Przetargi.pl
Przebudowa ulicy Asnyka wraz z budową kanalizacji deszczowej

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. 1-go Maja 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3122310 , fax. 094 3122919
  • Data zamieszczenia: 2009-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu
    ul. 1-go Maja 18 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3122310, fax. 094 3122919
    REGON: 33092045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialogard.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulicy Asnyka wraz z budową kanalizacji deszczowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Przebudowie ulicy Asnyka w Białogardzie na długości L=136,0 mb wraz z budową kanalizacji deszczowej. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1.Roboty przygotowawcze i ziemne: - rozebranie płyt żelbetowych - 585,0 m2, - położenie płyt żelbetowych - 45,0 m2, - rozebranie nawierzchni z kostki granitowej 94,5 m2, - położenie kostki granitowej - 7,0 m2, - roboty ziemne wykonane mechaniczne - 680,2 m3, - mechaniczne zagęszczanie podłoża do Is= 1,0 - 1078,0 m2, 2.Roboty krawężnikowe: - ustawienie obrzeża 20x6 cm z wykonaniem na ławy betonowej z betonu B-15 - 262 mb, 3.Roboty nawierzchniowe: - warstwa odsączająca z pospółki gr. 10 cm - 287,8 m2, - warstwa odsączająca z pospółki gr. 30 cm pod jezdnie - 799,2 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 10 cm - 43,3 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 25 cm pod jezdnie - 799,2 m2 - ułożenie nawierzchni z Pol-bruku gr. 6 cm koloru czerwonego na posypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm - 43,3 m2, - ułożenie nawierzchni z kostki Pol-bruk gr. 6 cm koloru czarnego na jezdni - 799,2 m2, - ułożenie chodnika z kostki Pol-bruk gr. 6 cm w 50% koloru czerwonego i 50% koloru szarego - 244,5 m2, - regulacja studni kanalizacyjnych - 4 szt., - regulacja zaworów wodociągowych i gazowych - 8 szt., 4.Roboty odwodnieniowe: - wykonanie kanału deszczowy d=315 PCV - 100,8 mb, - wykonanie przyłącza deszczowego z rur d=160mm PCV - 34,3 mb, - wykonanie studni rewizyjnych d=1200 z włazem typ ciężki - 4kpl, - wykonanie wpustów deszczowych - 4 szt., - wykonanie studni teleskopowych d-315 - 5 kpl, - separator lamelowy - 1 kpl. Szczegółowy zakres rzeczowy robót przedstawiono w załączonym przedmiarze robót oraz opracowanej dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.); b)spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy; c)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; d)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj.: - wykonali roboty budowlane w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu odpowiadającym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz referencje, - dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą posiadającej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogowej, sanitarnej Osoby te muszą należeć do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej ważne na czas wykonywania przedmiotu zamówienia. e)posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej f)spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ, w tym określone w rozdziale III ust. 9 SIWZ - zawartość oferty , wymagane dokumenty); g)złożą wymagane oświadczenia i dokumenty oraz pisemną ofertę wg formularza zawartego w SIWZ. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3)Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest wypełnić oraz załączyć następujące dokumenty, które stanowić będą załączniki do oferty według następującej kolejności: 1)formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ, 2)kosztorys ofertowy zgodnie z przedmiarem robót załączonym do SIWZ - załącznik nr 2 3)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm.) - druk do wypełnienia - załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ, 4)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu odpowiadającym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz referencje - druk do wypełnienia załącznik Nr 5 do SIWZ, 5)wykaz osób i podmiotów (kadry kierowniczej i podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - druk do wypełnienia - załącznik Nr 6 do SIWZ - do załącznika dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie lub dysponowanie min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogowej sanitarnej, w tym również dokumentów stwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadanie wymaganego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej ważnego na czas wykonywania przedmiotu zamówienia, 6)aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 7, 7)zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik Nr 8, 8)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - załącznik Nr 9,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialogard.info w dziale Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach