Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w Zbereżu wraz z zagospodarowaniem otoczenia i zakupem wyposażenia

Gmina Wola Uhruska ogłasza przetarg

  • Adres: 22-230 Wola Uhruska, ul. Parkowa 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5915003
  • Data zamieszczenia: 2009-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Uhruska
    ul. Parkowa 5 5
    22-230 Wola Uhruska, woj. lubelskie
    tel. 082 5915003
    REGON: 00055097600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolauhruska.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w Zbereżu wraz z zagospodarowaniem otoczenia i zakupem wyposażenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres robót objętych zamówieniem wchodzi: 1)rozbiórka istniejącego budynku świetlicy o pow. ok 90 m2, 2)budowa nowego budynku o pow. zabudowy 187,30 m2 (pow. użytkowa 230,7 m2), 3)wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego wraz ze zbiornikiem bezodpływowym, 4)budowa placów i dróg wewnętrznych o pow. 227,85 m2, 5)budowa ogrodzenia 6)dostawa wyposażenia zgodnie z zestawieniem: Zestaw komputery: jednostka centralna (procesor min. dwurdzeniowy o częstotliwości taktowania min. 1,8 GHz, pamięć DDR3 min. 2 GB, karta graficzna z akceleracją 3D (nie dopuszcza się komputerów wyposażonych tylko i wyłącznie w kartę graficzną zintegrowaną na płycie głównej), dysk twardy min. 160 GB SATA, napęd DVD RW), monitor LCD min. 19 cali, mysz, klawiatura, zainstalowane oprogramowanie (system operacyjny Linux z rodziny Ubuntu, oprogramowanie biurowe: OpenOffice) - 5 zestawów Drukarka min. drukarka laserowa monochromatyczna 1 szt. Stoły komputerowe - 5 szt. Krzesła - krzesła obrotowe z regulacją wysokości do pracy przy komputerze - 5 szt. Stolik świetlicowy, kwadratowy -8 szt. Krzesła tapicerowane - 32 szt. Meble kuchenne (komplet) - 1 zestaw. Lodówka o poj. 150 z zamrażalnikiem, klasa energetyczna A - 1 szt. Mikrofalówka o mocy do 1500 W, klasa energetyczna A - 1 szt. Naczynia kuchenne (garnek 20l - 1 szt., garnek 10l - 2 szt., garnki do 5. - 4 szt., patelnia duża teflon - 1 szt., patelnia mała - 1 szt.) - 1 kpl. Zastawa stołowa (komplet na 12 osób: talerze, sztućce, szklanki, szklaneczki, waza, półmisek itp.) - 1 kpl. Kuchnia gazowa z zabezpieczeniem przed wypływem gazu czteropalnikowa z piekarnikiem elektrycznym (termoobieg) wraz z butlą na gaz, reduktorem, przewodami i podłączeniem całości - 1 kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452155002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie ze SIWZ należy wnieść wadium w wysokości 7000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.dysponują osobami, które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: min. 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późno zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) - zakres uprawnień musi obejmować uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych,. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zadania, w tym: w okresie ostatnich 5 lat wykonali przynajmniej dwa zadania o podobnym zakresie (powierzchnia zabudowy lub powierzchnia użytkowa obiektu) i wartości nie mniejszej niż wartość oferty. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: - nie zalegają z opłatami podatków, opłat i składek na ubezpieczenia społeczne, a w przypadku zaległości uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - posiadają środki własne lub zdolność kredytową do kwoty stanowiącej 75% wartości oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. l i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z kopią uprawnień, 3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.informację banku w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.wykaz zrealizowanych robót z podaniem ich zakresu i wartości oraz referencje dla robót wymienionych w wykazie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolauhruska.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach