Przetargi.pl
Przebudowa stropodachu biurowca Nadleśnictwa Piaski

Nadleśnictwo Piaski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-820 Piaski, ul. Drzęczewska 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5739080 , fax. 065 5739083
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Piaski
    ul. Drzęczewska 1 1
    63-820 Piaski, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5739080, fax. 065 5739083
    REGON: 41000826300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.lasypanstwowe.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa stropodachu biurowca Nadleśnictwa Piaski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace związane z przebudową stropodachu w budynku biurowca Nadleśnictwa Piaski, polegające na: rozbiórce rynien i pokrycia z papy na dachu betonowym, rozebraniu obróbek blacharskich, płyt korytkowych, dźwigarów stalowych, ścianek ażurowych z cegły dziurawki, wymurowaniu kominów poddasza oraz ścian z bloczków betonowych, wykonaniu konstrukcji dachowej drewnianej, położeniu izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej, pokryciu dachu blachą powlekaną dachówkową, założeniu rynien i rur spustowych, wykonaniu tynków zewnętrznych, montażu okien lukowych i drzwi poddasza, położeniu ślepej podłogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium 1500 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - przedstawią: aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi?dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu - art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: - udokumentuje, że wykonał w ostatnich 5 latach co najmniej 3 roboty o podobnym zakresie, złożoności i których łączna wartość wynosi minimum 400 tys. zł (brutto), potwierdzone listami referencyjnymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; - przedstawi wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i maszyn, jakimi dysponuje lub będzie dysponował (na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów) oraz wykaz osób i podmiotów, jakimi dysponuje lub będzie dysponował (na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów), które będą wykonywać zamówienie wraz z podaniem ich kwalifikacji zawodowych oraz uprawnień, w tym zatrudnia na podstawie umowy o pracę co najmniej 1 osobę z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowlanej oraz udokumentuje ważny i obowiązujący wpis osób, o których mowa wyżej na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - przedstawią dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100000 zł w okresie do dnia wykonania przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania w.w. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz ofertowy - załącznik do SIWZ, b)szczegółowy kosztorys ofertowy, sporządzony w układzie załączonego kosztorysu ofertowego - załącznik nr 2 do SIWZ, c)dowód wniesienia wadium, d)oświadczenie woli podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), e)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], f)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), g)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), h)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu - art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zał. nr 3 do SIWZ i) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg zał. nr 6; pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w.w. wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował j) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wraz z potwierdzeniem członkostwa w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa; k) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wg zał. nr 5; pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w w.w. wykazie, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował l) wykaz wykonanych w ostatnich 5 latach co najmniej 3 robót o podobnym zakresie, złożoności i łącznej wartości minimum 400 tys. zł (brutto) z potwierdzeniem wykonania z należytą starannością wg zał. nr 4 (załączyć referencje) m) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100000 zł (w okresie realizacji niniejszego zamówienia)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaski.lasypanstwowe.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach