Przetargi.pl
Remont alejek na cmentarzu komunalnym w Mościcach

Miejski Zarząd Cmentarzy ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Bernardyńska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 621 27 89 , fax. 14 627 44 77
  • Data zamieszczenia: 2014-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Cmentarzy
    ul. Bernardyńska 24 24
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 621 27 89, fax. 14 627 44 77
    REGON: 85003357600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzc.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont alejek na cmentarzu komunalnym w Mościcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 8 do SWIZ, opracowanym przez mgr inż. Jerzego Fidowicza, który określa zakres i sposób wykonania robót. 1.4.1. Zakres zamówienia dla zadania obejmuje: a) remont alejki w kwaterze 51A i 52A (dł. 103,3 m, szer. 1,0 m); b) remont alejki w kwaterze 57 i 58 (dł. 103,5 m, szer. 1,5 m); c) remont alejki w kwaterze 14A i 15A (dł. 111,2 m, szer. 1,5 m); d) remont alejki wzdłuż kwater 115, 115A, 114 i 113 (dł. 59,0 m, szer. 1,5 m); e) remont alejki koło krzyża i parkingu (dł. 55,6 m, szer. 1,0 m); f) remont wjazdu od strony zachodniej - w rejonie chlorowni; g) uzupełnienie alejki w kwaterze 49 i 50 (dł. 25,8 m, szer. 2,0 m); h) uzupełnienie alejki wzdłuż południowego ogrodzenia (dł. 35,0 m, szer. 2,0 m); i) remont nawierzchni alejek klombu; 1.4.2. Zamówienie polegać będzie na wymianie nawierzchni żwirowej na nawierzchnię z płytek betonowych na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie z pospółki z zachowaniem poniższych warunków: - łączna grubość podbudowy wynosić ma 20 cm (lub 17 cm przy obrzegowaniu typu EKO BORD); - przewiduje się płytki nawierzchni o wymiarze 50 x 50 x 6 cm np. firm BRUK BET, POLBRUK, STALBRUK na podsypce cementowo-piaskowej minimum 4 cm; - nawierzchnia w kolorze szarym; - obrzeża betonowe 8 x 25 (8 x 30) cm na ławie betonowej 20 x 20 cm lub obrzegowania typu EKO BORD (45-60) x 80 x 1000 mm na wyrównanym gruncie rodzimym, kotwione gwoździami systemowymi 4 szt./mb; - konserwacja elementów podziemnych drzewostanu przez specjalistyczną firmę; - głębokość koryta 25 cm (przy obrzeżach betonowych) i 20 cm przy obrzegowaniu z tworzywa sztucznego (45-60) x 80 x 1000 mm typu EKO BORD i na klombie; - przewiduje się wyeksponowanie ponad teren H=5 cm; - w osi alejek klombu utwardzenie w formie ścieżki deptakowej z płyt betonowych gr. 6 cm w formie odłamów skalnych wielobocznych osadzanych na podsypce cementowo-piaskowej; szerokość ścieżki średnio 55-60 cm; kolor płytek - wapień muszlowy / pastelowa harmonia; kolor płytek należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji; - przy wykonywaniu alejki w kwaterze 49 i 50 należy przewidzieć dostawę i montaż 2 szt. ocynkowanych krat prasowanych pełnych WEMA 600 x 1000 mm, S=2-3 mm, H=30 mm jako przejazd przez wodościek; - wywóz ziemi i odpadów budowlanych na odległość 5 km samochodami samowyładowczymi; - całość robót wykonana w technologii ręcznej z użyciem drobnego sprzętu mechanicznego; w uzgodnieniu z Zamawiającym na wybranych elementach robót możliwe zastosowanie mikrosprzętu do robót ziemnych; - repery robocze i rzędne wysokościowe są wyznaczane przed nadzór Zamawiającego dla każdego elementu robót; - na terenie cmentarza do transportu ziemi i materiałów dopuszcza się pojazdy do 3,5 t ładowności; 1.4.3. Zakres robót podlegających trybowi przetargowemu, łącznie z robotami towarzyszącymi, musi być wykonany w sposób zgodny z dokumentacją powołaną w II.1.4 oraz z zasadami wiedzy technicznej i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru dla tego typu robót, w istniejących warunkach terenowych. 1.4.4. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej nazw producentów, marek bądź znaków towarowych Zamawiający dopuszcza materiały lub urządzenia równoważne, tj. o parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzące do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. 1.4.5. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z dyrektywą 89/106/EWG, które będą wymagane przy odbiorze końcowym. 1.4.6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej należy wliczyć w cenę oferty. 1.4.7. Wykonawca winien sprawdzić zgodność otrzymanego od Zamawiającego przedmiaru z rozwiązaniami przyjętymi w projektach. W przypadkach wątpliwych, na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów, w tym opisujących przedmiot zamówienia. 1.4.8. Materiał pochodzący z rozbiórek Wykonawca odwiezie (jako odpad) na odległość do 5 km. Koszt załadowania, wyładowania, transportu i przyjęcia odpadów w celu przekazania ich do zakładu utylizacji należy wliczyć do ceny oferty w ramach kosztów ogólnych. 1.4.9. Wykonawca ze szczególną starannością właściwie zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót. 1.4.10. W związku z tym, że roboty prowadzone będą na czynnym cmentarzu, wszystkie prace należy wykonywać tak, aby w miarę możliwości nie zakłócać funkcjonowania obiektu przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac jak i przy organizacji placu budowy. Należy przewidzieć przerwy w wykonywaniu (prac głośnych) w trakcie ceremonii pogrzebowych. 1.4.11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 1.4.12. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zorganizuje plac budowy. 1.4.13. Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego teren zajęty czasowo pod plac budowy. 1.4.14. Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego wszelkie drogi w przypadku korzystania z nich jako dróg dojazdowych 1.4.15. Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz p. poż. 1.4.16. Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik robót był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 1.4.17. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane od daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót budowlanych). 1.4.18. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań, Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452154001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzc.tarnow.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach