Przetargi.pl
Budowa piwnic grobowcowych na Cmentarzach Komunalnych w Krakowie

Zarząd Cmentarzy Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-510 Kraków, ul. Rakowicka 26
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6199940 , fax. 012 6199990
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Cmentarzy Komunalnych
    ul. Rakowicka 26 26
    31-510 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6199940, fax. 012 6199990
    REGON: 35056154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zck-krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa piwnic grobowcowych na Cmentarzach Komunalnych w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przedmiotem zamówienia jest budowa 20 szt. piwnic grobowcowych na cmentarzach komunalnych w Krakowie w podziale na części: - część nr 1 - 7 szt. piwnic grobowcowych na Cmentarzu Rakowickim, - część nr 2 - 2 szt. piwnic grobowcowych na Cmentarzu Podgórze, - część nr 3 - 4 szt. piwnic grobowcowych na Cmentarzy Prądnik Czerwony, - część nr 4 - 7 szt. piwnic grobowcowych na Cmentarzu Grębałów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452154001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: 1. Spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, 2. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3. Dysponujący kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia konstrukcyjno - budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 4. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: - 80 000,00 zł w przypadku składania oferty na część nr 1, - 30 000,00 zł w przypadku składanie oferty na część nr 2, - 40 000,00 zł w przypadku składania oferty na część nr 3, - 70 000,00 zł w przypadku składania oferty na część nr 4. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę kwot odpowiadających każdej z części. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w SIWZ, potwierdzających, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 A do Specyfikacji), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia konstrukcyjno - budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: - 80 000,00 zł w przypadku składania oferty na część nr 1, - 30 000,00 zł w przypadku składania oferty na część nr 2, - 40 000,00 zł w przypadku składania oferty na część nr 3, - 70 000,00 zł w przypadku składania oferty na część nr 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmentarze.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach