Przetargi.pl
Przebudowa szatni i zaplecza sanitarnego

Gimnazjum Nr 47 z Oddziałami Dwujęzycznymi ogłasza przetarg

  • Adres: 01-154 Warszawa, ul. Grenady 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 632 14 60 , fax. 22 632 01 19
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Nr 47 z Oddziałami Dwujęzycznymi
    ul. Grenady 16 16
    01-154 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 632 14 60, fax. 22 632 01 19
    REGON: 01605663700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim47.fr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa szatni i zaplecza sanitarnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa pomieszczenia węzła sanitarnego na dwie szatnie ze wspólnym węzłem sanitarnym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia, tj. prowadzą działalność obejmująca przedmiotowe zamówienie. Posiadają odpowiednie koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. Wykażą, że posiadają wykwalifikowaną kadrę zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia. Złożą ofertę wraz z kompletem dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego. Załączą wymagane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Udokumentują wykonywanie w ciągu ostatnich trzech lat conajmniej 3 prac o podobnym charakterze. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. posiadają środki własne lub maja zapewniony kredyt na realizację niniejszego zadania. Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty: a. Dokument potwierdzający upoważnienie osoby/osób do podpisania dokumentów złożonych w niniejszym postępowaniu o ile nie wynika to z innych dokumentów dostarczonych przez Oferenta, (załącznik nr 1 do SIWZ). b. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonym w Art. 22 ust. 1 pkt. 1-4, Art. 24 ust 1, 2 Ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę, (załącznik nr 2 do SIWZ). c. Formularz ofertowy, (załącznik nr 3 do SIWZ). d. Parafowany formularz umowy, (załącznik nr 4 do SIWZ). W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. Nr 87 póz. 605) Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. Nr 87 póz.605) Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1) Wykazu kierownictwa oraz pozostałego personelu kierowniczego, Wykonawcy przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia posiadającego uprawnienia wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz. U. 2004 r. Nr 156 póz. 1118), oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury (Dz. U 2004 r. Nr 150 póz. 1579) a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia. 2) Wykazu podwykonawców wraz z podaniem części zamówienia, którą oferent planuje powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie o wykonaniu zamówienia w całości we własnym zakresie, 3) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. Nr 87 póz. 605) Zamawiający żąda przedłożenia przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1) Sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty musi złożyć przynajmniej podmiot wiodący. 2) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty musi złożyć przynajmniej podmiot wiodący. 3) Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty musi złożyć przynajmniej podmiot wiodący.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim47.fr.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach