Urząd Miasta i Gminy w Skawinie ogłasza przetarg
- Adres: 32-050 Skawina, Rynek 1
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2764680 , fax. 012 2763339
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Skawinie
Rynek 1 1
32-050 Skawina, woj. małopolskie
tel. 012 2764680, fax. 012 2763339
REGON: 00052392700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.skawina.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ul. Torowej w Skawinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Torowej w Skawinie oraz odbudowa po budowie kanalizacji, nawierzchni ulicy Torowej i ul. Skawińskiej - pow. całkowita - 3 570,40 m2; nawierzchnia jezdni z mieszanki mineralno asfaltowej - 1251,30 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni grysem i emulsją - 1820,00 m2, chodnik z kostki betonowej - 358,00 m2, przebudowa lini nn - 695,00 mb, przebudowa lini sn 1 x 240 mm - 1900,08 mb, przebudowa lini sn 1 x 120 mm - 1769,24 mb, budowa kanalizacji deszczowej -159,00 mb; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wpłaty należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Skawina, 32-050 Skawina. Rynek 1: Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie, Oddział Skawina Nr 36 8591 0007 0020 0560 0013 0005.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, b).dysponują odpowiednim doświadczeniem zawodowym - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał minimum 2 roboty drogowe podobne do przedmiotu zamówienia pod względem technicznym i technologicznym, o wartości minimum 800.000,00 zł każda c). Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 8. Dokumenty stwierdzające uprawnienia osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 10. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 11. Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/skawina
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP.271.38.2016 wykonanie remontów bieżących nawierzchni jezdni wraz z elementami pasa drogowego dróg publicznych gminnych oraz dróg osiedlowych, dla których zarządcą jest Burmistrz Gminy Miasta Zakopane.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Kółkowej w m. Grojec na odcinku od ul. M. Radziwiłł do ul. Skotnica
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań inwestycyjnych pn. Remont drogi gminnej nr 349 ( 201522K), 888 ( 201538K ) tzw. Ostra Góra w Łękawce w km 0+000 do 0+830 Remont drogi gminnej nr 186 ( 201660K) tzw. wzdłuż boiska w Zbylitowskiej Górze w km 0+600 do 1+200 zniszczonych podczas powodzi w 2010 r.
Dodano: 2016-07-26 - Remont drogi gminnej nr 580826 K Stanisławice - droga na działce nr 709/1 w miejscowości Stanisławice w km 0+480 - 1+020
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja drogi powiatowej nr 1741K - ul. Żwirki i Wigury w Andrychowie na długości 429 m
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa ul. Bernasia we Włosienicy od ul. Rzecznej do ul. Strażaków
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Rzemiędzice - do pól w km 0+000 - 0+500
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Jazdowice - do pól w km 0+000 - 1+100
Dodano: 2016-07-12 - Remont ul. Murarskiej w Tarnowie
Dodano: 2016-07-04 - Budowa chodnika przy drodze powiatowej 1391 K Ciężkowice - Staszkówka w miejscowości Ciężkowice - etap I
Dodano: 2016-07-04