Przetargi.pl
Przebudowa ulic w miejscowości Tarnawatka-Tartak

Urząd Gminy Tarnawatka ogłasza przetarg

  • Adres: 22-604 Tarnawatka, ul. Lubelska 39
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-84 662-47-10 , fax. 0-84 662-47-24
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Tarnawatka
    ul. Lubelska 39 39
    22-604 Tarnawatka, woj. lubelskie
    tel. 0-84 662-47-10, fax. 0-84 662-47-24
    REGON: 00099919100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnawatka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ulic w miejscowości Tarnawatka-Tartak
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ulic w miejscowości Tarnawatka-Tartak (drogi klasy L) : Zakłada się wykonanie podbudowy betonowej. Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej na podbudowę: na przykład z materiałów kamiennych - tłuczniowa lub katalityczno - polimerowa stabilizacja gruntów lub innej równoważnej, spełniającej wymagania projektowe. Drogi klasy L Kategoria KR 1 Podłoże G 2 Ulice: I. ul. TOPOLOWA od km 0+002,75 do km 0+455,00 II. ul. SŁONECZNA od km 0+025,00 do km 0+337,75 III. ul. Nr 77 od 0+002,75 do km 0+156,00 IV. ul. FABRYCZNA od km 0+002,75 do km 0+130,00 I. ul. TOPOLOWA 1) zakres rzeczowy robót: - roboty pomiarowe - roboty ziemne - wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm - 1729,80 m2 - wykonanie podbudowy betonowej warstwą 20 cm - 1729,80 m2 - wykonanie poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego - 450,50 m2, 2) parametry techniczne - szerokość jezdni 3,5 m - pobocze utwardzone szerokości 0,5 m 3) założenia projektowe - kategoria KR 1 - podłoże G2 - szybkość projektowa 10 km II. ul. SŁONECZNA 1) zakres rzeczowy robót: - roboty pomiarowe - roboty ziemne - wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm - 1641,80 m2 - wykonanie podbudowy betonowej warstwą 20 cm - 1641,80 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa wiążąca) - 1610,50 m2 - wykonanie poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego 456,30 m2 2) parametry techniczne - jezdnia o szerokości 5,00 m - pobocze utwardzone szerokości 0,75 m 3) założenia projektowe - kategoria ruchu KR 1 - podłoże G2 - szybkość projektowa 50 km/h III. ul. DROGA NR 77 1) zakres rzeczowy robót: - roboty pomiarowe - roboty ziemne - wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm - 622,10 m2 - wykonanie podbudowy betonowej warstwą 20 cm - 622,10 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa wiążąca?) - 606,70 m2 - wykonanie poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego - 154,60 m2 2) parametry techniczne - jezdnia szerokości 3,5 m - pobocza utwardzone szerokości 0,50 m 3) założenia projektowe - kategoria ruchu KR 1 - podłoże G2 - szybkość projektowa 10 km/h IV. ul. FABRYCZNA 1) zakres rzeczowy robót: - roboty pomiarowe - roboty ziemne - wykonanie warstwy odsączającej o grubości 10 cm - 525,00 m2 - wykonanie podbudowy betonowej warstwą 20 cm - 525,00 m2 - wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem łamanym - 120,00 m2 2) parametry techniczne - jezdnia szerokości : od km 0+002,75 do km 0+023,00 - 5,0 m od km 0+023,00 do km 0+043,00 - od 5,00 m do 3,5 m od km 0+043,00 do km 0+130,00 - 3,5 m - pobocza utwardzone szerokości 0,50 m 3) założenia projektowe - kategoria ruchu KR 1 - podłoże G 2 - szybkość projektowa 10 km/h
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, oraz nie są wykluczeni na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ) 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, b) złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wykonawca musi wykazać, że zrealizował minimum dwa zadania polegające na: budowie, odbudowie lub przebudowie dróg, w technologii odpowiedniej do przedmiotu zamówienia, tj. budowa, przebudowa, lub odbudowa dróg o podbudowie betonowej lub równoważnej oraz nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych spełniających wymagania siwz oraz projektu, odcinki o długości minimum 1000 mb), b) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje wykonawca (minimum: koparka podsiębierna o poj. łyżki 0,25-0,6 m3, spycharka, samochód samowyładowczy o ład. min. 12 ton, równiarka, walec drogowy, maszyna do wykonywania podbudowy, maszyna do wykonywania nawierzchni asfaltowych), c) wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonaniu zamówienia wraz z podaniem ich przygotowania zawodowego ( w tym : minimum 1 osoba z uprawnieniami do kierowania robotami polegającymi na budowie dróg ). 3) W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy dostarczyć dokumenty: a) informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy do kwoty minimum 600 tysięcy złotych, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 600 tysięcy złotych, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. a) wykonawca musi złożyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1) Wypełniony druk Oferty, sporządzony na podst. wzoru, załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Kosztorys Ofertowy, zał. Nr 2 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 8) Wykaz zrealizowanych w ciągu trzech lat (2006-2008) zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa, odbudowa lub przebudowa dróg o nawierzchni z emulsji asfaltowych), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Odcinki o długości minimum 1000 mb każdy. 9) Wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zadania, jakim dysponuje wykonawca, jak w pkt 6 specyfikacji. 10) Wykaz osób, które będą uczestniczyć przy wykonaniu zamówienia. 11) Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek. 12) Polisa, lub inny dokument poświadczający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 13) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres realizacji (w dniach)
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnawatka.bip.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach