w piśmie Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie z dnia 6 sierpnia 2004 r., stanowiącym załącznik nr 11 do siwz. 2) Należy prowadzić roboty ziemne zabezpieczając, skarpy wykopów oraz istniejące uzbrojenie terenu. 3) Wskaźniki zagęszczenia gruntu zasypanych wykopów oraz nasypów powinny być zgodne z zapisami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 11 do siwz. 4) W pobliżu drzew oraz uzbrojenia podziemnego wykopy należy wykonywać ręcznie. 5) Wszystkie materiały nie nadające się do ponownego wbudowania, a pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót wymagające wywozu np. rozbiórkowych, ziemnych, a także ścinania oraz karczowania drzew i krzewów, będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 22 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.) Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. Materiały drogowe (betonowe, kamienne, frezy, elementy zabezpieczenia ruchu i oznakowania, konstrukcje inżynieryjne i inne) pozyskane z rozbiórki, nadające się do ponownego wbudowania, stanowią własność Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie. Pozyskane materiały drogowe powinny być wykorzystane w ramach prowadzonej inwestycji lub odtransportowane do magazynu depozytowego mieszczącego się przy ul. Narzędziowej 37 w Szczecinie, za stosownym pokwitowaniem, uwzględniając koszt powyższego transportu w ofercie cenowej. W przypadku materiałów nie nadających się do ponownego użycia np. gruz, należy uwzględnić wywóz do firm zajmujących się ich przeróbką i utylizacją. 6) Wykonawca zapewni przejezdność wszystkich dróg przechodzących w sąsiedztwie przekazanego frontu robót, a jeśli nie będzie to możliwe zabezpieczy dojazd do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia prac. 7) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną budowy - m.in. do wyznaczenia linii regulacyjnych przed rozpoczęciem robót. 8) Wykonawca zobowiązany jest do pielęgnacji nasadzonej zieleni przez okres 1 roku od dnia nasadzenia nasadzeń. Odbiór końcowy nasadzonych drzew, krzewów i trawników odbędzie się w terminie 1 roku od zakończenia nasadzeń. 5. Projekty i opracowania objęte przedmiotem zamówienia: W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień; 1) Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. (Dz. U. z 2003r. Nr 120, 1126) najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem robót. 2) Ewentualne uaktualnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 3) Dokumentację Odbiorową w 2 kompletach, dostarczoną Zamawiającemu w terminie najpóźniej 7 dni przed dniem odbioru końcowego, z załączonymi m.in.: a) protokółami z prób, sprawdzeń i pomiarów sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych, b) protokółami przeglądów technicznych dokonanych przez użytkowników, c) dokumentacją powykonawczą wykonanych sieci i drogi, d) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno - kartograficzną z wniesionymi zmianami na mapę zasadniczą, e) dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie zastosowanych materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, f) wynikami pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi potwierdzone przez kierownika budowy, robót i inspektora nadzoru inwestorskiego, że wszystkie wyniki są pozytywne i ostateczne g) sprawozdanie techniczne Wykonawcy zaopiniowane przez inspektora nadzoru. 4) formą elektroniczną dokumentacji odbiorowej na nośnikach CD lub DVD. Dane powinny być zapisane w formatach obsługiwanych przez programy Microsoft Office, Acrobat Reader, Autocad, przy zachowaniu zasady zapisu dokumentacji powykonawczej w programach jak przy wykonaniu projektu wykonawczego tj.: pliki tekstowe - doc, rtf, txt, pdf; rysunki techniczne - dwg, dxf, pdf; obrazy - bmp, JPG (w rozdzielczości 400-600 dpi), pdf. Pliki nie powinny mieć zabezpieczenia przed kopiowaniem. 6. Warunki wykonawstwa: 1) Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, postanowieniami umowy, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej i wymogami poczynionych uzgodnień. 2) Bezpośredni Nadzór nad robotami będzie sprawowany przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcje Nadzoru technicznego na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego. 3) Inspektor Nadzoru Zamawiającego może zażądać wykonania dodatkowych pomiarów sprawdzających. Wykonawca poniesie koszty takich pomiarów, jeśli wykażą one, że pomiary zasadnicze dały wynik negatywny. 4) Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwa oraz posiadać akceptację inspektorów Nadzoru Zamawiającego przed ich wbudowaniem. 7. Dokumentacja dostarczana przez Zamawiającego. 1) Dokumentacja projektowa, opracowana została przez Akademię Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, ul. Mieszka I 82, 71-011 Szczecin 2) Zestawienie dokumentacji dostarczanej przez Zamawiającego stanowi załącznik nr 10 do siwz tj.: 3) Projekt Bodowlano-Wykonawczy przebudowy ul. Derdowskiego na odcinku pomiędzy skrzyżowaniami rondo Gierosa - 26 Kwietnia - Taczaka wraz z rysunkami (branża drogowa). 4) Projekt stałej organizacji ruchu przebudowy ul. Derdowskiego na odcinku pomiędzy skrzyżowaniami rondo Gierosa - 26 Kwietnia - Taczaka - część opisowa i część rysunkowa (branża drogowa). 5) Projekt czasowej organizacji ruchu przebudowy ul. Derdowskiego na odcinku pomiędzy skrzyżowaniami rondo Gierosa - 26 Kwietnia - Taczaka - część opisowa i część rysunkowa (branża drogowa). 6) Przedmiar robót przebudowy ul. Derdowskiego na odcinku pomiędzy skrzyżowaniami rondo Gierosa - 26 Kwietnia - Taczaka (branża drogowa). 7) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne przebudowy ul. Derdowskiego na odcinku pomiędzy skrzyżowaniami rondo Gierosa - 26 Kwietnia - Taczaka (branża drogowa). 8) Projekt Budowlano-Wykonawczy przebudowy ul. Derdowskiego na odcinku pomiędzy skrzyżowaniami rondo Gierosa - 26 Kwietnia - Taczaka wraz z rysunkami (branża elektryczna). 9) Plan sytuacyjny przebudowy ul. Derdowskiego na odcinku pomiędzy skrzyżowaniami rondo Gierosa - 26 Kwietnia - Taczaka wraz z rysunkami (branża elektryczna). 10) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne przebudowy ul. Derdowskiego na odcinku pomiędzy skrzyżowaniami rondo Gierosa - 26 Kwietnia - Taczaka (branża elektryczna). 11) Przedmiar robót przebudowy ul. Derdowskiego na odcinku pomiędzy skrzyżowaniami rondo Gierosa - 26 Kwietnia - Taczaka (branża elektryczna). 12) Plan rozmieszczenia osprzętu oraz schemat przyłączeń sterownika przebudowy ul. Derdowskiego na odcinku pomiędzy skrzyżowaniami rondo Gierosa - 26 Kwietnia - Taczaka (branża elektryczna ). 7. Wynagrodzenie i Warunki płatności. 1) Rozliczenie i realizacja płatności nastąpi zgodnie z § 6 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 8 do siwz. 2) Nie przewiduje się zaliczek na poczet wydatków Wykonawcy, związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 9. Odbiór końcowy. 1) Przedmiotem odbioru końcowego będzie zakres robót określony w SIWZ i Dokumentacji projektowej. 2) Podstawą wykonania przedmiotu umowy w terminie będzie, potwierdzony przez Inspektora Nadzoru - koordynatora, wpis, dokonany przez kierownika budowy do dziennika budowy, o zakończeniu realizacji zadania. 3) Odbiór końcowy przedmiotu umowy nastąpi zgodnie z zapisami § 5 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz na podstawie protokółu końcowego odbioru. 10. Ubezpieczenia. Zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale XIII pkt 3 siwz oraz w § 11 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. 11. Gwarancja jakości oraz rękojmia za wady. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne. Okres rękojmi za wady fizyczne rozpoczyna się licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego i wynosi minimum 36 miesięcy. Wykonawca powinien udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 12. Nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane wyroby będą spełniały te same normy, parametry, standardy. Rozwiązania równoważne zgodnie z definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji projektowej. Wykonawca może zaproponować wyłącznie taki produkt, który będzie spełniał wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w dokumentacji projektowej, podając producenta i nazwę oferowanego produktu oraz jego parametry w formie odrębnego oświadczenia, które należy dołączyć do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 20 000 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych ) w terminie do 21.12.2011 r. do godziny 08:30. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZDiTM w banku PEKAO S.A. I Oddział w Szczecinie nr rachunku 83 1240 3813 1111 0000 4384 4416, zaleca się, aby w tytule przelewu oprócz nazwy Wykonawcy, informacji do jakiego postępowania wadium zostało wniesione, podać nr NIP. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie ZDiTM, pokój nr 19 (parter), która jest otwarta od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:30 do 15:30.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach