Przetargi.pl
Przebudowa Sali Kinowej na Blok Operacyjny w budynku G - Etap II - dobudowa klatki schodowej i adaptacja I piętra na potrzeby szatni pracowniczej

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7794031 w. 477 , fax. 022 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2010-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7794031 w. 477, fax. 022 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Sali Kinowej na Blok Operacyjny w budynku G - Etap II - dobudowa klatki schodowej i adaptacja I piętra na potrzeby szatni pracowniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa Sali Kinowej na Blok Operacyjny w budynku G - Etap II - dobudowa klatki schodowej i adaptacja I piętra na potrzeby szatni pracowniczej Przebudowa Sali Kinowej na Blok Operacyjny w budynku G - Etap II - dobudowa klatki schodowej i adaptacja I piętra na potrzeby szatni pracowniczej szpitala SPSK w Otwocku przy ul. Konarskiego 13 Zadanie 1a: Branża budowlana Zadanie 1b: Elewacja Zadanie 2: Branża elektryczna Zadanie 3: Branża sanitarna - instalacja co Zadanie 4: Branża sanitarna - instalacja wod-kan Zadanie 5:Branża sanitarna - instalacja wentylacji Zadania stanowią niepodzielny pakiet. Wykonawca może złożyć ofertę jedynie na wszystkie zadania. Zakres robót: Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w przedmiarach robót ,dla: Zadanie 1a: Branża budowlana Zadanie 1b: Elewacja Zadanie 2: Branża elektryczna Zadanie 3: Branża sanitarna - instalacja c.o Zadanie 4: Branża sanitarna - instalacja wod - kan Zadanie 5: Branża sanitarna - instalacja wentylacji Ogólny zakres zamówienia obejmuje następujące prace: 1. Roboty rozbiórkowe: 2. Roboty budowlane: 2.1. roboty budowlane związane z budową klatki schodowej: 2.2. roboty budowlane związane z adaptacją pierwszego piętra na potrzeby szatni pracowniczej 2.3 roboty budowlane związane z ociepleniem elewacji budynku 3. Wykonanie instalacji: - wodno-kanalizacyjnej (sanitarnej, wody cieplej i zimnej oraz cyrkulacyjnej), - C.O., - elektrycznej, - wentylacji mechanicznej Szczegółowy opis sposobu prowadzenia i wykonania prac zawiera: 1. Dokumentacja projektowa. 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Do specyfikacji dołączono dokumentację projektowa przebudowy w formacie PDF Oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Niezależnie od opisanej etapowości Wykonawca przez cały okres realizacji robót i w każdym obszarze (rejonie) prowadzonych prac zobowiązany jest tak je organizować i prowadzić, aby ograniczyć do minimum uciążliwości i zagrożenia z tym związane, w szczególności: - zabezpieczyć teren robót przed dostępem osób postronnych, - uzgadniać z Zamawiającym odłączanie mediów, - odpowiednio zabezpieczać teren robót, tak, aby w maksymalnym stopniu ograniczyć przenoszenie się kurzu i pyłu na pozostałą część obiektu, - eliminować przyczyny powstawania zbędnego hałasu, - usuwać na bieżąco i na własny koszt materiały zbędne, odpady i śmieci, - utrzymywać na bieżąco porządek na terenie robot oraz w bezpośrednim sąsiedztwie i na drogach transportowych, - transportować materiały, urządzenia, narzędzia itp. w sposób eliminujący zanieczyszczenie i uszkodzenie dróg transportowych, - niezwłocznie usuwać (na swój koszt) wszelkie awarie powstałe w związku z wykonywaniem robót. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą Prawo budowlane. Wykonawca robót budowlanych powinien zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów budowlanych. Roboty realizowane będą na podstawie następujących decyzji: 1. Decyzji nr 1168 P 2009 z dnia 03.09.2009 roku sygnatura pisma S.A.B.PT7351 1060 09 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę wydanej przez Starostę Otwockiego. Stosowane materiały Stosowane materiały powinny posiadać wymagane prawem dokumenty dopuszczające ich stosowanie. Doboru materiałów należy dokonywać na podstawie odpowiednich dopuszczeń do stosowania w budownictwie oraz założonych projektem warunków technicznych i użytkowych oraz akceptacji Inwestora i nadzoru autorskiego. Wszystkie materiały pierwszego gatunku. Wszystkie materiały muszą posiadać deklaracje zgodności lub aprobaty techniczne i wymagane atesty. Urządzenia i materiały wykazane w projektach wykonawczych oraz kosztorysach mogą za zgodą inwestora wyrażoną na piśmie w ramach nadzoru inwestorskiego autorskiego zostać zamienione na inne równoważne pod względem charakteru technologicznego oraz parametrów technicznych urządzeń i materiałów przywołanych w dokumentacji projektowej. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, patentem lub wskazano pochodzenie, należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania produkty równoważne, co oznacza że opis przedmiot zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Wszelkie koszty związane ze zmianą rozwiązań produktów (w tym koszty ewentualnych opracowań i uzgodnień) ponosi jednakże wyłącznie Wykonawca. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania produkty uzna te, które których właściwości parametry techniczne, użytkowe i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawić przekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian. Technologię (standard) wykończenia pomieszczeń należy przyjąć zgodną z opisem zawartym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Kolorystyka ścian i wykładzin zostanie ustalona po podpisaniu umowy w ramach nadzoru inwestorskiego Gwarancja na roboty i materiał: 48 miesięcy od końcowego protokołu odbioru robót dla robót budowlanych i branżowych - na materiały i urządzenia wg gwarancji producenta Zamawiający powoła branżowych Inspektorów Nadzoru do odbioru robót zanikających i odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach