Przetargi.pl
Przebudowa ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu ulicy Kolejowej oraz budowa chodnika w ulicy Górnej w Ośnie Lubuskim

Gmina Ośno Lubuskie ogłasza przetarg

  • Adres: 69-220 Ośno Lubuskie, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7571330 , fax. 095 7575080
  • Data zamieszczenia: 2015-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ośno Lubuskie
    ul. Rynek 1 1
    69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie
    tel. 095 7571330, fax. 095 7575080
    REGON: 21096685200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu ulicy Kolejowej oraz budowa chodnika w ulicy Górnej w Ośnie Lubuskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu ulicy Kolejowej oraz budowa chodnika w ulicy Górnej w Ośnie Lubuskim, w tym: 1) przebudowa ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu ulicy Kolejowej w Ośnie Lubuskim, w tym wykonanie ok. 76,00 mb ścieżki o szerokości 2,5m z kostki betonowej grubości 8cm z obrzeżami betonowymi 8x30cm w miejsce uszkodzonej nawierzchni z trylinki betonowej, według wzoru ułożenia i kolorystyki nawiązującej do wcześniej zrealizowanego odcinka ścieżki biegnącej przez park przy ul. Słowackiego. Zakres zamówienia obejmuje rozbiórkę i ponowne wbudowanie (z wyrównaniem) istniejącej nawierzchni z kostki kamiennej w części ul. Słowackiego na skrzyżowaniu z ul. Kolejową wraz z uzupełnieniem brakującej nawierzchni nową kostką kamienną zbieżną wyglądem do obecnej. Środkowy odcinek ścieżki obejmuje budowę nowego ciągu do skrzyżowania z betonową drogą wewnętrzną, wyrównanie poboczy w przesmyku (zamknięcie dla ruchu samochodowego) i obsianie trawą. Skrzyżowanie z betonową drogą wewnętrzną z częścią nowej nawierzchni jezdni szer. 4,8 m należy wykonać z kostki betonowej szarej grubości 8cm, odciętej krawężnikiem betonowym obniżonym 15x22cm na ławie betonowej z oporem wraz z wymianą zdeformowanego krawężnika, przełożeniem części istniejącej ścieżki pieszo-rowerowej. Zakres zamówienia obejmuje regulację istniejącej studzienki i włazów infrastruktury podziemnej do wysokości nowo wykonanych nawierzchni; 2) budowa chodnika w ulicy Górnej obejmuje wykonanie ciągu pieszego dł. ok 36 mb i szerokości 1,5 m z kostki betonowej szarej grubości 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm wraz z ustawieniem obrzeży betonowych 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej z jednej strony oraz wykonanie z drugiej (od istniejącej skarpy) ok. 34 mb betonowego murka oporowego grubości 20 cm i wysokości 30-95 cm, posadowionym na podsypce żwirowej grubości 20 cm i ławie betonowej grubości 20 cm. Początek ścieżki pieszej w km 0+119,20 do ul. Grunwaldzkiej, koniec w km. 0+155,26. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ oraz przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 10 do SIWZ. Poglądowy zakres robót chodnika w ulicy Górnej zawiera załącznik nr 11 do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego robota budowlana spełnia wymagania określone przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 3 500,00 PLN (trzy tysiące pięćset złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim 42 8369 0008 0000 0589 2000 0010. 5. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku Zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. 9. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie opisanej WADIUM, a jego kopia w ofercie. 10. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugosnolubuskie/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach