Przetargi.pl
Przebudowa ul. 9 Maja w Szczecinie - etap I i II , w formule zaprojektuj i zbuduj

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4800444,4800434 , fax. 91 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2014-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4800444,4800434, fax. 91 4393003, 4800453
    REGON: 32116569800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. 9 Maja w Szczecinie - etap I i II , w formule zaprojektuj i zbuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Wykonanie na zasadzie zaprojektuj i zbuduj zadania pn.: Przebudowa ul. 9 Maja- etap I i II, zgodnie z załączonymi Programami Funkcjonalno- Użytkowymi dla etapu I i dla etapu II, oraz orientacyjnymi przedmiarami robót , które w razie potrzeby należy zweryfikować do ilości przyjętych w projekcie. Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, pełnienie nadzoru autorskiego oraz realizację robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej. Szczegółowy zakres rzeczowy został określony w Programach Funkcjonalno- Użytkowych stanowiących część składową załącznika nr 9 do siwz- dokumentacja techniczna. Etap I- Ul. 9 Maja na odcinku od mini ronda w rejonie budynku nr 76 wraz z tym rondem oraz przejściami dla pieszych do skrzyżowania z ulicą Ruską Etap II- ul. 9 Maja na odcinku od posesji nr 15 do mini ronda w rejonie budynku nr 76 oraz z sięgaczem w rejonie budynków 5 i 7 2. Kody CPV: Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71320000-7 Roboty budowlane - 45 00 0000-7 3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia : 1) Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem dokumentu umożliwiającego prowadzenie robót budowlanych. Jako dokument umożliwiający prowadzenie robót budowlanych rozumie się ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę bądź zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia o rozpoczęciu robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. 2) Pełnienie nadzoru autorskiego dla zaprojektowanych robót. 3) Wykonanie robót budowlanych 4) Wykonanie dokumentacji powykonawczej 4. Projekty i opracowania objęte przedmiotem zamówienia: W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień: 1) Projekt budowlany i wykonawczy dotyczący przebudowy ul. 9 Maja, przedmiary i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie umożliwiającym wykonanie inwestycji zgodnie z załączonym PFU w ilości 6 egz. 2) Uzyskanie dokumentu umożliwiającego prowadzenie robót budowlanych tj. ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę bądź zaświadczenie o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia o rozpoczęciu robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. 3) Do obowiązków wykonawcy należy wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z powszechnie obowiązującym stanem prawnym oraz uzyskanie wszelkich uzgodnień, decyzji, opinii i zatwierdzeń dokumentacji wymaganych obowiązującymi przepisami. 4) Wersję elektroniczną dokumentacji projektowej (Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy STWiORB, Przedmiary, Kosztorysy itp.)- 2 egz. Wersja elektroniczna dokumentacji- Materiały należy przekazać w wersji PDF oraz w wersji edytowalnej. 5) Wersja edytowalna- wszystkie materiały tekstowe takie jak opisy techniczne, zestawienia, przedmiary robót itp. należy zapisać w formatach Microsoft Word lub Microsoft Excel, a kosztorysy wyłącznie w formacie Excel. Wszystkie materiały rysunkowe należy zapisać w formacie AutoCad (przekazane z właściwym stylem wydruku).Pliki nie powinny mieć zabezpieczenia przed kopiowaniem. 6) Uzyskanie mapy do celów projektowych oraz wykonania inwentaryzacji i odkrywek niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy we własnym zakresie. 7) Projekt organizacji ruchu drogowego na czas budowy w zakresie niezbędnym dla prowadzenia robót objętych kontraktem wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami w przypadku konieczności zaktualizowania lub dostosowania do stanu faktycznego np. skoordynowania z innymi inwestycjami, które będą realizowane w rejonie przedsięwzięcia. 8) Projekt stałej organizacji ruchu i jej uzgodnienie (Policja, Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego i inne jednostki) oraz uzyskanie jej zatwierdzenia - decyzja wydana przez odpowiedni organ tj. Urząd Miasta Szczecin - Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska. 9) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 10) Rysunki powykonawcze sporządzane na bieżąco w miarę postępu robót. 11) Dokumentacja fotograficzna i archiwalna dla wszystkich prowadzonych robót, w szczególności dla robót zanikających. 12) Dokumentację Powykonawczą w wersji papierowej sporządzoną w 3 egzemplarzach, zawierającą w szczególności: a) Dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonywanymi w toku wykonywania robot oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, zgodnie z art. 57 ust 1 i 2 ustawy Prawo budowlane. b) Protokoły z prób, sprawdzeń, pomiarów i badań. c) Protokoły odbioru, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno - kartograficzną (mapa zasadnicza obejmująca cały zakres robót oraz zmianami aktualizacją użytków gruntowych i ewentualnymi zmianami w zakresie własności gruntów , skala mapy 1:500 w kolorach). d) Dokumentacja geodezyjna winna być wykonana zgodnie z Warunkami Technicznymi - pismo GEODETY MIASTA , nr BGM - II.6631.2.2014.ES Szczecin, z dnia 10 lutego 2014 r. - zał. nr 9 do siwz. e) Stosowne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, receptury, świadectwa, jakości i inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zastosowania materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 13) Dokumentację powykonawczą jak w pkt 12) sporządzoną w wersji elektronicznej na płytach CD - 2 egz. Dokumentacja powinna być zapisana w formatach obsługiwanych przez programy Microsoft Office, Acrobat Reader, AutoCAD, przy zachowaniu zasady zapisu dokumentacji powykonawczej w programach jak przy wykonaniu projektu wykonawczego tj. pliki tekstowe - docx, rtf, txt; pliki obliczeniowe -xlsx, rysunki techniczne - dwg, dxf; obrazy bmp, jpg (w rozdzielczości 400-600 dpi). Pliki nie powinny mieć zabezpieczenia przed kopiowaniem. 14) Wykonawca sporządzi wykaz ilości i wartości robot zrealizowanych w ramach Umowy (zarówno w wersji elektronicznej, jak i drukowanej) dla zakończonych Elementów Rozliczeniowych, w uzgodnieniu z Inżynierem Kontraktu Wykaz należy sporządzić w rozbiciu wymaganym dla celów ewidencji środków trwałych- 3 egz. 15) Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy sprawowanie nadzoru autorskiego nad zgodnością realizacji przebudowy a dokumentacją projektową, oraz wykonanie wszelkich opracowań wynikłych z sprawowania nadzoru autorskiego. Koszty nadzoru autorskiego Wykonawca winien uwzględnić w ofercie. 5. Warunki wykonawstwa: 1) Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt: a) do bezpośredniego zapoznania się z terenem planowanej inwestycji, b) do opracowania dokumentacji projektowej - projektów budowlanych i wykonawczych oraz uzyskania na jej podstawie dokumentu umożliwiającego prowadzenie robót budowlanych, w imieniu zamawiającego oraz uzyskania dziennika budowy, c) do opracowania i uzgodnienia stałej organizacji ruchu, d) do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót budowlanych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami , oznakowaniem oraz przywróceniem oznakowania pierwotnego, lub jeżeli dokumentacja projektowa wymusi zmianę stałej organizacji ruchu do jej wykonania, e) do dostarczenia, zainstalowania i obsługiwania wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak; zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pieszych i pojazdów, oraz do zabezpieczenia i zapewnienia stałych warunków widoczności tych zapór i znaków w dzień i w nocy, co jest nieodzowne ze względów bezpieczeństwa, f) do wykonania pomiarów geodezyjnych - wyniesienia projektu w terenie, inwentaryzacji zanikających prac, pomiary powykonawcze łącznie z kompletną mapą powykonawczą, g) do wykonania dokumentacji powykonawczych, h) Po sporządzeniu dokumentacji projektowej i uzyskaniu decyzję umożliwiającej prowadzenie robót budowlanych, wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ul. 9 Maja wraz z infrastrukturą towarzyszącą (zieleń, sieci itd.), wykonanych przez wykonawcę zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową. Roboty należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i wymogami poczynionych uzgodnień, oraz obowiązującymi przepisami. i) pełnienia nadzoru autorskiego j) do poniesienia innych kosztów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia. 2) Przed złożeniem wniosku o dokument umożliwiający rozpoczęcie robót budowlanych, Wykonawca przekaże Zamawiającemu 1 egzemplarz projektu budowlanego w celu uzyskania wstępnej opinii o zgodności opracowanej dokumentacji z przedmiotem zamówienia w zakresie ogólnych rozwiązań projektowych. Zamawiający w ciągu 2 tygodni wyda opinię wraz ze zgodą na złożenie wniosku o dokument umożliwiający prowadzenie robót budowlanych. 3) Rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę na granicy zakresu winny być dostosowane do stanu istniejącego uwzględniając dalszą przebudowę 9 Maja (na podstawie koncepcji będącej w posiadaniu ZDiTM). 4) Wykonawca musi zapewnić kierownictwo budowy, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad. 5) Wszystkie roboty zanikające winny być kontrolowane, a ich wykonanie potwierdzone w dzienniku budowy. 6) Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości materiałów. 7) Kierowanie i nadzór nad robotami sprawowany będzie przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących samodzielne funkcje techniczne na budowie w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego. Zmiana nastąpić może jedynie na osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie odpowiadające kwalifikacjom i doświadczeniu określonemu w siwz. 8) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć protokoły z pomiarów, badań i sprawdzeń do protokołu odbioru końcowego, jako warunek tego odbioru. 9) Organizacja robót : a) Roboty ziemne i rozbiórkowe należy prowadzić w sposób zabezpieczający istniejące uzbrojenie podziemne i istniejące obiekty. b) Koszty zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia oraz istniejących obiektów przez Wykonawcę nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączone w ceny jednostkowe, c) W pobliżu drzew oraz uzbrojenia podziemnego wykopy należy wykonywać ręcznie, d) Roboty będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami umowy, SWIZ, dokumentacją projektową, wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i wymogami poczynionych uzgodnień. e) Wykonawca zapewni przejezdność wszystkich dróg przebiegających w sąsiedztwie przekazanego frontu robót, a jeśli nie będzie to możliwe zabezpieczy dojazd do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia robót budowlanych zgodnie w szczególności z projektem czasowej organizacji ruchu oraz zasadami bhp, f) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zawiadomić poszczególnych użytkowników infrastruktury podziemnej i nadziemnej o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót oraz potrzebie zabezpieczenia nadzoru z ich strony na czas prowadzenia robót. g) Roboty w zakresie nasadzenia zieleni winny być wykonywane przez firmę specjalistyczną w zakresie terenów zielonych, h) Wykonawca zobowiązany jest do podawania bieżących ogłoszeń w prasie, radiu i telewizji lokalnej o uciążliwościach związanych z prowadzonymi robotami. Należy również informować o powyższym Zarząd Spółdzielni znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie prowadzonej inwestycji, i) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania środków ostrożności i zabezpieczenia przed zanieczyszczeniami zbiorników i cieków wodnych przed płynami lub substancjami toksycznymi, natomiast powietrze przed pyłami i gazami oraz możliwością powstania pożaru, przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej, 10) Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia. a) wykonane roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia będą podlegać odbiorom i przeglądom, b) odbiory prac zanikających - w celu stwierdzenia jakości prac wykonanych i podlegających zakryciu; 11) Jeżeli ze względów technologicznych lub organizacyjnych, nieuwzględnionych w harmonogramie realizacji robót, niezbędne jest wydłużenie czasu pracy (ponad czas ustawowy) w dni robocze lub wykonywanie robót w dni ustawowo wolne od pracy, powinno to być uzgodnione z Inżynierem Kontraktu i Zamawiającym. 12) Inżynier Kontraktu lub jego personel może zażądać wykonania dodatkowych pomiarów sprawdzających. Wykonawca poniesie koszty takich pomiarów, jeśli wykażą one, że pomiary zasadnicze były nieprawidłowe. 13) Jeżeli w dokumentacji przetargowej wystąpią nazwy własne należy traktować je jako przykładowe, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane wyroby będą spełniały te same normy, parametry, standardy oraz zostaną zaakceptowane przez Inżyniera Kontraktu. 6. Klauzule dodatkowe: 1) Wykonawca najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy, przekaże Harmonogram Realizacji Zadania (rzeczowy), określający kolejność i zakres wykonywania prac projektowych, robót oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót, który będzie podlegał Akceptacji Zamawiającego. 2) Wykonawca będzie na bieżąco aktualizował Harmonogram Realizacji Zadania i przedkładał go do akceptacji Zamawiającego w przypadku jego każdorazowej zmiany w celu jego omówienia podczas Rad Budowy. 3) Zamawiający najpóźniej na dzień przekazania placu budowy wyznaczy osoby pełniące nadzór inwestorski. 4) Wykonawca najpóźniej w dniu przekazania placu budowy przekaże Zamawiającemu: a) Zatwierdzony plan tymczasowej organizacji ruchu z uzgodnieniami, b) Wykaz sposobów zagospodarowania odpadów, c) Szczegółowy harmonogram realizacji robót, określający terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych robót z uwzględnieniem koniecznej koordynacji robót związanych z przezbrojeniem istniejących sieci wg dokumentacji technicznej oraz z uwzględnieniem organizacji ruchu drogowego, który będzie podlegał Akceptacji Zamawiającego 5) Wykonawca winien przedstawiać raport pisemny przedstawiający aktualny stan realizacji przedmiotu umowy (w odstępach uzgodnionych z Zamawiającym. 6) Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do daty zakończenia robót, 7) Wykonawca uzgodni z Zarządem Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie: a) warunki przyjmowania i wydawania materiałów drogowych do depozytu miejskiego w Szczecinie, b) procedury pozyskiwania materiałów kamiennych i betonowych. W przypadku materiałów drogowych nienadających się do ponownego użycia np. gruz, należy uwzględnić wywóz do firm zajmujących się przeróbką i utylizacją, c) warunki spełnienia wymogów niezbędnych do odbioru ostatecznego robót realizowanych w pasie drogowym. d) dostosowanie rozwiązań projektowych na granicy zakresu do stanu istniejącego uwzględniając dalszą przebudowę 9 Maja (na podstawie koncepcji będącej w posiadaniu ZDiTM) e) Oczyszczenie terenu z wszelkich zalegających tam przeszkód, śmieci wraz z usunięciem i wywiezieniem ich z terenu budowy. 8) Tymczasowe zajęcie terenów, niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych Wykonawca uzgadnia we własnym zakresie i na swój koszt. 9) Zamawiający przekaże Wykonawcy materiał kamienny (kostka, krawężniki) opisane w przedmiarze robót jako materiał własny w ilości zgodnej z dokumentacją projektową. Sposób odbioru oraz termin Wykonawca uzgodni z Zarządem Dróg i Transportu Miejskiego. Wykonawca we własnym zakresie przetransportuje powyższy materiał z magazynu ZDiTM (ul. Narzędziowa 37 w Szczecinie). Koszty z tego tytułu dla Wykonawcy nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że są włączone w ceny jednostkowe. 10) Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót, wymagające wywozu np. materiał z rozbiórki obiektów budowlanych, gruz, urobek ziemny, materiał z karczowania i wycinki drzew i krzewów itp. będą stanowiły własność Wykonawcy. 11) Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia14 grudnia 2012 r. z późniejszymi zmianami,i wienien prowadzić gospodarkę odpadami zgodnie z ww. ustawą, w tym ilościową i jakościową ewidencję odpadów. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. 12) W przypadku materiałów nienadających się do ponownego użycia należy uwzględnić wywóz do firm zajmujących się przeróbką i utylizacją. Koszty z tego tytułu dla Wykonawcy nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że są włączone w ceny jednostkowe. 13) Materiały pozyskane z rozbiórki, nadające się do ponownego wbudowania stanowią własność Gminy Miasto Szczecin reprezentowanej przez Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie. Pozyskane materiały powinny być odtransportowane do magazynu depozytowego mieszczącego się przy ul. Narzędziowej 37 w Szczecinie. Koszty z tego tytułu dla Wykonawcy nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że są włączone w ceny jednostkowe Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania Warunków przyjmowania i wydawania materiałów drogowych do depozytu miejskiego w Szczecinie oraz Procedur pozyskiwania materiałów kamiennych i betonowych - zał. nr 9 do siwz - dok. techn. 14) Przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w ofercie cenowej wszystkie okoliczności i warunki wynikające z Programu Funkcjonalno- Użytkowego, a także uwzględnił utrudnienia czasowe i koszty wynikające z etapowego wykonywania robót np. zabezpieczenia dla ruchu samochodowego, i pieszego, nawierzchnie tymczasowe itp. 15) Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: a) zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, ponoszenie kosztów zużycia niezbędnych mediów oraz likwidacja zaplecza i uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, oraz odtworzenia ewentualnych uszkodzonych elementów i przywrócenia ich do stanu z dnia przejęcia placu budowy, w tym do ewentualnej naprawy nawierzchni sąsiadujących jezdni- uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac. b) zapewnienie ochrony mienia na terenie budowy i ochrony p.poż., c) zapewnienie bezpieczeństwa i praw właścicielom posesji i budynków sąsiadujących z terenem budowy i w razie roszczeń z ich stron powinien je rozpatrywać i załatwiać bez zbędnej zwłoki. Brak reakcji ze strony Wykonawcy, bądź opieszałość w załatwianiu roszczeń będzie upoważniała zamawiającego do pokrycia kwot zaspokajających roszczenia z należnych płatności Wykonawcy, d) oznaczenie terenu budowy i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami, e) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, f) zgłaszanie Inżynierowi Kontraktu Przedstawicielowi Zamawiającego robót ulegających zakryciu lub zanikających, g) wykonanie na swój koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia, jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, h) ścisłej współpracy z Inżynierem Kontraktu, Nadzorem Autorskim i Zamawiającym, i) Wycinka powinna być poprzedzona wykonaniem oględzin, czy nie znajdują się na nich gniazda ptaków. 7. Odbiór końcowy: 1) Przedmiotem odbioru końcowego będzie przedmiot umowy. 2) Podstawą wykonania przedmiotu umowy będzie wpis do dziennika budowy o zakończeniu robót, potwierdzony przez Inspektora Nadzoru. 3) Odbiór końcowy przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu końcowego odbioru. 4) Na dzień odbioru końcowego Wykonawca dostarczy dokumentację powykonawczą zawierającą m.in.: a) Dokumentację projektową z naniesionymi zmianami. b) Recepty i ustalenia technologiczne. c) Dzienniki Budowy i Karty Obmiaru (oryginały). d) Wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, zgodnie z STWiORB oraz PZJ (Program zapewnienia jakości). e) Atesty, aprobaty i deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów. f) Rysunki (dokumentacje) na wykonanie robót towarzyszących (np. przełożenie linii telefonicznej, energetycznej, gazowej, oświetlenia itp.) oraz protokoły odbioru i przekazania tych robót właścicielom urządzeń. g) Geodezyjną inwentaryzację powykonawczą robót i sieci uzbrojenia terenu. h) Kopię mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. i) Inwentaryzację materiałów drogowych na przekazaniu placu budowy, protokół przekazania materiałów z odzysku na magazyn ZDiTM, protokół likwidacji materiałów niezdatnych do ponownego wbudowania- całość potwierdzona przez Inspektora Nadzoru i Inżyniera Kontraktu. j) Inne dokumenty wynikające z technologii robót, dokumentacji i specyfikacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 20 000 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) w terminie do dnia 23.07.2014 r. do godziny 08:30. Decyduje data i godzina wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek depozytowy ZDiTM, nr rachunku 85 1020 4795 0000 9702 0278 0682. Zaleca się, aby w tytule przelewu oprócz nazwy Wykonawcy, informacji do jakiego postępowania wadium zostało wniesione, podać nr NIP. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, - w kasie ZDiTM, pokój nr 19 na parterze.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach